Niin teidän ei tarviis palstailla ja hakea huomiota paltalta vaan hyvännäköisinä teillä olisi oma rakas joka halaisi teitä ja teillä ei olisi edes oikeutta palstailla kun olisi oma rakas.
Jos olisitte hyvännäköisiä
11
298
Vastaukset
- Likinäkörillitäti
Niin - koska olen erittäin hyvännäköinen, niin enpä juuri tällä palstalla roiku. Kun on elämänsisältöä ihan kivasti.
- Reuho
Palstalla roikkuminen ja ulkonäkö eivät mitenkään liity toisiinsa. Jos ns. hyvännäköinen tykkää roikkua palstalla, niin sitten hän roikkuu palstalla.
Voi toki olla mahdollista että hyvännäköisillä on paljon sosiaalista elämää, menoja ja muuta elämänsisältöä kuin tällä palstalla oleskelevalla, mutta en heti väittäisi että ulkonäkö ja täällä oleskelu ovat mitenkään sidoksissa toisiinsa.
Voihan hyvännäköinenkin olla yksinäinen ja tarvita tämän palstan kautta sosiaalisia kontakteja. Ja toistaalta voihan vähän rumempikin olla sosiaalisesti aktiivinen, eikä ehdi roikkua täällä.- TottaYes
Totta! Tuo on ihan järkevästi ja todellisuudentajuisesti sanottu.
- naama.ja.varsi
Tuo on totta. Nainen ei kaipaa rikasta tai hyvin koulutettua miestä. Elävässä elämässä olen nähnyt että vani ulkonäkö merkitsee. Ihan turha haalia varallisuutta, kuten joku DF laulaa. Ellet ole miljonääri, rahalla ei ole väliä, vaan sillä kemialla; ulkonäöllä.
- liiannäköinen
Ei . Ei ei.
- Tämä-selvä
Myöntäkää nyt vaan että olette palstalla koska teillä ei ole sosiaalista elämää. Eiole häpeä olla yksinäinen.
- fruttidimare
En myönnä. Olen töissä, eikä huvita tehdä hommia. En tosin ole sinkkukaan.
- passivoituu
ainakin jos netissä liikaa roikkuu huomaa helposti olevansa perä kamarin asukki oli sitten kumpi sukupuoli vain ,
- Kaisanoasaa
Hyvännäköiset ihmiset henkaa toisten hyvännäköisten ihmisten kanssa. Ne juhlivat, käyvät lomalla, harrastavat seksiä, käyvät konserteissa, menevät naimisiin, tekevät lapsia. Ei niillä ole aikaa olla jossain surkeassa sinkut palstalla kuuntelemassa paskoja juttuja. Sinkut palstalla on vain ätmejä ja ätnejä joilla ei ole muuta elämää kuten minulla ei ole.
- ympäristön
hyvän näköinen saa automaattisesti luonne analyysis ilman tutustumistakin mies on ylpeä nainen nirso, elävät omassa kuplassaan kun joutuvat silmä tikuksi naaman vuoksi hyvässä ja pahassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2582810Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse992257Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä121960Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki841403- 681384
Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.181300TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi161138Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään901120Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos43974- 71973