Jos olisitte hyvännäköisiä

Tämä-selvä

Niin teidän ei tarviis palstailla ja hakea huomiota paltalta vaan hyvännäköisinä teillä olisi oma rakas joka halaisi teitä ja teillä ei olisi edes oikeutta palstailla kun olisi oma rakas.

11

298

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Likinäkörillitäti

Niin - koska olen erittäin hyvännäköinen, niin enpä juuri tällä palstalla roiku. Kun on elämänsisältöä ihan kivasti.

• Reuho

Palstalla roikkuminen ja ulkonäkö eivät mitenkään liity toisiinsa. Jos ns. hyvännäköinen tykkää roikkua palstalla, niin sitten hän roikkuu palstalla.

• Voi toki olla mahdollista että hyvännäköisillä on paljon sosiaalista elämää, menoja ja muuta elämänsisältöä kuin tällä palstalla oleskelevalla, mutta en heti väittäisi että ulkonäkö ja täällä oleskelu ovat mitenkään sidoksissa toisiinsa.

Voihan hyvännäköinenkin olla yksinäinen ja tarvita tämän palstan kautta sosiaalisia kontakteja. Ja toistaalta voihan vähän rumempikin olla sosiaalisesti aktiivinen, eikä ehdi roikkua täällä.

• TottaYes

Totta! Tuo on ihan järkevästi ja todellisuudentajuisesti sanottu.

• naama.ja.varsi

Tuo on totta. Nainen ei kaipaa rikasta tai hyvin koulutettua miestä. Elävässä elämässä olen nähnyt että vani ulkonäkö merkitsee. Ihan turha haalia varallisuutta, kuten joku DF laulaa. Ellet ole miljonääri, rahalla ei ole väliä, vaan sillä kemialla; ulkonäöllä.

• liiannäköinen

Ei . Ei ei.

• Tämä-selvä

Myöntäkää nyt vaan että olette palstalla koska teillä ei ole sosiaalista elämää. Eiole häpeä olla yksinäinen.

• fruttidimare

En myönnä. Olen töissä, eikä huvita tehdä hommia. En tosin ole sinkkukaan.

• passivoituu

ainakin jos netissä liikaa roikkuu huomaa helposti olevansa perä kamarin asukki oli sitten kumpi sukupuoli vain ,

• Kaisanoasaa

Hyvännäköiset ihmiset henkaa toisten hyvännäköisten ihmisten kanssa. Ne juhlivat, käyvät lomalla, harrastavat seksiä, käyvät konserteissa, menevät naimisiin, tekevät lapsia. Ei niillä ole aikaa olla jossain surkeassa sinkut palstalla kuuntelemassa paskoja juttuja. Sinkut palstalla on vain ätmejä ja ätnejä joilla ei ole muuta elämää kuten minulla ei ole.

• ympäristön

hyvän näköinen saa automaattisesti luonne analyysis ilman tutustumistakin mies on ylpeä nainen nirso, elävät omassa kuplassaan kun joutuvat silmä tikuksi naaman vuoksi hyvässä ja pahassa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomi julkaisi varautumisoppaan

Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j
      Maailman menoa
      258
      2810
    2. Miehille kysymys

Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse
      Tunteet
      99
      2257
    3. Kuhmo tekisi perässä

Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä
      Kuhmo
      12
      1960
    4. Onko telepatia totta

Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki
      Ikävä
      84
      1403
    5. Miksi kaivattusi on

erityinen? ❤️‍🔥
      Ikävä
      68
      1384
    6. Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku

Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.
      Forssa
      18
      1300
    7. TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."

Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi
      Tanssii tähtien kanssa
      16
      1138
    8. Nainen, olen niin pettynyt

Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään
      Ikävä
      90
      1120
    9. Haluaisin jo

Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos
      Ikävä
      43
      974
    10. Ootko nainen jo rauhoittunut

Vai vieläkö nousee savua päästä?
      Ikävä
      71
      973
    Aihe