Petturit olisi hyvä paljastaa, mutta miten? Mies sanoo olevansa sinkku yh-isä, on komee ja lihaksikas, on työ. Tekee helposti vaikutuksen, mukava ja reilu. Ei halua seksiä heti. Valehtelee uskottavasti. Selittää menoja kotona ja deiteilleen. Kirjoittaa viestejä.
Naiset, tarkistatteko koskaan taustoja? Koti, ns. Ex.. Miten tarkkailee ympäristöä jne.
Ei tietysti ole syytä epäillä uutta tuttavuutta, mutta näitä varattuja ilmeisesti riittää. Haluatteko olla mukana rikkomassa perhettä, kun on niin ihanaa vai kulutatko aikaasi pettäjään?
Vältä huijaus tarkistamalla faktat ennen kuin puoliso ottaa yhteyttä.
Varattu mies treffaa naisia netistä
23
882
Vastaukset
- epäileväinent
No mistäs sitten tiedät, onko mies varattu, jos olette pelkästään kirjoitelleet toisillenne?
- Käräytänaina
Somen tutkin tarkkaan ennenkö edes alan ystävystymään. Epäilyttävät tyypit on heti nou.
Kertomalla suoraan vaimolle. Se on palvelus ettei häntäheikki käytä hyväkseen. Kun mies on panoreissulla (muka ystävien kanssa mökillä) niin vaimo hoitaa lapset, tekee ruokaa, siivoo, on vastuussa kodista, pesee miehen paskaset kalsarit ja avosylin toivottaa miehen lämpimästi reissultaan kotiin. Onko se ansainnut palkakseen petturin? Ja niin kauan miehet sitä harrastaa kun naiset sallii. Mä en salli. Kerta riitti. Hyvä aloitus. Jos naiset oikeasti haluaisivat pudottaa pelimiehet pois, jakaantuisi naisonni paljon tasaisemmin.
- antaaolla
Valehtelijat paljastuu aina ennen pitkään. Jos mies pettää vaimoaa se on heidän välinen asiansa eikä kuulu minulle, itselleni en moista miestä kyllä ottaisi omaksi. Pettäminen vaatii tietynlaisen luonteen, en voisi luottaa siihen etteikö päätyisi pettämään minuakin aikanaan jos suhteeseen alettais.
Pelkästään sängylämmittäjäksi kelpaa varattu siinä missä sinkkukin. Hänhän siinä perheen rikkoo, en minä. - ajattelinvaan
Miksi puhutte näistä kun ette uskalla nimiä antaa. Turha syyttää pettäjäksi jos et nimeä kerro.
- eijohdamihinkään
Onhan rekkakuskienkin ammattiryhmässä tavattu paljon raiskaajia. Johtunee työstä mut pitäisikö esim sitä välttämättä ylistää täälä paremmaksi jotain deittailevaa huijaria kun haitallisia ne on molemmat kohdalle sattuessa eikä kummatkaan halua seksiä heti.
- eikiinnosta
komee mies on aina pelle
-Kyllä noita varattuja naisiakin on treffi palstat väärällään.
-Toisekseen monet naiset itseasiassa jopa suosivat varattuja miehiä.
-Ehkä aloittaja voisi yrittää keskittyä niihin vapaisiin sitten?- justjoojee
Jos olisikin sellainen kaava että onnistuisi joka kerta niin helpoksi tämä menisi.
Suurta murhetta aiheuttaa varatut miehet. Sitten kuitenkin varatut on juuri niitä jotka vetää puoleensa. Valitetaan sitä että voi miksi varattu ja miksi ei kertonut. Siksihän ne tutusmiset juuri on että opitaan tuntemaan toinen ja miettimään onko hän sopivaa seuraa sinulle.
jos siinä sitten paljastuu ettei olekkaan sopiva eikö se ole voitto ettei suurempaa murhetta aiheuttanut.
Miksi kaiken pitää aina onnistua mksei voi epäonnistua ja oppia ehkä siitä jotain.
Ei se huijarin tunnistaminen nyt niin vaikeata ole, joskus voi mennä enemmän aikaa joskus hetkessä näkee.
Tuijotetaan aivan liikaa ulkoisiin puitteisiin heti alussa ja unohdetaan kaikki muu. Ei se muuta tarvitse se on mitä parhain tilanne huijarille. - Minäainakinhaluantietää
Olisi ihan hyvä jos nimen ja paikkakunnan paljastaisi nämä, jotka tietävät asioita. Täällä palstalla nimettömänä ei oikein kuvaa saa että kenestä kyse.
- uskookenhaluaa
Parikkala / mukava ja supliikkimies työssään ja vapaalla.
- Kiitos
Nimen ensim.kirj.?
- Toisistailmoittaminen
Eiköhän tällainen "paljastaminen" ole lainvastaista. Kuinkahan moni aiheettomasti mustamaalattiin? Oikein tapa lienee ilmoittaa deittien ylläpitäjille tai viranomaisille, jos on riittävä syy epäillä rikoksesta tai vastaavasta.
- ilmoitusasia
Kyllä minäkin haluaisin tietää jos mieheni minua pettäisi. Jos varattu kertoilee satoja kuinka on eroamassa ym. Kannattaisi varmistaa ensin että eroaa ja sitten suhteeseen. Varattuna pettäjän ei ole hyvä tilanne uuden suhteenkaan kannalta. Toki mahdollista on varatulle antaa se eron ottaminen. Mutta muistetaan kunnioittaa kuitenkin sitä petettyä. Minäkin yhtä salasuhdetta pitkään seurannut eikä hyvältä näytä. Aika noloa kyllä meitä on useampi jotka tietää eikä kukaan sekaannu. Minusta jokaisen pitäisi sekaantua jotta tilanne ei olisi kuten täällä. Nöyryyttää varmaan vaimon kuulla viimeisenä.
- annaolla
Naisille on aika turha kertoa, koska naisilla on tapana heti luulla että jos käräyttäjä on nainen niin se haluaa hänen miehensä ja sotkea heidän suhteensa. Minäkin katson vaan sivusta koska naiset on tyhmiä. Jos on niin omaan napaansa tuijottaja ja ei kiinnosta oma mies sen vertaa että vaistoaisi mitään outoa sen käytöksessä niin ehkä sitten on parempi että mies käy vieraissa ja nainen on tyhmänä kotona ja elää harhassa että joku sitä rakastaa. Itseäni on jokaisessa suhteessa petetty ja kyllä miehestä huomaa kun alkaa kiinnostus olla muualla kuin kotona ja hyvin nopeasti sen huomaakin. Olen vain hiljaa sitten seurannut sivusta, että kuinka tyhmänä mies minua pitää ja pitäähän ne, ihan niin kuin ne piti tyhmänä edellisiäkin vaimojaan.
- Sisaanulos
Siis onko se MK?
- katsoitseäsipeiliin
Aivan samalaisia te naiset olette.Millä oikeudella sinä täällä ilmiannat toisia?
Onko sinulla elämässäsi asiat niin hyvin että aikaa jää muiden musta maalamiseen...?
Niele tappiosi ja kaivaudu kivenalle. - Läpinäkyvä
Hyvä keino on päästä varhaisessa vaiheessa treffeille miehen kotiin. Ja katsoa pystyykö se liikkumaan kotiseudullaan julkisesti kanssani. Jos estoja, niin varmasti salattavaa.
Miehille ei kannata tarjota ”liian helppoa” ympäristöä. Tarkoitan tässä sellaista miestä joka sanoo olevansa vapaa.- ajatuksellakuitenkin
Sama koskee myös naisia. Aika moni nainen myös pettää ihan niin kuin miehetkin.
Eikö vaan oo parempi erota sievästi kuin tehdä salaa .
Järkevästi eroten kuitenkin vähimmän loukkaa toista.
Kummallakin on kuitenkin tunteensa oli miten tahansa.
Treffipalstalla on osa jotka on naimisissa tai muuten yhdessä. Osa avoimessa suhteessa.
Lopuista en tiedä mut miettisin kuitenkin kaksi kertaa jos joku
naimisissa oleva ottais yhteyttä ja haluis vaikka seksiseuraa.
Mut tietenkin kukin tavallaan. En moralisoi ketään enkä puutu
kenenkään elämään tai siihen mitä kukakin tekee.
- tee_palvelus
Ei tämän päivän mies/ nainen ole niin aivoton, että käräyttäjää syyllistäisi. Päinvastoin, käräyttäjä ansaitsisi palkinnon rohkeudestaan. Vahvistaisi epäilyt todeksi ja helpottaisi eroprosessin loppuun saattamista.
- aivottomiaovat
Kyllä on. Ihmiset on yllättävän typeriä. Tiedän kokemuksesta. Ehkä minun pitäisi olla rumempi kuin nämä vaimot niin sanaani voisi uskoa, mutta kun totuus tulee itseään paremman näköiseltä naiselta niin informaation luotettavuus häviää siinä. Nainen joka joutuu tyytymään tai pitämään kiinni miehestään koska ei deittimaailmassa saa mitään helposti on yllättävän tyhmä ja kun se näkee naisen jolla on valinnanvaraa ja miehiä jonoksi asti tulossa, niin tottakai se siirtää oman epätoivoisen luonteensa tähän itseään kauniimpaan naiseen ja luulee että sillä on yhtä onneton ja surkea tilanne tai että nainen on kevytkenkäinen ja haluaa kaikkien miehet, vaikka totuus on se että miehiä saa lähinnä työntää kauemmaksi. Eikä nämä naiset edes eroa vaan ripustautuu tiukemmin ja lopulta mies jättää ne itse. Joudut vain vedetyksi johonkin kolmiodraamaan jossa et ole edes mukana, olet vain tuomassa viestiä ja haluat ulos. Pahimmillaan siitä seuraa exääntyvän vaimon kyttäilyä ja miehet vihat päälle pitkäksi aikaa, juoruja ja perättömiä puheita.
- rabarberi
Siis jos ajattelen, että tapaan miehen, joka etsii itselleen seuraa. Oletetaan että tapaamme nettideitin kautta. Jotakin ajatuksen vaihtoa, sitten kenties tapaaminen. Mies kertoo olevansa sinkku, ja etsivänsä seuraa, meillä synkkaa hyvin. Ei mitään hätiköityä etenemistä. Muutamia treffejä, tapailua, ensin että voi tutustua toiseen. Omaan kotiinhan ei muutenkaan heti kutsuta, eikä kotiosoitteita kerrota, kun toiseen ollaan tutustumassa. Ei kyllä ole minun vastuullani alkaa leikkiä kaiken varalta mitään salappoliisia tarkistaakseni miehen taustoja ja tarinan pitävyyttä. Järjetön ajatus.
Jos mies on oikein taitava, onnistuu hän kyllä varattuna esittämään sinkkua pitkäänkin uudelle hoidolleen ennen kuin mitään paljastuu. Yhtälailla tässä tilanteessa huijattu on sekä se oma vaimo siellä kotona, että tämä uusi treffailukumppani. Huijari on huijari, turha sitä vastuuta on naisten niskaan vierittää.
Toki pidän silmät auki ja hälytyskellot alkavat soida esimerkiksi sellaisesta, että mies pyytää puhelinnumerojen vaihtamisen jälkeen, että en viestittelisi iltaisin. Tai että tavataan aina jossain muualla, mutta hän ei koskaan kutsu kotiinsa. Toki näihin voi olla muitakin syitä mutta ainakin nämä soittavat hälytyskelloja. - Kolmastoista
Miksi te kutsutte seksuaali rikollisia noinkin monimutkaisesti. Voi kutsua myös narsistiksi, sillä jotkut näistä tekee täyttä työpäivää jottei vapaat ihmiset saa tilaisuutta itselleen normaaliin käyttäytymiseen. Työpaikoilla nämä varatut tyrkky narsistit käyttäytyvät, siten, että kuvittelevat kaikkien olevan heitä viihdyttämässä.
Pedofilin tekee heidän käyttäytymisessään siis sen, että urakoivat niin ahkerasti, etteivät muut kykene perustamaan perheitä, eli syntymättömiin lapsiin kohdistuva rikollisuus.
Eivät kustanna uhreillensa aiheuttamiaan terveys kuluja. Varatun pedofiilien uhreille tulee nykyään vakavia vatsa ongelmia.
Omalla kohdallani tämä tarkoittaa, sitä, kun pedofiili kopla johon kuului myös suvaitsemattomasti samaa sukupuolta vainoavia naisia ei maksanut korvauksia mielenterveys ongelmiensa uhreille, eivätkä ole maksaneet terveyden tuhoamisesta terveyden hoitoa, pääsevät he sitten lopulta selvittämään oikeuteen osallisuuttaan kuoleman aiheuttamisesta. Koska siitä saavat sairaaloiden nautintonsa ahdistelemalla muita ja vieden heidän energiansa ja elämän valonsa.
Ei tarvitse pitää myös hyväksyttävänä heidän narsistista käytöstään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 905177
- 534066
- 252179
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s271887Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161795- 151434
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹281250Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗201036T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest43981- 21980