Naiset hei, vastatkaa.

Maniac

Yritänpä selittää eli; Erityisesti nyt ns. Tukevammat tai isommat naiset: minä näette miehet jotka ovat teitä pienempi kokoisia, enkä tarkoita välttämättä pituutta vaan sitä että jos mies esim. On 180/80 ja nainen 175/90 niin onko se mies ns. Haluttava silloin sinusta vaikka koollisesti olisi pienenpi "möykky" kuin sinä? Riippumatta siitä että se saattaisi jaksaa nostaa sut silti ilmaan? Kun luulisi että terveellisesti elävä treenattu mies olisi hyvä juttu naisten mielestä ylipäänsä, vai vaikuttaako isommilla naisilla sitten siihen miesmakuun se oma koko niin että isommat ja läskimmät miehet on enemmän omaan mieleen..?

14

997

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Omasta puolestani sanoisin minulle ei ole väliä onko mies minua lihavampi, laihempi vai samanpainoinen kunhan henkilö on sellainen, jonka kanssa kemiat klikkaavat.

      Tunnustan olevani pullukka ja olen ollut suurimman osan elämästäni. Jossain vaiheessa vuosia takaperin ihannemieheni oli lihaksikas ja raamikas mies, mutta olen todennäköisesti ollut (AIVAN) liian pitkään sinkkuna, kun miehen ulkokuori ei ole ensimmäinen asia johon kiinnittäisin huomiota. Ainakaan minulle ei ole väliä miehen koolla, kunha ei ole aivan minikokoinen rinnallani.

      • noniiin

        Mutta pituudella sitten onkin väliä.

        Ylipaino sentään kertoo elintavoista, kun taas pituus on puhtaasti pinnallinen kriteeri.


      • noniiin kirjoitti:

        Mutta pituudella sitten onkin väliä.

        Ylipaino sentään kertoo elintavoista, kun taas pituus on puhtaasti pinnallinen kriteeri.

        En ole pinnallinen, mutta minua ei kiinnosta ottaa itselleni kainalokeppiä esim. 150-senttisestä miehestä kun itse olen yli 170-senttinen.


      • noniiin
        Pinsini kirjoitti:

        En ole pinnallinen, mutta minua ei kiinnosta ottaa itselleni kainalokeppiä esim. 150-senttisestä miehestä kun itse olen yli 170-senttinen.

        Mitä tuo on paitsi pinnallisuutta?
        Lyhyiden miesten ivaaminen kainalokepeiksi myös kertoo paljon luonteestasi.
        Jos lyhyitä, jotka eivät voi mitään pituudelleen, saa haukkua kainalokepeiksi...varmaankin sellaisista asioista joihin VOI vaikuttaa (ylipaino) saa pilkata täysin armotta. Hyvä tietää.


      • rrrpe
        Pinsini kirjoitti:

        En ole pinnallinen, mutta minua ei kiinnosta ottaa itselleni kainalokeppiä esim. 150-senttisestä miehestä kun itse olen yli 170-senttinen.

        Mutta naiset haluaa olla kainalokeppejä miehille, sitä en ole koskaan ymmärtänyt koska parhaat kiksit on tullut lähes samanmittaisista naisista joilla on sentään pitkät jalat.
        Lyhyt nainen jalat kattoa kohden näyttää lähinnä koomiselta, jos on paksut jalat, sitäkin koomisempi eli ei jatkoon.


      • noniiin kirjoitti:

        Mitä tuo on paitsi pinnallisuutta?
        Lyhyiden miesten ivaaminen kainalokepeiksi myös kertoo paljon luonteestasi.
        Jos lyhyitä, jotka eivät voi mitään pituudelleen, saa haukkua kainalokepeiksi...varmaankin sellaisista asioista joihin VOI vaikuttaa (ylipaino) saa pilkata täysin armotta. Hyvä tietää.

        Kyse ei ole pinnallisuudesta, enkä ivaa lyhyitä miehiä kainalokepeiksi. Minulla ei ole yleensä ottaen mitään lyhyitä miehiä vastaan, perimälleen ei voi mitään jos pituus jää lyhyeksi. Jos joku haluaa lyhyen miehen, siitä vaan! Itse en kuitenkaan kaipaa lyhyttä miestä rinnalleni. Enkä usko että moni lyhytkasvuinen mieskään haluaa rinnalleen reilusti pidempää naista.


      • Sepe_Susi_official
        noniiin kirjoitti:

        Mitä tuo on paitsi pinnallisuutta?
        Lyhyiden miesten ivaaminen kainalokepeiksi myös kertoo paljon luonteestasi.
        Jos lyhyitä, jotka eivät voi mitään pituudelleen, saa haukkua kainalokepeiksi...varmaankin sellaisista asioista joihin VOI vaikuttaa (ylipaino) saa pilkata täysin armotta. Hyvä tietää.

        Loistavat ja loogiset perustelut. :)

        Tiedätkö, mikä perusteluissasi on ongelma? Se, että paljastit niillä hyvin monen naisen pinnallisuuden ja ristiriitaisuuden. Olet vaarallinen totuuden puhuja.

        Perustelusi sivuutetaan ja pyritään unohtamaan, jotta nykytila voisi säilyä.


      • Kakkossmiess
        Pinsini kirjoitti:

        Kyse ei ole pinnallisuudesta, enkä ivaa lyhyitä miehiä kainalokepeiksi. Minulla ei ole yleensä ottaen mitään lyhyitä miehiä vastaan, perimälleen ei voi mitään jos pituus jää lyhyeksi. Jos joku haluaa lyhyen miehen, siitä vaan! Itse en kuitenkaan kaipaa lyhyttä miestä rinnalleni. Enkä usko että moni lyhytkasvuinen mieskään haluaa rinnalleen reilusti pidempää naista.

        " enkä ivaa lyhyitä miehiä kainalokepeiksi"

        Juurihan teit niin


    • kuparimuumionni

      Jos naisella on haaveena omistaa joku muumimuki tai kuparipannu onnellisuuden symbolina?

    • pyöreähkö

      minä olen 164/72 kokoinen nainen, itse en lihavaa (ainakaan kovin lihavaa miestä halua). Lihaksikas olisi jees, mutta epäilen että urheilulliset miehet eivät kelpuuta lihavaa/pyöreää naista rinnalleen, niin en edes sellaisesta haaveile. Ja näinollen tinderissäkin skippaan suosiolla ne lihaksikkaat miehet...

    • Itse olen 152cm ja noh painoa löytyy jonkin verran.
      Mulle on ihan sama millainen se toinen puoli on kunhan personaallisuus osuu ja uppoo.
      Hyvinpä harvoin tapaan itseäni pienempää miestä ^^
      Jokainen etsii mitä haluaa.
      Kartan kaukaa ainoastaan törkeitä ihmisiä mahdollisimman paljo.

    • Jouni1

      Jotenkin keskustelusta paistaisi läpi että nainen saa/voi olla tukevampikin ja löytää silti kumppanin?
      Monesti näkee ihan laihoilla ja hyvässä kunnossa olevilla miehillä sen hieman tukevamman naisen kainalossa. Näyttäisi vahvistavan vaan ajatusta siitä että miehen pitäisi parantaakseen mahdollisuuksiaan olla suhteellisenkin hyvässä kunnossa oli pituus mikä tahansa että hän pääsisi edes sinne suurimman osan naisten päiväuniaitioon mihin pitää olla tietty ulkonäkö. Siitä sitten aletaan karsia luonteen ja muiden perusteiden perusteella. Elikkä miehelle terveellinen elämä ja hyvässä kunnossa oleminen ei ole mikään tae parin löytämiseen, se vain parantaa miehen mahdollisuuksia pariutua.
      Mutta jos olet nainen niin saat olla melkein minkä näköinen tahansa, jopa sitä lihavinta ja ruminta naista erehtyy joku erittäin kiimainen lihavampi mies painamaan vaikkei parisuhdetta saisikaan, muttei koskaan toisin päin(pois lukien naiset jolla on joku fetissi sen kullin etsimisessä sieltä läskin alta).
      Suhteellisen raadollista, kuka vielä kehtaa valittaa että miehen 1e on naisen 80snt? Hyvällä tuurilla se mies voi tuolla 20snt jonka säästää joka tunti palkasta mennä sinne huoriin ja saada edes kerran elämässään?

    • Nainennelkoo

      Älä ota itseesi mutta en tiedä voisinko olla lyhyemmän miehen kanssa…jos kemiat kohtaisivat täydellisesti…mikä ettei…?

    • Shemale

      Olen 178/95 ja aina ollut kiinnostunut itseäni pienemmistä, niin pituuden kuin painonkin suhteen. Pieni pyöreys ei haittaa, jos ei ole terveydelle vaarallisella tasolla.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2530
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      85
      1940
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      38
      1479
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Yli puolella maahanmuuttajalapsista ei ole tietoja ja taitoja, joilla selviää yhteiskunnassa

      Miksi Suomeen otetaan väkeä jolla on älyvajetta? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000010730220.html
      Maailman menoa
      273
      1018
    6. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      66
      893
    7. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      871
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      850
    9. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      51
      826
    10. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      755
    Aihe