Eikö sitä Kurikan tokmannia voi saada samanlaiseksi täyden palvelun tokmanniksi kuin esim. Ilmajojella on
Muka mahtikaupunki vaikka palvelut on lähinnä Ylistaron tasolla jos sitäkään
Kurikan tokmanni on "vajaa" versio
9
1054
Vastaukset
- sundmann
eiks oo muutenkin sakeeta että on kurikassa,ilmajoella ja seinäjoella tokmanni? sama porukka kulkee ainakin puoliksi samoja polkuja
- lapualla---
Lapualla ja Kauhavalla on myös tokmanni ja molemmis täyden varastosaldon versiot
- Eituukauppoja
Kurikkaan ei ainakaa kukaan ulkopaikkakuntalainen eksy. Eihän sielä oo ku Tokmanni ja Halpa-Halli, joista saa esim. Samoja vaatteita ku Kauhajoelta. Muut kaupat ovat lähinnä ruokakauppoja.. Ennemmin Kurikkalaisia näkyy Kauhajoellakin shoppailemassa. Nyt kun tuli toi risteyskin, joka ohittaa Kurikan entistä kauempaa, ei kyllä huvita Kurikkaan pysähtyä ostoksille. Ilmajoella Tokmanni hyvässä paikassa ja Kauhajoella Cittari ja sokkari ja Halpa-Halli joista saa tarvitsemansa, ellei ajele Seinäjoelle asti.
- kriuhnoo
Käyn jatkuvasti Halpa-Hallissa täältä Koskenkorvalta. Ilmajoella on vain peruskaupat. Korvan S-market on jotenkin köppäänen ja aharas.
Tokmannikin on isoo, mutta paljon turhaa krääsää ja toisaalta tärkeää tavaraa puuttuu. Ei saa öljynsuodatintakaan autoon, Halpa-Hallista saa. Alusvaatteita naurettavan vähän jne..
- 5jh
Kurikassa alkaa olla suht hyvät kauppa palvelut ja keskusta aika vireän tuntuunen moneen muuhun verrattuna, vaikka Ilmajoki Teuva taikka vaikka tuohon silmissä taantumaan kauhajokeen nähden esim.
- Anonyymi
kurikan tokmanni on täys rupuunen paska
- Anonyymi
Hei! Olen täysin samaa mieltä kanssasi, Olin menossa ostamaan kenoa ja olin soittamassa kyseiseen lafkaan, numerot olivat viturallaan, minua pisti vihaksi ja en suosittele kellekkään kyseistä vammalaa! Kaiken huippuna myyjät olivat elämäänkyllästyneitä räkänokkia!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hei! Olen täysin samaa mieltä kanssasi, Olin menossa ostamaan kenoa ja olin soittamassa kyseiseen lafkaan, numerot olivat viturallaan, minua pisti vihaksi ja en suosittele kellekkään kyseistä vammalaa! Kaiken huippuna myyjät olivat elämäänkyllästyneitä räkänokkia!
vajakeille vajaa kauppa
- Anonyymi
Kai sitä voi sanoa että parempi kuin ei mitään,,,... mutta valikoimat ei ole samat ketjun sisällä esim. Vaasan myymälästä ei löydy samaa vaatevalikoimaa kuin Seinäjoelta siksi Vaasasta käydään Seinäjoen tokmannissa
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2174510
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.283120Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m1062355Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek341994- 1861718
Erika Vikman diskattiin, tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek https://www.rumba.fi/uut341685Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1131383Pitääkö penkeillä hypätä Martina?
Eivätkö puistonpenkit ole istumista varten.Ei niitä kannata liata hyppäämällä koskaa likaantuvat eikä siellä kukaan niit2211276Kukka ampu taas Kokkolassa?
T. olisi hetkeä aiemmin lähtenyt johonkin. Naapuri kai tekijä J.K., ei paljasjalkainen Kokkolalainen, vaan n. 100km pääs61259- 391242