Kurikan tokmanni on "vajaa" versio

valittaen--

Eikö sitä Kurikan tokmannia voi saada samanlaiseksi täyden palvelun tokmanniksi kuin esim. Ilmajojella on
Muka mahtikaupunki vaikka palvelut on lähinnä Ylistaron tasolla jos sitäkään

9

1121

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sundmann

eiks oo muutenkin sakeeta että on kurikassa,ilmajoella ja seinäjoella tokmanni? sama porukka kulkee ainakin puoliksi samoja polkuja

• lapualla---

Lapualla ja Kauhavalla on myös tokmanni ja molemmis täyden varastosaldon versiot

• Eituukauppoja

Kurikkaan ei ainakaa kukaan ulkopaikkakuntalainen eksy. Eihän sielä oo ku Tokmanni ja Halpa-Halli, joista saa esim. Samoja vaatteita ku Kauhajoelta. Muut kaupat ovat lähinnä ruokakauppoja.. Ennemmin Kurikkalaisia näkyy Kauhajoellakin shoppailemassa. Nyt kun tuli toi risteyskin, joka ohittaa Kurikan entistä kauempaa, ei kyllä huvita Kurikkaan pysähtyä ostoksille. Ilmajoella Tokmanni hyvässä paikassa ja Kauhajoella Cittari ja sokkari ja Halpa-Halli joista saa tarvitsemansa, ellei ajele Seinäjoelle asti.

• kriuhnoo

Käyn jatkuvasti Halpa-Hallissa täältä Koskenkorvalta. Ilmajoella on vain peruskaupat. Korvan S-market on jotenkin köppäänen ja aharas.

Tokmannikin on isoo, mutta paljon turhaa krääsää ja toisaalta tärkeää tavaraa puuttuu. Ei saa öljynsuodatintakaan autoon, Halpa-Hallista saa. Alusvaatteita naurettavan vähän jne..

• 5jh

Kurikassa alkaa olla suht hyvät kauppa palvelut ja keskusta aika vireän tuntuunen moneen muuhun verrattuna, vaikka Ilmajoki Teuva taikka vaikka tuohon silmissä taantumaan kauhajokeen nähden esim.

• Anonyymi

kurikan tokmanni on täys rupuunen paska

• Anonyymi

Hei! Olen täysin samaa mieltä kanssasi, Olin menossa ostamaan kenoa ja olin soittamassa kyseiseen lafkaan, numerot olivat viturallaan, minua pisti vihaksi ja en suosittele kellekkään kyseistä vammalaa! Kaiken huippuna myyjät olivat elämäänkyllästyneitä räkänokkia!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hei! Olen täysin samaa mieltä kanssasi, Olin menossa ostamaan kenoa ja olin soittamassa kyseiseen lafkaan, numerot olivat viturallaan, minua pisti vihaksi ja en suosittele kellekkään kyseistä vammalaa! Kaiken huippuna myyjät olivat elämäänkyllästyneitä räkänokkia!

vajakeille vajaa kauppa

• Anonyymi

Kai sitä voi sanoa että parempi kuin ei mitään,,,... mutta valikoimat ei ole samat ketjun sisällä esim. Vaasan myymälästä ei löydy samaa vaatevalikoimaa kuin Seinäjoelta siksi Vaasasta käydään Seinäjoen tokmannissa

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävöin sinua kokoyön!

En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun
      Ikävä
      61
      4428
    2. KALAJOEN UIMAVALVONTA

https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar
      Kalajoki
      152
      3291
    3. Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?

Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?
      Kalajoki
      55
      2560
    4. Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin

Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo
      Tunteet
      49
      2554
    5. Hukkuneet pojat kalajoella pakolaisia?

Eivät osanneet suomea nimittäin.
      Maailman menoa
      110
      2285
    6. Älä mahdollisesti ota itseesi

En voinut tietää. Sitäpaitsi.. niin
      Ikävä
      24
      1893
    7. Joku hukkui Hyrynsalmella?

Oliko mökkiläinen taas?
      Hyrynsalmi
      24
      1681
    8. Ota nainen yhteyttä ja tee Tikusta asiaa?

Niin sitten minä teen Takusta asiaa.
      Ikävä
      30
      1626
    9. Mitä sinä mietit

Mies?
      Ikävä
      169
      1540
    10. Metsästysmökki

Metsästyskortti saapui. Lisäksi metsästysmökki varata!
      Kuhmo
      36
      1275
    Aihe