Kurikan tokmanni on "vajaa" versio

valittaen--

Eikö sitä Kurikan tokmannia voi saada samanlaiseksi täyden palvelun tokmanniksi kuin esim. Ilmajojella on
Muka mahtikaupunki vaikka palvelut on lähinnä Ylistaron tasolla jos sitäkään

9

1316

Vastaukset 9

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sundmann

eiks oo muutenkin sakeeta että on kurikassa,ilmajoella ja seinäjoella tokmanni? sama porukka kulkee ainakin puoliksi samoja polkuja

• lapualla---

Lapualla ja Kauhavalla on myös tokmanni ja molemmis täyden varastosaldon versiot

• Eituukauppoja

Kurikkaan ei ainakaa kukaan ulkopaikkakuntalainen eksy. Eihän sielä oo ku Tokmanni ja Halpa-Halli, joista saa esim. Samoja vaatteita ku Kauhajoelta. Muut kaupat ovat lähinnä ruokakauppoja.. Ennemmin Kurikkalaisia näkyy Kauhajoellakin shoppailemassa. Nyt kun tuli toi risteyskin, joka ohittaa Kurikan entistä kauempaa, ei kyllä huvita Kurikkaan pysähtyä ostoksille. Ilmajoella Tokmanni hyvässä paikassa ja Kauhajoella Cittari ja sokkari ja Halpa-Halli joista saa tarvitsemansa, ellei ajele Seinäjoelle asti.

• kriuhnoo

Käyn jatkuvasti Halpa-Hallissa täältä Koskenkorvalta. Ilmajoella on vain peruskaupat. Korvan S-market on jotenkin köppäänen ja aharas.

Tokmannikin on isoo, mutta paljon turhaa krääsää ja toisaalta tärkeää tavaraa puuttuu. Ei saa öljynsuodatintakaan autoon, Halpa-Hallista saa. Alusvaatteita naurettavan vähän jne..

• 5jh

Kurikassa alkaa olla suht hyvät kauppa palvelut ja keskusta aika vireän tuntuunen moneen muuhun verrattuna, vaikka Ilmajoki Teuva taikka vaikka tuohon silmissä taantumaan kauhajokeen nähden esim.

• Anonyymi

kurikan tokmanni on täys rupuunen paska

• Anonyymi

Hei! Olen täysin samaa mieltä kanssasi, Olin menossa ostamaan kenoa ja olin soittamassa kyseiseen lafkaan, numerot olivat viturallaan, minua pisti vihaksi ja en suosittele kellekkään kyseistä vammalaa! Kaiken huippuna myyjät olivat elämäänkyllästyneitä räkänokkia!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hei! Olen täysin samaa mieltä kanssasi, Olin menossa ostamaan kenoa ja olin soittamassa kyseiseen lafkaan, numerot olivat viturallaan, minua pisti vihaksi ja en suosittele kellekkään kyseistä vammalaa! Kaiken huippuna myyjät olivat elämäänkyllästyneitä räkänokkia!

vajakeille vajaa kauppa

• Anonyymi

Kai sitä voi sanoa että parempi kuin ei mitään,,,... mutta valikoimat ei ole samat ketjun sisällä esim. Vaasan myymälästä ei löydy samaa vaatevalikoimaa kuin Seinäjoelta siksi Vaasasta käydään Seinäjoen tokmannissa

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ny se loppuu ( Kuhmo)

Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.
      Kuhmo
      83
      2630
    2. Parikymppinen hakkasi nelikymppisen kriittiseen tilaan

Ja ihminen jäi junan alle lautiosaaressa...paljon on taas sattunut ja tapahtunut. Ketähän nämä uhrit mahtaa olla 🤔 htt
      Kemi
      43
      2220
    3. Kaivattusi tärkein ulkoinen tuntomerkki

Onko jokin muu kuin yleinen kuten kaunis, laiha. hyväkroppainen jne.
      Ikävä
      39
      1083
    4. Mille kirjaimelle

toivotat hyvää yötä , kuka on mielessäsi kun menet nukkumaan?
      Ikävä
      35
      938
    5. Äimän käki

Olen vähää vaille viisikymppinen mies, ja olen elellyt ilman parisuhdetta parisen vuotta. Nyt vihdoin ja viimein tuntuu,
      Sinkut
      153
      809
    6. Nainen, miten suhtautuisit

Jos mies ehdottaisi tapaamista? Entä siihen, jos mies kertoisi tapaamisessa tunteistaan ja haluaisi seurustella?
      Ikävä
      58
      670
    7. Paikallinen autokorjaamo

Kyllä alkaa vituttamaan, palvelua haluaisi niin jono ovelle ja yksi myyjä. Auto valmistunut kuntoon niin kukaan ei ilmoi
      Kuhmo
      7
      595
    8. Kenen kanssa koet

Että sinulla on eniten kipinää
      Ikävä
      21
      545
    9. Vihdoinkin tarjolla sushia!

Onpa mukava, että tän paikkakunnan ruokatarjonta laajenee. Ensi lauantaina pääsee herkuttelemaan kun Kukkoloilta saa su
      Haapavesi
      78
      521
    10. Sinulle mies

Kohtaamme jälleen kun on oikea aika. Sitä ei voi mikään eikä kukaan estää <3 <3
      Ikävä
      33
      512
    Aihe