Kurikan tokmanni on "vajaa" versio

valittaen--

Eikö sitä Kurikan tokmannia voi saada samanlaiseksi täyden palvelun tokmanniksi kuin esim. Ilmajojella on
Muka mahtikaupunki vaikka palvelut on lähinnä Ylistaron tasolla jos sitäkään

9

1319

Vastaukset 9

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sundmann

eiks oo muutenkin sakeeta että on kurikassa,ilmajoella ja seinäjoella tokmanni? sama porukka kulkee ainakin puoliksi samoja polkuja

• lapualla---

Lapualla ja Kauhavalla on myös tokmanni ja molemmis täyden varastosaldon versiot

• Eituukauppoja

Kurikkaan ei ainakaa kukaan ulkopaikkakuntalainen eksy. Eihän sielä oo ku Tokmanni ja Halpa-Halli, joista saa esim. Samoja vaatteita ku Kauhajoelta. Muut kaupat ovat lähinnä ruokakauppoja.. Ennemmin Kurikkalaisia näkyy Kauhajoellakin shoppailemassa. Nyt kun tuli toi risteyskin, joka ohittaa Kurikan entistä kauempaa, ei kyllä huvita Kurikkaan pysähtyä ostoksille. Ilmajoella Tokmanni hyvässä paikassa ja Kauhajoella Cittari ja sokkari ja Halpa-Halli joista saa tarvitsemansa, ellei ajele Seinäjoelle asti.

• kriuhnoo

Käyn jatkuvasti Halpa-Hallissa täältä Koskenkorvalta. Ilmajoella on vain peruskaupat. Korvan S-market on jotenkin köppäänen ja aharas.

Tokmannikin on isoo, mutta paljon turhaa krääsää ja toisaalta tärkeää tavaraa puuttuu. Ei saa öljynsuodatintakaan autoon, Halpa-Hallista saa. Alusvaatteita naurettavan vähän jne..

• 5jh

Kurikassa alkaa olla suht hyvät kauppa palvelut ja keskusta aika vireän tuntuunen moneen muuhun verrattuna, vaikka Ilmajoki Teuva taikka vaikka tuohon silmissä taantumaan kauhajokeen nähden esim.

• Anonyymi

kurikan tokmanni on täys rupuunen paska

• Anonyymi

Hei! Olen täysin samaa mieltä kanssasi, Olin menossa ostamaan kenoa ja olin soittamassa kyseiseen lafkaan, numerot olivat viturallaan, minua pisti vihaksi ja en suosittele kellekkään kyseistä vammalaa! Kaiken huippuna myyjät olivat elämäänkyllästyneitä räkänokkia!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hei! Olen täysin samaa mieltä kanssasi, Olin menossa ostamaan kenoa ja olin soittamassa kyseiseen lafkaan, numerot olivat viturallaan, minua pisti vihaksi ja en suosittele kellekkään kyseistä vammalaa! Kaiken huippuna myyjät olivat elämäänkyllästyneitä räkänokkia!

vajakeille vajaa kauppa

• Anonyymi

Kai sitä voi sanoa että parempi kuin ei mitään,,,... mutta valikoimat ei ole samat ketjun sisällä esim. Vaasan myymälästä ei löydy samaa vaatevalikoimaa kuin Seinäjoelta siksi Vaasasta käydään Seinäjoen tokmannissa

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä kaivatussasi

on parasta?
      Ikävä
      93
      1486
    2. Olivia Oras

"Yle MOT:n tietojen mukaan Oras oli joutunut sairaalahoitoon helsinkiläisellä kauneusklinikalla tehdyn rasvaimun yhteyde
      Kotimaiset julkkisjuorut
      85
      1192
    3. Koska muru nähdään

Kaksin?
      Ikävä
      47
      891
    4. Sanoppa ihan rohkeasti

Mun huonot puolet! En suutu…
      Ikävä
      95
      855
    5. Sinisilmäiselle tutulle miehelle

Iltaisin ikävä pahenee ja olet usein mielessä. Toivon merkitseväni sinulle paljon. On ihan hirveän vaikeaa miettiä, mit
      Ikävä
      67
      836
    6. Nainen ... ala olemaan miehille täysin hyödytön

Otsikossa on paras neuvo jokaiselle naiselle, jonka hän voi koskaan saada. Moni mieshän ajattelee jo nyt, että naiset o
      Sinkut
      164
      793
    7. MOT: Nuoren Olivia Oraksen, 27 surullinen kuolema kauneusoperaatiossa :(

MOT:n tietojen mukaan Oras menetti tajuntansa rasvaimua edeltäneessä puudutuksessa. Hänet kuljetettiin Husiin, ja hän ku
      Maailman menoa
      84
      728
    8. Et vaan tajua

Että rakastan sua
      Ikävä
      20
      719
    9. Haluatko että unohdan sinut kokonaan

Siihen suuntaan ollaan menossa, nyt jo. Ja ehkä parempi näin, niin ei kulu energiaa hukkaan mahdottomuuteen. Ja vaikka j
      Ikävä
      55
      659
    10. Olen jo oppinut tuntemaan

sinun kirjoitustyylisi
      Ikävä
      53
      638
    Aihe