Mies alkanut haluamaan seksiä joka päivä, aiemmin kahden peräkkäisen päivän jälkeen aina sanoi että ei joka päivä.
Nyt itseä alkanut nyppimään tämä ja samalla ihmettelen mistä moinen muutos.
Mitään ns. esileikkiä tai minunkin huomioon ottamista ei ole.
Onkohan muilla vastaavaa?
Jokapäiväinen seksi
21
1041
Vastaukset
- mieskertoo
Tahtoo olla ne esileikit niin puuduttavia, että eipä niitä jaksa pidemmän päälle ja puhumattakaan päivittäin.
- Hermot
Ei se kyllä mukavaa ole kun joka päivä pitäisi ja innostua tyhjästä.
- Uskopoiskoskakomustaon
Jos nyt tahtoo joka päivä niin sen rakastajatar on jättänyt koska hänen kanssaan pelehti aiemmin joka toinen päivä eli sinä olet voittanut hänet takaisin itsellesi:) Minä ainakin olisin tosi tyytyväinen ja nauttisin täysin siemauksin:)
- YritäKuitenkinJaksaa
Miehenä täytyy sanoa, että halukkuus kyllä vaihtelee itsellä ainakin aika laillakin.
Joskus riittää harvemmin, ei jaksa eikä huvita jatkuvasti vaan 1-2 kertaa viikossa on passeli, tai olisi jos olsiin suhteessa.
Mutta välillä on taas aikoja, kun haluttaa älyttömästi, eli joka päivä haluaisi saada seksiä. Tiedä sitten, mistä ihmeestä johtuu...
Ja sitten tuollaiseen aikaan kiihottuukin ihan älyttömän pienestä, ei tarvitse esimerkiksi juuri muuta kuin se, että kumppanilta vilahtaa vaikka rinta tai pimpero pyyhkeen takaa suihkun jälkeen tms, niin on sitten jo ihan räjähtämispisteessä melkein..
Tosin se nyt mielestäni on ehdoton, että kyllä toista täytyy hyväillä ja helliä siinä ennen aktia. Eli ymmärrän kyllä jos ärsyttää, jos toinen on sen eenmpiä kyselemättä tai parin pusun jälkeen jo päällä työntämässä lihaa piiloon.
Vaikka joskus sekin on kyllä hauskaa olla eläimellinen, jos molemmat ovat sillä tuulella. Eli ei turhia kursailla vaan suoraan asiaan. Mutta vaatii kummaltakin samaa intoa.- Mieti
Ainako naiselta vaadit vaikka hän ei halua? Jätä joskus rauhaan vaikka itse haluat. Naisella on tunteet ja jos homma menee hänen puolelta vastenmieliseksi ei siitäkään hyvä seuraa. Ei voi olla niin että aina toimitaan vain miehen halujen ja tahdon mukaan.
Joskus naista on parempi vain helliä ja huomioida muuten mutta jättää seksi väliin jos hän ei halua. Antaa säälistä haluttomana ei ole hyväksi seksiasioissa. Ei kaikki päivät ole samanlaisia. - YritäKuitenkinJaksaa
Mieti kirjoitti:
Ainako naiselta vaadit vaikka hän ei halua? Jätä joskus rauhaan vaikka itse haluat. Naisella on tunteet ja jos homma menee hänen puolelta vastenmieliseksi ei siitäkään hyvä seuraa. Ei voi olla niin että aina toimitaan vain miehen halujen ja tahdon mukaan.
Joskus naista on parempi vain helliä ja huomioida muuten mutta jättää seksi väliin jos hän ei halua. Antaa säälistä haluttomana ei ole hyväksi seksiasioissa. Ei kaikki päivät ole samanlaisia.No juuri sitä sanoinkin. Vaihtelee niin halut kuin muutkin. Enkä tosiaan ole koko aika vaatimassa toiselta, vaikka itsellä tekisi miten mieli.
Toki toivon, että saisi toiselta sitäkin huomiota silloin kun sitä itse haluaa ja siksi teen aloitetta, mutta ei ole pakko kuitenkaan. Eli jos toinen sanoo ettei halua/jaksa, niin annan olla rauhassa. Kun aina voi myöskin masturboida, jos halut ovat sietämättömän kovat eikä toinen anna seksiä.
Itse olen myös samanlainen, jos ei huvita niin mua ei todellakaan huvita eikä silloin välttämättä seisokaan, vaikka kumppanilla olisi kuin hillitön kiima päällä. Mutta myös vastaavasti annan kyllä seksiäkin silloinkin, jos itsellä ei ole halut huipussaan ja toisella taas on. Se on sitä toisen huomioimista, mikä kuuluu terveeseen suhteeseen.
Ja kyllä myös hellin ja huomioin muutenkin. Joskus riittää sekin, että esim illalla otat toisen kainaloon, annat pusuja ja silität poskea ja kerrot kuin hyvä on olla. Eli ei tosiaan tarvitse aina panna.
En tiedä kyllä mitä ajattelit kun kommentoit kirjoitustani? Vaikka hyvä kyllä että kommentoit, oikeasti:)
Kerroin vain miehen näkökulman asiaan. Joskus menee pitkiäkin aikoja, kun ei pahemmin edes mieti koko asiaa ja seksikin on sitä, että antaa huomiota toiselle mitä toinen pyytää, vaikkei itseä huvitakaan. Ja sitten taas välillä itse on ihan holtittomassa halutilassa, kun jaksaisi päivittäin. ja silloin toivoo, että saisi toiselta seksiä silloin tällöin vähän useammin kuin yleensä. Mutta ei tosiaan tarkoita, että toisen täytyy olla sit aina samantien haarat avoinna kun vähänkin vihjaisee että panettaa. Masturbointi on sitä varten, jos kumppanin kanssa ei halutaso kohtaa. Eli esimerkkinä jos toinen haluaa joka päivä ja toiselle riittää joka toinen päivä, niin joka päivä haluava voi mielestäni sitten masturboida noina "välipäivinä" ihan hyvin. Eikö?
- jokutoinen--
et ole puheväleissä miehesi kanssa? vain panoväleissä?
josko keskustelisit asiasta miehesi kanssa, voisit saada tietää syyn.
palstan yleistykset harvemmin osuvat yksittäisen suhteen syihin ja seurauksiin. - Everydaynight
Eikös se oo sitte mukavaa, ku saa joka päivä...
- Näinontämä
Sano miehelle yatävällisesti ja suoraan ettei tee mieli niin usein. Kerro myös ettet ole tyytyväinen seksin laatuun ja mitä haluaisit itse enemmän.
Kyllä järkevä aikuinen osaa ottaa asian asiana ja osaa myös runkata jos joka päivä itsellä tarvis laueta. Sun ei tarvitse olla toisen mieliksi koko ajan. - 7470
Vaimoni ratkaisut em. vaivaan.
Vaimo kannustaa minua vilpittömästi rankkoihin punttitreneihin. Rankkuus on suhteutettava 74 vuotisen suorituskykyyn.
Tämä toimii kotioloissa siten, että hän on katsonut kohtuulliseksi "uhrautua" vain kahdesti viikossa.
Matkoilla on niin paljon muita aktiviteettejä, että innostus on laimeampaa.
Pitemmät oleilut lomapaikassamme ovat vaimolleni lepoa. Hän ei moiti puolella sanallakaan, eikä viesti ilmeillään minun tissuttelustani. Kohtuullinenkin alkoholin käyttö puolittaa terän vanhalta ukolta.
En tiedä olisiko noista kokemuksistani hyötyä? - Annax
Mullakin sama juttu, miehelle pitäisi antaa aamuin illoin , joku viidenkympin villitys päällä vissiin, no onpahan jotain säpinää puuhastellen, katsotaan nyt jaksaako pitkään.
- 87878
"Mitään ns. esileikkiä tai minunkin huomioon ottamista ei ole. "
Tuollaisella miehellä et teet mitään. Yäk.- Annax
suosittelen "antokuuria" pelasti liittomme.
- Voisentään
Mitä ”antokuuria”? Siis meinaatko, että tässä tapauksessa suostuu seksiin joka päivä, vaikka siitä ei saa itse mitään, ei ole esileikkiä tms. toisen huomiointia, on vain miehelle tyydyttämisen väline eli runkkausalusta?
Et taida tietää mitä silloin käy sille joka suostuu moiseen hyväksikäyttöön? Ihminen menee rikki. Ei sillä seksielämää paranneta eikä avioliittoakaan pelasteta. - 72843895
Voisentään kirjoitti:
Mitä ”antokuuria”? Siis meinaatko, että tässä tapauksessa suostuu seksiin joka päivä, vaikka siitä ei saa itse mitään, ei ole esileikkiä tms. toisen huomiointia, on vain miehelle tyydyttämisen väline eli runkkausalusta?
Et taida tietää mitä silloin käy sille joka suostuu moiseen hyväksikäyttöön? Ihminen menee rikki. Ei sillä seksielämää paranneta eikä avioliittoakaan pelasteta.Moni nainen tosiaan kammoaa runkkausalustana oloa.
Mies olisi mielellään naisen runkkausalusta ja seksiobjekti. Vahinko vain, että se oma mies ani harvoin kiinnostaa runkkausalustana tai seksiobjektina. - SubjektiObjekti
Minun mies ei olisi mielellään objekti. Aika harva mies olisi, eli suostuisi seksiin vain toisen ehdoilla, tavalla ja tyylillä. Jos ei edes seisoisi, silti pitäisi olla seksiä eli nuolla, sormettaa, dildottaa. Muutama kuukausi sellaista niin mieskin olisi henkisesti hajalla.
Siksi meilläkin onkin seksiä vain silloin kun molempia haluttaa. - 35943894
SubjektiObjekti kirjoitti:
Minun mies ei olisi mielellään objekti. Aika harva mies olisi, eli suostuisi seksiin vain toisen ehdoilla, tavalla ja tyylillä. Jos ei edes seisoisi, silti pitäisi olla seksiä eli nuolla, sormettaa, dildottaa. Muutama kuukausi sellaista niin mieskin olisi henkisesti hajalla.
Siksi meilläkin onkin seksiä vain silloin kun molempia haluttaa.Ainahan mies voi maata lahnana miettien muita asioita ja antaa naisen äheltää.
- dlller
SubjektiObjekti kirjoitti:
Siksi meilläkin onkin seksiä vain silloin kun molempia haluttaa.Et tiedäkään miten jaksaisin joka päivä kaikin tavoin harrastella seksiä, nuolla sormettaa dildottaa ja panna. Kyllä onnistuis ja mielellään.
- marliz
Olen nainen ja haluaisin joka päivä. Miehelle riittää 3-4 x viikossa. Olen koko aikuisikäni ollut seksuaalisesti aktiivinen ja suhteessa ollessani kyllä haluan seksiä ja usein. Sinkkuaikoina sitten unohdan koko alueen.
- Hjklöjg
Ainakin meillä se tarkoitti että joku pettämissäätö oli juuri ollut tai loppunut. Seksi lisääntyi silloin aina ja pettämisen jälkeen oli paljon seksiä, varsinkin jos oli pettänyt meidän sängyssä niin sai siitä kiihoketta itselleen kun nai minua niissä likaisissa lakanoissa.
- Anonyymi00021
Oliko ulosteleikkien jälkiä? Tahroja ja käryä?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1393850Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri3362974Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt91882Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa61616Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja41089- 71934
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar38864- 44774
- 65741
Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat23741