Orja sängyssä ja kotitöissä vapaana ;)

YoursSlave

Hei! Olen ”18v” (muutenhan tää olis laitonta ;) nuori nainen, joka on täysin kyllästynyt elämäänsä. Tarvitsisin jonkun miehen, joka pitää mut kurissa. Hänen pitäisi ihan ekana päästä hakemaan mut Tampereelta, minkä jälkeen teemme mulle muodonmuutoksen hiusvärillä yms jottei mua tunnisteta. (Saat päättää värin :) Asuisin siis luonasi ja palvelisin herraani, kuitenkin kohtuullisissa määrin. Seksiä saisit 1-2 kertaa viikossa, kuitenkin kondomin kanssa, koska ehkäisypillereitä ei ole eivätkä ne mulle sovi. Kotityöt huolehtisi suurimmaksi osin, sulle jäisi lähinnä varmaankin oman ruuan tekeminen, koska itse olen kasvissyöjä enkä kuolleisiin eläimiin koske. Tästä en valitettavasti jousta yhtään. Toki jos kasvisruoka sopii sinulle, niin mikä siinä sitten, mutta harvemmat miehet kasvissyöjinä pystyvät elämään.

Mitä odotan sinulta?
-rahaa. Itselläni ei ole sitä yhtään ja laskin, että jos sä huolehdit vuokran yms niin tarvitsisin suunnilleen kuukaudessa:
250€ ruokaan
200€ vaatteisiin
100€ meikkeihin yms ja
100€ kaikkeen muuhun tarpeelliseen (kuten uuteen puhelimeen tämän hajottua)
Halutessasi voit ostaa alusvaatteeni itse ;)
Jos saan enemmän rahaa, voin käydä kuntosalilla yms ;)
- Luottamusta. Mun pitää saada kulkea yksin ulkona kun haluan, kunhan vain olen hoitanut kotityöt yms
-ikä 16-45
-sinun täytyy asua yksin
-huomaavaisuutta
-pelkään humalassa olevia miehiä. Älä siis mielellään juo kovin paljoa kotona.
-Reilusti ylipainoinen ei myöskään käy

Vastaa tähän viestiin jos olet kiinnostunut niin puhutaan lisää ;)

10

604

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anus_Huijar

      Olla ISIS-muslimi ja seurata lapsenraiskaajaprofeetta Mohammedia. Sinä olla liian vanha muslimille.
      Ehkä voida raiskata silti joskus. Teet ruoka ja kotiorjatyo, se olla hyvä. Ollako sinulla jo roskasäkki päällä? Islamilaisella huntuhuora naisella oltava säkki. Osaatko sina leikata kurkku? Mina tukata ullatus. Mina asua Sipilan talo. Sina tulla tanne.

    • what.i.think

      650€ kahdesta seksikerrasta viikossa, mitä paskaa tämä nyt on :D
      Täytyisi olla uskomaton idiootti että noin huonon diiliin ryhtyy.

      • what.i.think

        Niin ja vielä kondomin kanssa jotain täysin tylsää perus-seksiä, huoh.


    • SurkeaDigger

      Jotenkin koen, että oma ukko on saanut liian hyvän diilin, kun "joutuu" maksamaan ainoastaan puolet kämpän vuokrasta ja ruuasta, muuten käyn ihan itse ansaitsemassa elantoni. Ja on saanut päättää hiusten värin ja mallin, saa seksiäkin aina kun haluaa (minä kun olen se haluavampi osapuoli, 4-8krt/vko, miehellä 1-3krt/vko). Ja ilman kortsua, olen etsinyt pillerit jotka toimii. Salillakin ehdin käymään ja laittautumaan aina töihin.

      Kannattaa ehkä hitusen laskea hintaa, tällä hetkellä on aika paska diili miehille. Varmaan sellainen 300€/kk taitaisi olla noilla spekseillä maksimi?

    • hahahehehehihihi

      Aika huono diili.

    • Isäntäite

      Jos maksat mulle 50e kk niin voin ehkä panna suo. Tässä suomen paras diili sinulle, parempaa ei tuu.

    • Vaatimus lista on ihan hyvä. Sopii kyllä. Mutta meitä on kaksi miestä. Asumme kahdestaan tilavassa asunnossa Espoossa. Jos sinulle sopii voisimme pitää sinut yhdessä kurissa.

    • Toivottavasti kukaan ei ole niin vähäjärkinen että pitää tätä aitona. Kyllä Pertsa,olet varmasti alle 18 v ja tarvitset massia vaikka mihin,hupsista keikkaa..Salee muna kädessä kun tämän tuotoksen lähetit palstalle,kerros meille miten paljon älykkyys rajoitteisia ukkoja lankes tähänkin "vitsiin" ;)

    • Ja rahat etukäteen tilille: .....

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1595
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1234
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1157
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1076
    5. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      2
      1062
    6. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      586
      1029
    7. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      950
    8. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      922
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      12
      816
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      9
      731
    Aihe