Päätin pitkästä aikaa sivistää itseäni tällä palstalla ja aika pian mieleeni palasi miksi en ole viettänyt täällä aikaa vuosiin. Miksi keskusteluihin tungetaan jatkuvasti puhetta ätmeistä ja ytmeistä? Ehkä olen viettänyt aikaani aivan "väärissä" paikoissa koska näitä termejä ei kovin paljon tule vastaan muilla keskustelupalstoilla, enkä ole näitä termejä kuullut koskaan jokapäiväisissä keskusteluissa oikeassa elämässä.
Älkää käsittäkö väärin, tiedät mitä ätmi- ja ytmi-termit tarkoittavat. En vain ymmärrä miksi pitää väkisin osoitella kuka on ätmi ja kuka on ytmi. Miksi kukaan hyväksyisi sen että olisi jotenkin alempitasoinen kuin joku toinen?
Eksyin keskusteluun jossa pohdittiin alhaisinta ätmiä (https://keskustelu.suomi24.fi/t/13656087/alhaisin-atmi) ja mietin oikein jokaisella aivosolullani mitkä asiat alentaisivat miehen tasoa. Keskustelussa oli listattu mm. lyhyys, rumuus, tylsyys, ujous, nörtteys, lihavuus, työttömyys/köyhyys, vittumainen luonne, kaverittomuus jne.
Yleisesti ottaen lyhyys ei minun mielestäni alenna miehen tasoa, ellei ole kyse erittäin lyhytkasvuisesta ihmisestä. Olen itse sen verran pitkä ettei minua kiinnosta lyhyet miehet, mutta uskon että joku muu voisi hyvinkin valita lyhyen miehen.
Rumuus. Kuka on oikeasti ruma? Toiset tykkää miehisistä kasvoista, toiset poikamaisista, toiset parrakkaista/viiksekkäistä, toiset siloposkisista, joku pitää jostain muusta. Mikä tekee ihmisestä ruman? Joku voi haukkua miestä rumaksi, toinen voi kutsua charmikkaaksi tai persoonalliseksi. Jos joku ei tykkää, joku toinen voi tykätä.
Lihavuus. Jos valittavana olisi Bull Mentula tai hieman pullukka mies, valitsisin pullukan jos hän olisi muutoin sellainen henkilö, jonka kanssa minulla synkkaa. Lihavuus ei ole mielestäni heti asia, joka alentaisi miehen tasoa. Jotkut voivat jopa pitää isommista miehistä enemmän kuin laihoista tikuista.
Ujous. Olen itsekin ujo. Ongelmana voisi olla se, että mistä keskustelisimme. Jos vain löytyisi jokin yhteinen asia, josta keskustella, uskoisin että ujokin voi olla erinomainen kumppani.
Nörtteys. Riippuu vähän minkälaisesta nörtistä on kyse. Jos kyseessä on henkilö, joka kukkuu yötä päivää netissä joko surffaten tai pelaten, voi kontaktin saaminen olla vaikeaa. Nörtteys ei kuitenkaan työnnä minua pois.
Työttömyys. Työttömätkin voivat olla fiksuja ja hyvännäköisiä. Jos mies jää työttömäksi itsestä riippumattomista syistä ja yrittää kuitenkin olla aktiivinen töitä etsien tai harrastaen, ei työttömyys minusta ole ongelma. Jos mies on työtön, koska ei halua tehdä mitään muuta kun maata sängyssä ja on muutenkin saamaton, silloin ihan suosiolla ohittaisin tällaisen henkilön.
Yksi asia joka ehdottomasti laskee pisteitä minun silmissäni, on vittumainen luonne. Jos ihminen ei tule kenenkään kanssa toimeen ja koko ajan vain väittää vastaan tai haukkuu toisia, saa tällainen ihminen olla ihan rauhassa yksikseen.
Ätmit Ytmit ja muut
9
338
Vastaukset
- lempeä_herätys
Järkevä ihminen bongattu. :D
Onko taas joku trolli liikkeellä?
- trololol
"Yleisesti ottaen lyhyys ei minun mielestäni alenna miehen tasoa, ellei ole kyse erittäin lyhytkasvuisesta ihmisestä. Olen itse sen verran pitkä ettei minua kiinnosta lyhyet miehet, mutta uskon että joku muu voisi hyvinkin valita lyhyen miehen."
:D :D :D- fjsfdsdfsd
Naiset käyttää vain eri termejä näistä, miehet puhuu tasoista. Nainen sanoo ettei sellainen ja sellainen kiinnosta. Lopputulos on sama.
- jkh757657kjhkjk
"Rumuus. Kuka on oikeasti ruma? Toiset tykkää miehisistä kasvoista, toiset poikamaisista, toiset parrakkaista/viiksekkäistä, toiset siloposkisista, joku pitää jostain muusta. Mikä tekee ihmisestä ruman? Joku voi haukkua miestä rumaksi, toinen voi kutsua charmikkaaksi tai persoonalliseksi. Jos joku ei tykkää, joku toinen voi tykätä."
Tämä rumuus on se, mikä minuakin tuossa tökkii. Miltä näyttää niin ruma mies, joka ei saa pelkästään ulkonäkönsä takia ketään..- jhg545jhjj
Lisäys..
Tässä hyvä video siitä, miten ätmistä tulee ytmi ainoastaan ulkonäköä muuttamalla: https://www.youtube.com/watch?v=UFBPnZe_iMA
Eikä maksa paljon. Yksi vaatekerta riittää, ei tarvita Bossin pukuja.
Monta kertaa olen tästäkin puhunut, mutta menee kuin vesi hanhen selästä.. Yleensä vielä suututaan, ja poistetaan tämän tyyppiset vinkit.
- tiedetään.tiedetään
Palstatotuuksien sinfoniaa :D
- Pillujen--asiantuntija
Tottakai pitää osoitella koska ihmiset on pinnallisia ja ätmit on rumia ytmit komeita. Ihmisten tapana on erotella hyvä pahasta
- RumaÄtmi
Mikä on ruman miehen ja komean miehen ero.
Ruma mies ei tollota itseään kaupan peileistä, vaan kiertää peilit kaukaa, koska itsensä peilistä nähdessään järkyttyy ulkonäöstään suunnattomasti.
Komea mies sensijaan toimittaa itseään mielellään kaupan peileistä itsetunto korkealla ajatellen, että olenpas minä eritäin komea ja poseeraa monessa eri kulmassa lopuksi todeten, että lähdenpäs tästä iskemään naisia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2412428Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101848Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse731716Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki801285- 651198
Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.171168TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi161048Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään901040Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42894- 70872