Ätmit Ytmit ja muut

Päätin pitkästä aikaa sivistää itseäni tällä palstalla ja aika pian mieleeni palasi miksi en ole viettänyt täällä aikaa vuosiin. Miksi keskusteluihin tungetaan jatkuvasti puhetta ätmeistä ja ytmeistä? Ehkä olen viettänyt aikaani aivan "väärissä" paikoissa koska näitä termejä ei kovin paljon tule vastaan muilla keskustelupalstoilla, enkä ole näitä termejä kuullut koskaan jokapäiväisissä keskusteluissa oikeassa elämässä.

Älkää käsittäkö väärin, tiedät mitä ätmi- ja ytmi-termit tarkoittavat. En vain ymmärrä miksi pitää väkisin osoitella kuka on ätmi ja kuka on ytmi. Miksi kukaan hyväksyisi sen että olisi jotenkin alempitasoinen kuin joku toinen?

Eksyin keskusteluun jossa pohdittiin alhaisinta ätmiä (https://keskustelu.suomi24.fi/t/13656087/alhaisin-atmi) ja mietin oikein jokaisella aivosolullani mitkä asiat alentaisivat miehen tasoa. Keskustelussa oli listattu mm. lyhyys, rumuus, tylsyys, ujous, nörtteys, lihavuus, työttömyys/köyhyys, vittumainen luonne, kaverittomuus jne.

Yleisesti ottaen lyhyys ei minun mielestäni alenna miehen tasoa, ellei ole kyse erittäin lyhytkasvuisesta ihmisestä. Olen itse sen verran pitkä ettei minua kiinnosta lyhyet miehet, mutta uskon että joku muu voisi hyvinkin valita lyhyen miehen.

Rumuus. Kuka on oikeasti ruma? Toiset tykkää miehisistä kasvoista, toiset poikamaisista, toiset parrakkaista/viiksekkäistä, toiset siloposkisista, joku pitää jostain muusta. Mikä tekee ihmisestä ruman? Joku voi haukkua miestä rumaksi, toinen voi kutsua charmikkaaksi tai persoonalliseksi. Jos joku ei tykkää, joku toinen voi tykätä.

Lihavuus. Jos valittavana olisi Bull Mentula tai hieman pullukka mies, valitsisin pullukan jos hän olisi muutoin sellainen henkilö, jonka kanssa minulla synkkaa. Lihavuus ei ole mielestäni heti asia, joka alentaisi miehen tasoa. Jotkut voivat jopa pitää isommista miehistä enemmän kuin laihoista tikuista.

Ujous. Olen itsekin ujo. Ongelmana voisi olla se, että mistä keskustelisimme. Jos vain löytyisi jokin yhteinen asia, josta keskustella, uskoisin että ujokin voi olla erinomainen kumppani.

Nörtteys. Riippuu vähän minkälaisesta nörtistä on kyse. Jos kyseessä on henkilö, joka kukkuu yötä päivää netissä joko surffaten tai pelaten, voi kontaktin saaminen olla vaikeaa. Nörtteys ei kuitenkaan työnnä minua pois.

Työttömyys. Työttömätkin voivat olla fiksuja ja hyvännäköisiä. Jos mies jää työttömäksi itsestä riippumattomista syistä ja yrittää kuitenkin olla aktiivinen töitä etsien tai harrastaen, ei työttömyys minusta ole ongelma. Jos mies on työtön, koska ei halua tehdä mitään muuta kun maata sängyssä ja on muutenkin saamaton, silloin ihan suosiolla ohittaisin tällaisen henkilön.

Yksi asia joka ehdottomasti laskee pisteitä minun silmissäni, on vittumainen luonne. Jos ihminen ei tule kenenkään kanssa toimeen ja koko ajan vain väittää vastaan tai haukkuu toisia, saa tällainen ihminen olla ihan rauhassa yksikseen.

9

340

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lempeä_herätys

Järkevä ihminen bongattu. :D

• Onko taas joku trolli liikkeellä?

• trololol

"Yleisesti ottaen lyhyys ei minun mielestäni alenna miehen tasoa, ellei ole kyse erittäin lyhytkasvuisesta ihmisestä. Olen itse sen verran pitkä ettei minua kiinnosta lyhyet miehet, mutta uskon että joku muu voisi hyvinkin valita lyhyen miehen."

:D :D :D

• fjsfdsdfsd

Naiset käyttää vain eri termejä näistä, miehet puhuu tasoista. Nainen sanoo ettei sellainen ja sellainen kiinnosta. Lopputulos on sama.

• jkh757657kjhkjk

"Rumuus. Kuka on oikeasti ruma? Toiset tykkää miehisistä kasvoista, toiset poikamaisista, toiset parrakkaista/viiksekkäistä, toiset siloposkisista, joku pitää jostain muusta. Mikä tekee ihmisestä ruman? Joku voi haukkua miestä rumaksi, toinen voi kutsua charmikkaaksi tai persoonalliseksi. Jos joku ei tykkää, joku toinen voi tykätä."

Tämä rumuus on se, mikä minuakin tuossa tökkii. Miltä näyttää niin ruma mies, joka ei saa pelkästään ulkonäkönsä takia ketään..

• jhg545jhjj

Lisäys..

Tässä hyvä video siitä, miten ätmistä tulee ytmi ainoastaan ulkonäköä muuttamalla: https://www.youtube.com/watch?v=UFBPnZe_iMA

Eikä maksa paljon. Yksi vaatekerta riittää, ei tarvita Bossin pukuja.

Monta kertaa olen tästäkin puhunut, mutta menee kuin vesi hanhen selästä.. Yleensä vielä suututaan, ja poistetaan tämän tyyppiset vinkit.

• tiedetään.tiedetään

Palstatotuuksien sinfoniaa :D

• Pillujen--asiantuntija

Tottakai pitää osoitella koska ihmiset on pinnallisia ja ätmit on rumia ytmit komeita. Ihmisten tapana on erotella hyvä pahasta

• RumaÄtmi

Mikä on ruman miehen ja komean miehen ero.
      Ruma mies ei tollota itseään kaupan peileistä, vaan kiertää peilit kaukaa, koska itsensä peilistä nähdessään järkyttyy ulkonäöstään suunnattomasti.
      Komea mies sensijaan toimittaa itseään mielellään kaupan peileistä itsetunto korkealla ajatellen, että olenpas minä eritäin komea ja poseeraa monessa eri kulmassa lopuksi todeten, että lähdenpäs tästä iskemään naisia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tykkään sinusta ikuisesti

Olet niin mukava ja ihana ihminen rakas. ❤️
      Ikävä
      17
      3796
    2. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      172
      2315
    3. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      73
      1557
    4. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      64
      1157
    5. Onko muita oman polkunsa kulkijoita

Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella
      Iisalmi
      23
      1017
    6. Hyvää talvipäivänseisausta

Vuoden lyhyintä päivää. 🌞 Hyvää huomenta. ❄️🎄🌌✨❤️😊
      Ikävä
      171
      894
    7. Toivoisin etten jännittäisi

niin kauheasti. Hassua tässä on se, että en varmaan olisi niin ihastunut sinuun, jos et olisi niin älykäs, ja henkisesti
      Ikävä
      42
      862
    8. Junan kylkeen autolla

Miten helevetissä voi ajaa auton junan kylkeen?? Puhelinta hivelöity kenties!!? Koirat vielä kyydissä on käsittämätöntä
      Pyhäjärvi
      73
      831
    9. Oletko päättänyt

Jo varmasti että ensi vuonna keräät rohkeutesi ja sanot tunteesi vai et? Sitä odottaessa ja toivoessa
      Ikävä
      72
      790
    10. Mikä älykkäissä naisissa pelottaa?

Miksei heitä uskalla lähestyä?
      Ikävä
      100
      789
    Aihe