mitä tälle leuattomuudelle voi tehdä. olisko leuka implantti luonnollisen näkönen ja mitä muita operaatioita lueattomuuden parantamiseksi on? nyt 3 kymppisenä kiinnittänyt huomioni tähän pieneen leukaan ja että kaulan ja leankärjen välissähän pitäisi olla pitkä suora alue. itsellä se on helvetin pieni ja sit se loppu ikään kuin sulautuu kaulaan. olen ehkä normaalia pienemmän rasvaprosentin omaava, joten lihavuudesta ei ole kyse
mitä mies tekisi leualleen
leuatonmatomies
2
185
Vastaukset
- Implant
Hei, googlaapa realself-sivusto ja sieltä chin implant reviews. Suosittelisin plastiikkakirurgia esim. yhdysvalloissa, Turkissa tai jopa Ruotsissa, koska siellä kokemusta on enemmän kuin Suomessa. Mutta implantti voisi auttaa sinua, eikä pitäisi olla kovin pitkä ja tuskallinen operaatiokaan. Onnea matkaan.
- leuatonmatomies
kiitos.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?1022296- 1141761
- 881429
- 1331387
- 1171266
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘741238Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis631111- 511057
- 36982
- 33834