Viinaa on juotava nykysin!

Viinamies--

Jos haluaa saada mitään yhteyttä vastakkaiseen sukupuoleen.

19

411

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • viinamies

Jos ei juo ei ole ihmissuhteita. Raitis jää yksin mutta viinamies tapaa naisia ja perustaa perheen.

• Kiltti-Ja-Kunnollinen

En juo. En sitten saa tyttöystävää koskaan. Naiset varmaan haluaa alkoholisti jännämiehen kanssa elää. Olen juomatta mielummin.

• viinamies

Vanhana voi sitten harmittaa kun ei saanutkaan jälkikasvua. Voi alkaa kaduttaa että ehkä sittenkin olisi pitänyt juoda viinaa nuorena niin olisi saanut perheen ja lapsia.

• En ota tipan tippaakaan...
      Olen sitten yksin nih..!

• viinamies

Elämässä pitää tehdä valintoja. Joko juo viinaa ja löytää kumppanin tai ei juo viinaa ja on yksin.

• viinamies kirjoitti:

Elämässä pitää tehdä valintoja. Joko juo viinaa ja löytää kumppanin tai ei juo viinaa ja on yksin.

Jokainen valitsee oman tiensä :)

• AinaNorsu kirjoitti:

Jokainen valitsee oman tiensä :)

Niin eipä se mikään pakko ole juoda alkoholia, jos ei itse halua. Jokainen tekee niin kuin parhaaksi näkee.

• Raitismies-

Nimenomaan se siinä onkin kun kertoo naiselle heti alussa ettei juo niin ei tule mitään yhteydenottoa sen jälkeen.

• ruunalassa

Raitis erakko , ei sellasta kukaan huoli

• Odotatkolomaa

Harkitsen lopettamista. Onko vähä ny

• eqwqeReq

Ap nyt ei saa yhteyttä kuin omaan käteensä. Joku natsirunkkari, kännissä 24h

• kloiu

Ei ole tarvinnut juoda minun eikä kenenkään minun takia ja en ole sinkku.
      Joten ei se juomattomuus ole mikään este ja luultavammin löytyy jotakin enemmän kuin ei olla huppelissa tavattu eli todellinen elämänsä vakavasti ottava, joka osaa olla rakastava selvin päin.
      Kannattaa kokeilla ja mennä sellaisiin harrastuksiin ja paikkoihin, joissa juominen ei kuulu tapoihin.

Baareissahan juodaan, vaikka ei janotakaan, mutta puheetkin ovat "niin pehmoisia" että päivän tultua ja humalan haihduttua et enää kohtaakaan samaa ihmistä.

• Eikö ennen vanhaan tarvinnut?

• Seinäänkipaisulla saa naista.

• läpinäkyvää

aina tää alkoholisti hermostuu näistä jutuista :D

• Dissident
        läpinäkyvää kirjoitti:

aina tää alkoholisti hermostuu näistä jutuista :D

Joo. Piti ihan ottaa taas tää seinäänkipaisulampanja käyttöön. Kipaise sinäkin seinään ja saa nainen itsellesi. Jos et saa, saat nenän kuitenkin poskelle. Reilu tarjous.

• Juova

Hmmm, mitäköhän teen väärin kun juon viinaa joka päivä melkein... Ei naista näy käsipuolessa?

• Juova

Ja myös kun sanotaan, että autolla saa naisen.... Ostin uuden auton mutta eipä sitä naista sinne koskaan mistään hypännyt?? Onko nyt jotain mitä jätät sanomatta tässä teoriassa?

• lihavihatipunen
        Juova kirjoitti:

Ja myös kun sanotaan, että autolla saa naisen.... Ostin uuden auton mutta eipä sitä naista sinne koskaan mistään hypännyt?? Onko nyt jotain mitä jätät sanomatta tässä teoriassa?

Oletko rattijuoppo?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomi julkaisi varautumisoppaan

Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j
      Maailman menoa
      233
      2172
    2. Kuhmo tekisi perässä

Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä
      Kuhmo
      10
      1808
    3. Miehille kysymys

Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse
      Tunteet
      60
      1436
    4. Onko telepatia totta

Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki
      Ikävä
      80
      1215
    5. Miksi kaivattusi on

erityinen? ❤️‍🔥
      Ikävä
      61
      1075
    6. Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku

Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.
      Forssa
      17
      1068
    7. Nainen, olen niin pettynyt

Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään
      Ikävä
      89
      994
    8. TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."

Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi
      Tanssii tähtien kanssa
      15
      990
    9. Haluaisin jo

Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos
      Ikävä
      42
      834
    10. Ootko nainen jo rauhoittunut

Vai vieläkö nousee savua päästä?
      Ikävä
      70
      832
    Aihe