Suhde yh:n kanssa: oiva tilaisuus käyttää hyväksi, koska lapseen menee aikaa niin ettei miehen perään ehdi katsoa?
Suhde varatun kanssa: Varattua voi aina vikitellä niin, että tämän jättäessä vakituisen kumppaninsa voi vetää maton jalkojen alta?? Kuvainnoillisesti?
Suhde vapaan kanssa: Oiva tilaisuus olla hurmiossa pari ekaa kuukautta, jonka jälkeen voi jättää ja hakea parempaa seksiä??
Suhde vanhemman naisen kanssa: Ehkä enemmän arvostusta, mutta vanhemman naisen voi myös jättää paremmin ja hakea nuorempaa kun kypsää on testattu?
Suhde parikyt vuotta nuoremman kanssa: Pervertikkoja nää on jotka seurustelee 25-vuotiaan kanssa kun itse on 55-vuotiaita.
Suhde rääväsuunaiseen: "Se ansaitsi kunnon panon, vaikkei se sitä olis halunnu, kilju ainakin mukavasti..."
Onks miehet oikeasti näin paskoja vai oonks mä vaan nähny vääriä tapauksia??
Mitä miehet OIKEASTI haluaa??
7
1371
Vastaukset
- haluu NAISEN
www.netmission.fi
Sitä saa mitä tilaa.Aivojaan saa aina käyttää vaikka olisikin naispuolinen.Sellaisetkin kun kerran kelpaa..
Ja idiootteja riittää niin miehissä kuin naisissakin..- ukkeli
Kyllä ensimmäisenä tulee mieleen, että miten helvetissä ole onnistunut löytämään tuollaisia tapauksia. Oikein luomakunnan kruunuja.
Olisiko aika katsoa peiliin ja miettiä omat toimintatavat uusiksi? - SEKSIä!!!
sex, sex, sex, seeeeeeeexxxxxxxxxxxxxxx..........
- yyyy
Seksiä tai rakkautta jompaa kumpaa näistä.
- kylmä meno
...on ihan perseestä.Mä haluisin mun suhteeseen lämpöä,mut kaikkee ei saa mitä haluu.
- kuin ollaankin
just näin olet tehnyt oikeat päätelmät.Kaikki miehet ollaan sikoja,eikö olekin mukavaa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 445832
- 475338
- 483718
- 133663
Vimpelin liikuntahallilla tulipalo?
Katsoin, että liikuntahallista tuloo mustaa savua. Sitten ovet pärähti hajalle, ja sisältä tuli aikamoinen lieska. Toise943306- 313126
- 592884
- 572740
- 532390
- 381844