Sieltä sitö rakkautta löytyyy
https://www.is.fi/hyvaolo/art-2000000713956.html
Heli löysi rakkauden Kreetalta
28
582
Vastaukset
- gbjkkc
Ei välttämättä, rakkaus voi löytyä vaikka pieksämäeltä. Ei rakkaus ole yhteen tiettyyn paikkaan sidottu.
- Kurppa-nainen
Ätmi ei veisi naista kukkulan päälle romanttisille treffeille vaan veisi nakkikioskille.
"Hengenpelastustehtävissä koko sesongin ajan työskennellyt Dimitrios ei ollut koko kesän aikana kiinnittänyt huomiota naisiin, vaikka heitä rannalla pyöri.
- Kun Heli tuli rannalle, jotain ihmeellistä tapahtui, Dimitrios kertoo. "
Sallikaa mun nauraa. Heli luultavasti oikeasti vielä uskoo tämän. Ja ajattelee kun mies menee yökerhoon, niin hän ei huomaa ketään muita naisia.- lplplplp
Hehheh. Niin se meni, Heli vei poikuuden tältä.
Joskus tapailin yhtä naista joka opiskeli ahkerasti kotonaan Kreikan kieltä. Kysyin miksi? Jotta olisi helpompi sitten yrittää iskeä kreikkalainen mies aviomieheksi kun menee sinne lomalle.
Ja nainen muka tapaili mua tosissaan. :) Senjälkeen otin jutun vain seksin kannalta, kävin naisen luona vain sekstailemassa, 2-3 kertaa viikossa. Muutaman kuukauden sitä kesti kunnes nainen hokasi mitä teen mutta syyttäkööt itseään. - lplplplp
lplplplp kirjoitti:
Hehheh. Niin se meni, Heli vei poikuuden tältä.
Joskus tapailin yhtä naista joka opiskeli ahkerasti kotonaan Kreikan kieltä. Kysyin miksi? Jotta olisi helpompi sitten yrittää iskeä kreikkalainen mies aviomieheksi kun menee sinne lomalle.
Ja nainen muka tapaili mua tosissaan. :) Senjälkeen otin jutun vain seksin kannalta, kävin naisen luona vain sekstailemassa, 2-3 kertaa viikossa. Muutaman kuukauden sitä kesti kunnes nainen hokasi mitä teen mutta syyttäkööt itseään.Muistui mieleen tuosta naisesta että kreikan mies jäi haaveeksi, nainen on nykyään naimisissa suomalaisen miehen kanssa. Meni hukkaan kreikan opiskelut.
- Kaisanoasaa
Heli katseli komeaa miestä pillu märkänä ja toivoi että mies tulee iskemään. Varmaan antoi pillua heti treffeillä.
- kunnon.mies.ei
Rantagigolot saa
- no.häh
Miksei tuo mies voisi olla kunnollinen?
- kyyninenaine
On ne varmasti jo eronneet. Onhan tuosta jo aikaa. Puolet liitoista päättyy eroon, riski on suurempi ulkomaalaisen ollessa kyseessä.
- tsekkaaja_
En tiiä, mutta kun tsekkailin kys. leidin instaa ja facea, rantavahdista ei ollut enää tietoakaan. ;D
- vaikkasamapatuo
Tyypillistä naisten pinnallisuutta. Ulkonäkö sai suhteen aikaan. Kaikki muut mitättömät pikkuseikat tulevat sitten perässä jos ovat tullakseen.
- vaikkasamapatämäkin
Luulet ettei miehet ihastu alussa pelkkään ulkonäköön? Phah.
- vaikkasamapatuo
vaikkasamapatämäkin kirjoitti:
Luulen koska miesten ei tarvitse kokea ensisilmäyksellä yhtä vahvoja pinnallisuuden aiheuttamia väristyksiä. Se kertoo siitä että miehillä on vähän realistisempi asenne ja ajatukset jo ulkonäköä pitemmällä. Nainen tajuaa vain sen mikä jalkovälissä sillä hetkellä tuntuu.
- fsdfsdfsd
vaikkasamapatuo kirjoitti:
Luulen koska miesten ei tarvitse kokea ensisilmäyksellä yhtä vahvoja pinnallisuuden aiheuttamia väristyksiä. Se kertoo siitä että miehillä on vähän realistisempi asenne ja ajatukset jo ulkonäköä pitemmällä. Nainen tajuaa vain sen mikä jalkovälissä sillä hetkellä tuntuu.
Kyllä noita ulkonäköön ihastujia on niin naisissa kuin miehissäkin. Ei kaikki naisetkaan ihastu tuolla tavalla.
- rpppd
vaikkasamapatämäkin kirjoitti:
Riittää kun nainen on hoikka niin siihen jo ihastuu. Ei tarvi nähdä edes päätä niin on jo myyty.
Naisille tälläinen on utopiaa.
- Tautilomat
Satoja turisteja runkannu levittää tauteja...
- Hehhehh
Moni suomalainen mies päätyy aisurin asemaan. Niin kävi isällesi ja niin käy poikaystävällesi.
Minua hieman aina huvittaa näissä karvarannelöydöissä että niiden kohdalla hypergamia näkyy lentävän romukoppaan huiskis vaan. suomalaisista miehistä ei kohdepäällikölle olis kelvannut joku tyhjäntoimittajahengenpelastaja vaan olisi pitänyt olla massia, omaisuutta ja titteliä runsain mitoin. Nyt kun dimitrios sitten aikanaan alkaa kyllästyttämään ja se jää tänne notkumaan maksaako heli kulut siitä? ei vaan me muut maksamme ja heli etsii uuden karvaranteen petiään lämmmittämään.
- ahdistaa
Nainen haluaa aina neuvotella hyvän diilin. Jos ei löydy tummia silmiä ja säväyttävää ulkonäköä niin sitten pitää saada jotain muuta vastineeksi.
- p.linkola
Ne ovat tasokkaampia tuin tuhnu-suomalaiset
- Puuumaaa
Oi oijoi, miten ihana mies !
- Aikuinenmies-
Suomi miehen helpompi saada pillua ulkomailta kuin suomesta
- ätmelsson
Ohuet ja pitkäkarvaset käsivarret on niin chuul. Lisäksi hauis näköjään jännitettynä on puolet olkavarren pituudesta. Kyllä ytm/ktm statukseen näköjään riittää ulkomaalaisuus.
Toivottavasti on jo kotimaassaan, mikäli eronneet. - loru.qullihaukasta
Ennen niin herkkä ja hyvä
Nyt vain qullin himo pohjattoman syvä
Kun monet qullit pimpsaa qaivoi tuhosi se sielua ja aivoi
Kun qullihaukan silmät sä näät se kyllä kääntää pois pään
Kun qullin kiilto silmissä helottaa se kyllä kunnollista miestä pelottaa. - Kurppa27
Lähden heti kreetalle siellä komeita miehiä.
Pönttö tietää tämän työn ; )
Onko misspönttis itse ollut matkatoimiston kohdepäälliikkönä? Olitko siinä telkkarisarjassa? kerro äkkiä :D Hatunnosto jokaptapauksessa siitä ettet roudannut tänne elättejä niiden hommien myötä niin kuin tuo jutun nainen.
Harmaaritari kirjoitti:
Onko misspönttis itse ollut matkatoimiston kohdepäälliikkönä? Olitko siinä telkkarisarjassa? kerro äkkiä :D Hatunnosto jokaptapauksessa siitä ettet roudannut tänne elättejä niiden hommien myötä niin kuin tuo jutun nainen.
Enempää ei voi kertoa, koska liippaa liian läheltä. Pönttö on oman elämänsä julkkis :D
Olen suurten ihmismassojen ammattilainen.
Millaiselle päiväretkelle haluat? Pönttö taluttaa jos haluat kameliajelulle..
(naurua)
Panayotis, Takis ja Makis jäivät Kreikkaan vaikka äitikkämamma pelkäsikin pahinta.
Olen yleensä tarkistanut tuotteesta, että siinä on Joutsen-merkki.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 925288
- 564121
- 252229
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s282068Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161805- 151464
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹281270Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗201066- 211000
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest43991