suomea ei saa valita eli minkä maan ruuat on sinun mieleesi
minkä maan ruuan ystävä olisit
12
223
Vastaukset
Ei voi mitenkään valita. Jo yksistään euroopasta löytyy todella hyviä ruokamaita, joista ehkä ykkösenä ranskalainen keittiö joka on koko eurooppalaisen ruokaperinteen alkulähde. Hollannin, Belgian ja Luxemburgin ruuanvalmistus nojaa käytännössä pitkälti ranskalaiseen keittiöön.
Venäläinen keittiö on aivan loistava, samoin italialainen ja espanjalainen keittiö joista löytyy suuri vaihtelu myös alueellisesti.
Oma lukunsa on sitten vielä eksoottisemmat ruokamaat. Jos jotenkin pitäisi rajata, niin eurooppalaiset ruokamaat on enempi minun makuuni.Jos siis pitäisi päättää minkä maan ruokia syön loppuelämäni joka päivä, niin Italialaiseen vetää maun ja terveellisyyden takia.
Jos taas pitää päättää mihin ravintolaan menisin viikonloppuna, niin joku libanonilainen tms.Usasta löytynee kaikki.
USA lienee tämän hetken paras ruokamaa jos unohdetaan kokonaan se mistä maista sinne on otettu vaikutteita.
- mies_vailla_menneisyyttä
Välimerelliset ja aasialaiset pöperöt maistuu.
- lihavihatipuneni
No enpä tiiä olenko erityisesti edes nimenomaan suomalaisen ruoan ystävä. No hyvä karjalanpaisti on hyvää ja se kaiketi on nimenomaan suomalainen ruoka?
Voisin elää hyvin välimeren ruokavaliolla tai vaikka sushilla...tai sushiin kyllä kyllästyis varmaan pidemmän päälle. - silli.ja.peruna.ruotsist
itse ruotsalaisen koska melkein kaikki suomalaisesta ruuista on ruotsista lähtöisin esim joulukinkku hernekeitto niin moni on ruotsista lähtöisin eli olisi suomiruuan kanssa samaa eli ruotsissa maistuvimmat ruuat
.. En ole päässyt maistelemaan muiden Planeettojen Herkkuja, joten joudun vastaamaan, että MaaPallon.. =)
Jos ei Suomea lasketa, sitten Kreikan.
- Chinafood
Kiinan
Välimeren ruoka on ihan maukasta ja kaikki mausteiset sapuskat. Maha ei vaan kestä, vaikka suu vetäis. Chiliä nami nam.🤤
No Italian pojan herkut kyllä kolisee, kun tyhjä puutavarajuna eritasoliittymässä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 915248
- 534086
- 252209
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s271997Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161805- 151454
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹281270Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗201056- 211000
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest43991