Tarvitsen apua!

Apua42

Elikkäs olin ollut tyttöystäväni kanssa yhdessä yli 18kk ja homma meni pilalle koska hän halusi erota. Tämä henkilö on minulle niin tärkeä että en haluisi todellakaan luopua hänestä tai ylipäätään erota mutta se meni jo. Erottiin koska hän ei halunnut olla kanssani enään koska ei kokenut osaavansa enään antamaan minulle tarvitsemaa rakkauden ja huomion määrää ja muitakin samoihin asioihin liittyviä syitä. (Tarvitsee aikaa miettiä mitä haluaa tulevaisuudelta) Ero hetki oli todella surullinen molemmilta puolin ja hän kuulosti ja kehon kieli sanoi ihan muutakuin suu, ihan niinkuin ei olisi halunnut mutta jokin pakotti. Sovimme asian niin että pysyisimme kavereina ja niinpä on oltu nyt viikon. Mutta jostain syystä kun olen nyt pari päivää ollut hänen seurassaan kavereina hän antaa minulle enemmän huomiota kuin ennen kuin suhde päätyyi ja roikkuu kädessäni ja lähettää lentosydämmiä lähtiessäni. Ja kun en ole hänen kanssaan ja lähetän hänelle viestiä hän katsoo viestit mutta ei vastaa. Tarvitsen apua koska en halua hänen lähtevän pois elämästäni ja haluan hänet takaisin. Olen aivan hulluna häneen! Neuvoa tarvitsen ohjeisiin miten kuuluisi toimia ja miten puhua ja miten elehtiä ja jos joku nainen voisi kääntää minulle hänen eleet kertomastani niin olisi todella kiva. Kiitos jo valmiiksi kaikille asiallisille vastaajille.

8

429

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ennenolimiehetrautaa

      Kasvata munat ja anna sen naisen olla. Roikun täällä palstoilla minäkin, mutta lähinnä puran turhautumista. Itse ilmoitin, että en enää pidä yhteyttä, vaikka toinen niin halusikin. No, meillä ihan totaalisesti eri tilanne, mutta minun kanssani ei pelailla. Mieluummin sitten ilman sitä toista. Täälöä enään tottumuksesta nykyään luuhaan. Itseasiassa, koko ihminen ei ole minulle enää olemassa ja toivottavasti en enää koskaan tapaa. Suosittelen siis sinullekin.

    • Kaikesta__selviaa
    • Kokenuttuonkin

      Pelaa coolisti. Jätä hänet rauhaan äläkä ota enää yhteyttä itse. Vastaa kuitenkin hänen yhteydenottoihinsa lyhyesti. Sinuna en suostuisi tapaamaan häntä. Jos hän tulee takaisin, ota vastaan avosylin, mutta älä ole enää noin takertuva. Tsemppiä.

    • riamuru

      Jep, anna tilaa hänelle ja yritä itsekin keksiä muuta tekemistä, jotta saat muutakin ajateltavaa. Tapaa uusia ihmisiä. Rauhassa vaan. Aika näyttää mitä tuleman pitää.

    • ASimmons

      Yritä itsenäistyä. Kukaan ei kestä epäitsenäistä roikkujaa. Parisuhde on parhammillaan kahden kypsän aikuisen liitto. Parempi olisi varmaankin lopettaa tapaamiset kokonaan, kun ne estävät sinua elämästä itsenäistä elämää ja palata asiaan, kun pystyt suhtautumaan asiaan neutraalisti.

    • Huikulikuikuli

      Sanoit, että hän antaa huomiota sinulle...ehkä suhde kävi hänelle liian raskaaksi, jos sinä olit pääosallinen huomion vastaanottaja...

      Erosin juuri pitkästä kaukosuhteesta. Olin myös suhteessa aina toimija ja antaja. Vaikka yritin saada suhdetta toimimaan vastavuoroisesti, en siinä onnistunut.

      Mies oli lopulta kuin pikkulapsi, hän jopa suuttui ja rikkoi puhelimensa, kun sain hänet pahoittamaan mielensä, yrittäessäni keskustella suhteestamme. En tosin itsekkään ollut aina niin "aikuinen"...

      Suhde oli hyvä ja meillä oli mahtavat kemiat. Mies oli omien sanojensa mukaan masentunut, kun aloitimme. Pidin hänestä silloin, hän käyttäytyi hyvin ja halusi myös miellyttää minua tavalla josta pidin. Näki vaivaa ulkonäkönsä vuoksi ja oli seksuaalisesti aktiivinen.

      Ajan myötä hänen masennuksensa kaikkosi, minun ansiostani kuulemma. Mies muuttui täysin. Yhdessäolo ei ollut enään yhdessäoloa, vaan lähinnä hänen huomioimistaan ja hänen onnellisuutensa seuraamista. Olin kuin teatterissa hänen seurassaan.. hän haki kaikilla teoillaan ylistyssanoja minulta.

      Aikaisemmin hän oli aidosti kiinnostunut ja iloinen minun tekemisustäni, mutta myöhemmin sivuutti ne pikaisesti, saadakseen puhua itsestään ja esittää.

      Myös seksi laantui, hän oli kuin pikkulapsi lopulta juttuineen. Sain myös kapinaa päälleni, hän mielenosoituksellisesti jätti huolehtimatta ulkonäöstään, koska koki minun miellyttämiseni nöyryyttäväksi. Kakka ja seksivitsit oli hauskoja, niitä hän hyvän tuulisena jakoi minullekkin, vaikka sanoin, etten halua nähdä sellaisia.

      Lopulta jätin hänet inhon vallassa.

      • ristiriitaistatekstiä

        "Suhde oli hyvä ja meillä oli mahtavat kemiat. Mies oli omien sanojensa mukaan masentunut, kun aloitimme. Pidin hänestä silloin, hän käyttäytyi hyvin ja halusi myös miellyttää minua tavalla josta pidin. Näki vaivaa ulkonäkönsä vuoksi ja oli seksuaalisesti aktiivinen. " Masentunut ihminen ei käyttäydy noin, aika ristiriitaista tekstiä sulla, vaikuttaa siltä, että kumppanisi masentui suhteenne aikana seuraavasta päätellen. "Myös seksi laantui, hän oli kuin pikkulapsi lopulta juttuineen. Sain myös kapinaa päälleni, hän mielenosoituksellisesti jätti huolehtimatta ulkonäöstään, koska koki minun miellyttämiseni nöyryyttäväksi. "


      • yötä
        ristiriitaistatekstiä kirjoitti:

        "Suhde oli hyvä ja meillä oli mahtavat kemiat. Mies oli omien sanojensa mukaan masentunut, kun aloitimme. Pidin hänestä silloin, hän käyttäytyi hyvin ja halusi myös miellyttää minua tavalla josta pidin. Näki vaivaa ulkonäkönsä vuoksi ja oli seksuaalisesti aktiivinen. " Masentunut ihminen ei käyttäydy noin, aika ristiriitaista tekstiä sulla, vaikuttaa siltä, että kumppanisi masentui suhteenne aikana seuraavasta päätellen. "Myös seksi laantui, hän oli kuin pikkulapsi lopulta juttuineen. Sain myös kapinaa päälleni, hän mielenosoituksellisesti jätti huolehtimatta ulkonäöstään, koska koki minun miellyttämiseni nöyryyttäväksi. "

        Kun suhde perustuu pelkästään siihen miellyttämiseen ja toisen vallan alla olemiseen, niin kyllä sellainen pidemmän päälle ahdistaa ja siitä masentuu, jos suhteessa ei saa toteuttaa omaa itseään ja omia juttujaan.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      150
      2451
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1968
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1948
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      88
      1759
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      67
      1520
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1296
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1200
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1188
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1188
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1167
    Aihe