Eli onko kenelläkään kesätyökokemuksia kyseisestä paikasta?
Missä tehtävässä toimit?
Millainen työaika, riittikö töitä?
Palkkasi?
Särkänniemi kesätyöpaikkana
5
3715
Vastaukset
- minä
tänään ( 19.2. ) oli 2 infotilaisuutta näistä työpaikoista. Olitko mukana?
Tämähän oli erittäin suotavaa, jos töihin sinne aikoo.. Mol:n sivulta löydät haastatteluajat, mitkä pidetään 22.-26.2, eli ensi viikolla.- ???
Ihmisten kokemuksia olisi kiva toki kuulla kustakin tehtävästä jne.
- jenni
??? kirjoitti:
Ihmisten kokemuksia olisi kiva toki kuulla kustakin tehtävästä jne.
Minäkin haluaisin kuulla kokemuksistanne...
- töissä ollut
Itse työskentelin muutama kesä sitten särkänniemessä ajolaitteen hoitajana, eli siis toimenkuvaani kuului tietyn laitteen pyöritys päivän ajan. Kuskit oli ainakin silloin jaoteltu niin, että täytyi olla 18 täyttänyt päästäkseen ajamaan isoja laitteita. Lasten laitteita ajoivat sitten nuoremmat, niistä en sen ihmeemmin tiedä. Isot laitteet oli silloin jaettu kahteen ryhmään ja toisen ryhmän laitteet tuli kaikki hallita.
Työhön kuului luonnollisesti laitteen ajon lisäksi mm. oksennusten siivoaminen ym..
Kesä oli mukava, nuorta porukkaa paljon ja kosteita henkilökuntabileitä paljon :) Työ sopii mielestäni iloiselle, avoimelle ja sanavalmiille ilmiselle, missään tapauksessa naama väärällään ei saa olla koska asiakkaat antavat negatiivista palautetta herkästi. Lisäksi täytyy olla lujana mm. vanhempien kanssa, jotka kiukustuvat kun lapsen pituus ei riitä tiettyihin laitteisiin.
Kuitenkin mukava paikka, mutta palkka oli huono. Markka-aikana n. 30 mk/tunti ja työpäivät keskikesällä tosi pitkiä, klo 12-21/22. Tauot oli aika lyhyitä ja koko kesänä hiljaista ei juurikaan ollut. - vaeltaja
Itse olen ollut kaksi kesää töissä särkänniemessä ja tarkoitus olisi mennä myös ensi kesänä! Työpaikkana ihan mukava, saa paljon uusia kavereita ja paljon työporukka bileitä ym... Tehtävästä riippuen työ on antoisaa, ainakin minulle on ollut! Kielitaitoa pitää sen verran olla, että selviytyy ulkomaalaisista asiakkaista. Iloista mieltä asiakkaiden kanssa, sillä kuumana päivänä asiakkaat osaavat olla ilkeitä =)...Palkka nyt ei ole kovin kehuttava, mutta onhan sekin parempi kuin ei mitään. Kannattaa yrittää hakea, jos tietää että pystyy työskentelemään asiakaspalvelutyössä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työsuhdepyörän veroetu poistuu
Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan2236975Pakko tulla tänne
jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää421259Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka271052- 75891
Hävettää muuttaa Haapavedelle.
Joudun töiden vuoksi muuttamaan Haapavedelle, kun työpaikkani siirtyi sinne. Nyt olen joutunut pakkaamaan kamoja toisaal48845Katseestasi näin
Silmissäsi syttyi hiljainen tuli, Se ei polttanut, vaan muistutti, että olin ennenkin elänyt sinun rinnallasi, jossain a61837Työhuonevähennys poistuu etätyöntekijöiltä
Hyvä. Vituttaa muutenkin etätyöntekijät. Ei se tietokoneen naputtelu mitään työtä ole.93804Toinen kuva mikä susta on jäänyt on
tietynlainen saamattomuus ja laiskuus. Sellaineen narsistinen laiskanpuoleisuus. Palvelkaa ja tehkää.38791Tietenkin täällä
Kunnan kyseenalainen maine kasvaa taas , joku huijannut monen vuoden ajan peltotukia vilpillisin keinoin.14756- 43733