Kunta valmistautui hyvissä ajoin viime talvena tämän syksyn koulukyyteihin. Palkattiin kaksi uutta työntekijää organisoimaan kuljetukset. Ostettiin kallis ohjelma koulukyyteihin jota kukaan ei nyt osaakaan käyttää. Kuljettajat käsketään esimerkiksi hakemaan useampia kyytejä samaan aikaan eikä olla huomattu miten aikakonetta ei vieläkään olla keksitty tai autot eivät kulje kuin raketit.
Nämä kaksi henkilöä joilla on varmaan aika hyvä koulutus ja palkka sen mukainen voisivat kokeilla ihan sellaista pikku ilmaisohjelmaa kuin Google maps. Ohjelma osaa arvioida aika hyvin paljonko kestää ajaa mihinkin osoitteeseen.
Ihan vain pikku vinkiksi siksi aikaa kun opettelette sen kalliimman ohjelman käyttöä. Korkeasta koulutustaustastanne huolimatta voisitte hiukan nyörtyä ilmaisohjelman käyttöön ettei koululaiset joutuisi kärsimään typeryydestänne.
Pelkään vain että osaamattomien byrokraattien sijaan syy vieritetään kuljettajien niskoille jotka tekevät vain mitä käsketään.
Koulukyydit kunnan byrokraattien organisoimia
4
330
Vastaukset
- Sporttisestiasiakuntoon
Tiina laittaa asiat kuntoon reippaalla otteella.
Sitä myötähäpeän määrää.
https://www.nurmijarvi.fi/yhteystiedot/201/tiina_hirvonen - voivoi
Päästiin jo ilmapäivälehtiin eikä syyttä:
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/201808142201131612_u0.shtml
Luulisi ainakin sen verran olevan järkeä ettei kielitaidottomien anneta kuljettaa lapsia minne sattuu. Ei mitään maahanmuuttajia vastaan mutta tuossa hommassa pitää osata samaa kieltä kuin lapsetkin puhuu. - eikilpailutuksille
Kun kilpailutetaan niin kilpailutukseen pitää ottaa muutakin kuin hinta. Laatu, asiakastyytyväisyys, luotettavuus yms. ja jos ei onnistu niin sopimus pitää voida purkaa. Paljonko kunta nyt säästi ja oliko se menetetyn maineen arvoista, muusta puhumattakaan?
- Nomoneynomoney
Oisitta ottanna susirajan tilausliikenteen ajamaan...
Hahhahahhaahhaaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1392593Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3601957- 401657
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii311503Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua281350Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em941193- 541163
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul327917Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles109913Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53772