Tuutko, jos viestitän?
Viini lasilliselle ?
Vaimeetköbaariin
10
221
Vastaukset
- Ko_
Jos minulle tulisi se viesti, niin lähetän takasin: Kiitos paljon, mutta ei kiitos!
- Laitaviestiänaiselle
Tulen mielelläni. 😊😍
- Vaimeetköbaariin
Sorry, miehelle menee tämä..)
- UteliaskoVain
Voisin tullakin? Viesti olisi aikamoinen yllätys tosin.
- Vaimeetköbaariin
Miten niin yllätys..)
- UteliaskoVain
Vaimeetköbaariin kirjoitti:
Miten niin yllätys..)
Et ole aiemmin aloittanut viestittelyä, saanut sinulta vain vastauksia, eikä myötämielisiä, kiinnostuksen osoitukset vielä kokematta ;(
Olen viinisika, kysy vain.
- Ainavoijuodaviinii
Juu. Vahvuuksiini kuuluu viinin juominen. Saanko loput doggy bagiin?
- josviestilläpyydät
Mikä ettei.
- Vaimeetköbaariin
Ehkä pyydänkin..)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874148Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283087No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452330- 351338
- 10919
- 133901
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11760