Poijat, kuka on Lentänyt ?

Poijat, kuka Teistä on lentänyt NOK airilla ja Air asialla ja Thai airwayssilla tai
Orient Thai airwaysilla ?

Niin Haisevana läskinä ja rupisena ja rumien tyttöjen epävarmoilla
lentokoneilla ... Kuumassa hikisenä, pakkasessa ja sosialismissa on parempi.
Monella ollut Viimeinen lento joo minä Tiedän, mutta silti.

Minkälaista Lentotilastoa Teillä on ?
Onko Ainut yhtiö ollut Finnair, kuin kunnon suomalainen juntti vai kuin
Pattayalainen kaikilla mausteilla ?

https://www.youtube.com/watch?v=g22D1sGLc-A
https://www.youtube.com/watch?v=fwzm44cwa4E&t=46s

Rehellisesti itsellä vielä Bangkok airways kokematta, ei ole ollut hinnaltaan OK.
https://www.youtube.com/watch?v=cPJ12wcPsGo&t=19s

13

305

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • PojuLaif

      Nok = Lintu.
      Perhelaiffi on lentänyt Holgersson Airilla ja kylpenyt kylpylän mainosesitteen altaassa, vuoden halvin Pattayan matkailu, voittaa jopa Mauno Mustapipon haavematkat.

      • NumBall64

      • NumBall64
        NumBall64 kirjoitti:

        Todella hyvä juttu, tuo Holgersson Air, sillä pääsee resut lähes valon nopeudella paratiisiinsa, eikä se maksa sentin senttiä, joten varakkaillakin se on taloudellisesti mahdollista... ei tule kalliiksi... mainosesiteet ja tinderin vuokramorsiamet.. 5555555, päivän paras....
        https://mondadoriempoli.wordpress.com/2011/05/19/consigli-di-lettura-il-viaggio-meraviglioso-di-nils-holgersson/

        En voinnut mitään oli pakko, siinä pattayan poju menossa paratiisiinsa... https://aijaa.com/He3S8K


      • AviomiesThaimaasta
        NumBall64 kirjoitti:

        En voinnut mitään oli pakko, siinä pattayan poju menossa paratiisiinsa... https://aijaa.com/He3S8K

        Moi 😎
        Muistui mieleeni Mauno Mustapipon valokuva ykkösluokasta ja passi pöydällä.
        Missä tindertytsyn passi, missä kolpakko, tää on hauskaa ja jätkä eilen moden poistamana tuumas että pelkäänkö hauista.
        Oon jo pitkään sanonu ton hörhön olevan just sitä mitä valokuvallaan osoitti, lähettelee sydänkuvatekstareita lapsilleen ja imee mansikan makuisia ehkäisyvälineitä.
        Muistatko tarinan kun 2010 kertoi autonsa ikkunasta huutelevan pullisteleville bodareille, jotka on itseään täynnä, huuteliko itselleen ???
        Noi sun kuvat sai aikaan naurua täällä Phuketissa.


      • NumBall64
        AviomiesThaimaasta kirjoitti:

        Moi 😎
        Muistui mieleeni Mauno Mustapipon valokuva ykkösluokasta ja passi pöydällä.
        Missä tindertytsyn passi, missä kolpakko, tää on hauskaa ja jätkä eilen moden poistamana tuumas että pelkäänkö hauista.
        Oon jo pitkään sanonu ton hörhön olevan just sitä mitä valokuvallaan osoitti, lähettelee sydänkuvatekstareita lapsilleen ja imee mansikan makuisia ehkäisyvälineitä.
        Muistatko tarinan kun 2010 kertoi autonsa ikkunasta huutelevan pullisteleville bodareille, jotka on itseään täynnä, huuteliko itselleen ???
        Noi sun kuvat sai aikaan naurua täällä Phuketissa.

        Etsin mustapipoista versiota, en löytänyt... harmi... eikä ollut photoshoppia koneessa.


      • MaunoMansikka
        NumBall64 kirjoitti:

        Etsin mustapipoista versiota, en löytänyt... harmi... eikä ollut photoshoppia koneessa.

        Tässä Pattayan Mauno Mustapipo, vaude mikä hauis.

        Niin kaunista, niin kaunista.

        https://aijaa.com/rAf1ta


      • NumBall64
        MaunoMansikka kirjoitti:

        Tässä Pattayan Mauno Mustapipo, vaude mikä hauis.

        Niin kaunista, niin kaunista.

        https://aijaa.com/rAf1ta

        Muistan tuollaisen kohtauksen jossain elokuvassa, resoluution huonontaminen ei oikein onnistu kotikonstein ellei tuota ole otettu hardcopyna jostain elokuvasta... huonolla resolla vlcn kautta.
        Lisäksi kuvassa vasen reuna näyttää olevan joku heijastuma, höm... elokuva voisi olla douglasin falling down, se natsi joka michael laittoi kylmäksi...


    • BKK-DMK

      DD 4 lentoa
      TG 7 lentoa
      WE 4 lentoa
      PG 5 lentoa
      FD 2 lentoa
      OX 0 lentoa

    • heheheee

      Nok airilla on tullut lennettyä muutaman kerran. Nämä lintu airin koneet ovat siitä ihmeellisiä, että siivet räpyttelevät samalla lailla kuin linnuilla. Siitä varmaankin juontaa nimi Nok air.

    • Thaimaan sisäisiä lentoja on tullut lennettyä;
      Nok Air
      Thai Air Asia
      Thai Smile (osa Thai Airways:a)
      Thai Lion air
      Bangkok Airways

      Lennetyt reitit ovat olleet välijä (jompaan kumpaan tai molempiin suuntiin)
      B:kk - Phuket (se eniten lentämäni Thaimaan sisäinen reitti, kohteina Phuket ja Khao Lak).
      B:kk - Krabi (kohteina Krabi sekä Koh Lanta)
      B:kk - Chiang Mai (Pohjois Thaimaa)
      Chiang Mai - Phuket ( Tähän mennessä ainoa Thaimaan sisäinen reitti, missä ei toinen kenttä ole sijainnut Bangkokissa).

      Ensikuussa uutena sisäisenä reittituttavuutena edessa Chiang Mai - Utapao (Thai lion Airilla)

      • AviomiesThaimaassa

        Tuo Chiang Mai - Phuket on meidän ns. huvilareissu, eikä montaa kymppiä maksa ja aikaakin kuluu vähemmän kuin Lahtelaisella Hesassa työskentelevän työmatka autolla.


      • Aivomies
        AviomiesThaimaassa kirjoitti:

        Tuo Chiang Mai - Phuket on meidän ns. huvilareissu, eikä montaa kymppiä maksa ja aikaakin kuluu vähemmän kuin Lahtelaisella Hesassa työskentelevän työmatka autolla.

        Eikä puutu,kuin huvila.


      • AviomiesPhuketissa
        Aivomies kirjoitti:

        Eikä puutu,kuin huvila.

        Joo oikeassa olet, ei tätä nyt oikein huvilaksi voi kutsua, kun täällä ennen vakituiseen asui yksi perhe joka päätyi muuttamaan Pattayalle ja ostamaan itselleen hieman pienemmän kattohuoneiston sieltä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      123
      1195
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      884
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      87
      757
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      709
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      91
      685
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      276
      675
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      107
      614
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      31
      565
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      113
      502
    Aihe