Moi, oon 12 vuotias 156cm pitkä ja painan 63kg. Urheilen viikossa kolme kertaa ja joka kerralla urheilen 1h 30min. Käyn lenkillä välillä. En haluis mennä kouluun! Mun maha ei oo kovinkaan iso. Mutta sisäreidet löllyvät! Ja mun pylly on semi levee! Mua harmittaa ihan sikana! Kertokaa hyvii vinkkei! Mut älkää valittako et oon liian nuori! Mä en jaksa kuunnella vaan haluun laihtuu 10kg! Sit oon normipainonen! Oon ihan masentunut vaan mun painon takia!😭☹️
12 vuotias ja painan n.63kg! Apua!???
3
241
Vastaukset
- Nunna
Ettei sulla ole anoreksia, eli väärä kuva kehostasi? Käy tohtorin luona.
- Terveellisesti
Suosittelen käymään terveydenhoitajan juttusilla. Hän neuvoo, kuinka saat pudotettua painoa terveellisellä tavalla. Älä ala millekkään nälkäkuurille!
- qwer-ty
Muistan kuinka lapsena kaikki makea maistui mahtavalta.
Oletko valmis jättämään ylimääräisen sokerin pois ravinnostasi?
Seuraavaksi kannattaa luopua iltasyönnistä.
Kello kuuden jälkeen illalla ei oikeasti tarvitse syödä enää mitään.
Nämä eivät tuota pikatuloksia mutta opettavat kehosi oikeaan suuntaan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 501577
- 621532
SDP:n lyhyt selviytymisopas
1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p101108- 60911
- 49884
Mitä se olisi
Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?41765Toivoisitko
Toivoisitko, että kaivattusi olisi introvertimpi tai extrovertimpi? Itsenäinen tai tarvitsisi enemmän apua/sinua? Osoit86620Nanna Karalahti :Paljastus bisneksistä Jere Karalahden kanssa!
Ottanut yhteyttä seiskalehden toimittajaan ja kertonut totuuden yhteisestä Herotreeni-nimisestä verkkovalmenuksesta.118617Sotekeskus
Aloite on hyvä, kiitokset siitä. Mutta jos olette yhtään seuranneet hyvinvointialueen kokouksia niin sehän on jo nuijit32597- 38556