iltalisät ja sunnuntaikorvaus kaupan-ala????

yks vaan

Kysymys olisi kaupan-alan iltalisistä...Maksetaanko iltalisää myös sunnuntailta ja lauantailta vaikka niistä tulee omat korvaukset lauantailisä ja sunnuntaityökorvaus???? kun tes:in teksti on niin vaikee selekosta....auttakee pulassa PIAN KIITOS

7

24849

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • myymälä vastaava

Hei!
      lauantailta ei makseta iltalisää,vain lauantailisä!klo:13-18 on siis lauantailisää!
      sunnuntailta saat siis sunnuntai eli tupla palkan.sekä klo 18 jälkeen iltalisä.eli sunnuntai työ kerryttää sunnuntain ja iltalisän.

• minä taas

Entä siinä tapauksessa kun kauppa menee kiinni kello 18.00 ja työaika päättyy 18.15

• m:vastaava
        minä taas kirjoitti:

Entä siinä tapauksessa kun kauppa menee kiinni kello 18.00 ja työaika päättyy 18.15

Eli menee kiinni sunnuntaina 18?silloin iltalisää tulee vain 15.minuuttia.täytättekö itse tuntilistat aina?Muista merkitä lisät.ja jos taas on esim työvuoro vaikka torstaina ja perjantai on pääsiäisen pitkäperjantai,tulee torstaista silloin pyhäpäivän aattoilta lisä"joka on lauantai lisän suuruinen,tämä siis klo 18 jälkeen...kun taas esim joulusta eli aatosta ei tule mitään lisiä...

• minä taas
        m:vastaava kirjoitti:

Eli menee kiinni sunnuntaina 18?silloin iltalisää tulee vain 15.minuuttia.täytättekö itse tuntilistat aina?Muista merkitä lisät.ja jos taas on esim työvuoro vaikka torstaina ja perjantai on pääsiäisen pitkäperjantai,tulee torstaista silloin pyhäpäivän aattoilta lisä"joka on lauantai lisän suuruinen,tämä siis klo 18 jälkeen...kun taas esim joulusta eli aatosta ei tule mitään lisiä...

Kiitos avusta..tieto oli tarpeen.

• lisä lisät

Sanot:
        "on siis lauantailisää"

Mitä on sitten palkkanauhassani mainittu "Lauantai iltalisä", onko se vielä lauantailisän lisäksi maksettava lisä?

Toinen on "Iltatyökorvaus". Maksetaanko sitäkin iltalisän lisäksi?

Sitten on vielä "Pyhätyö" ja "Arkipyhäkorvaus."

Vielä on vähennykset. Vähennetäänkö nämä lisät sitten tässä kaikki pois?

"Työttömyysvakuutusmaksu" on vielä "Tt-tellin" lisäksi.
        Onko minun mentävä lääkäriin ennen palkkanauhassa olevaa pidätystä. Siinä kun sanotaan että:Laskettava enn.pidät.
        Mihin laskettava, sinne lääkäriinkö?
        Hoh.. hoijaa... nyt otan ne lääkkeet.

Unohdin vielä "Sairauskassamaksun". Saako tämän, jos sairastaa jotain fyysistä vai psyykkistä?

• m.vastaava
        lisä lisät kirjoitti:

Sanot:
        "on siis lauantailisää"

Mitä on sitten palkkanauhassani mainittu "Lauantai iltalisä", onko se vielä lauantailisän lisäksi maksettava lisä?

Toinen on "Iltatyökorvaus". Maksetaanko sitäkin iltalisän lisäksi?

Sitten on vielä "Pyhätyö" ja "Arkipyhäkorvaus."

Vielä on vähennykset. Vähennetäänkö nämä lisät sitten tässä kaikki pois?

"Työttömyysvakuutusmaksu" on vielä "Tt-tellin" lisäksi.
        Onko minun mentävä lääkäriin ennen palkkanauhassa olevaa pidätystä. Siinä kun sanotaan että:Laskettava enn.pidät.
        Mihin laskettava, sinne lääkäriinkö?
        Hoh.. hoijaa... nyt otan ne lääkkeet.

Unohdin vielä "Sairauskassamaksun". Saako tämän, jos sairastaa jotain fyysistä vai psyykkistä?

-lukeeko sinulla lauantai iltalisä?ja on siis rahakin siinä?ei vain tyhjä kohta?

• raha
        m.vastaava kirjoitti:

-lukeeko sinulla lauantai iltalisä?ja on siis rahakin siinä?ei vain tyhjä kohta?

Lukee: Lauantai iltalisä 2, 4,98, 9,96.
        Eli olin lauantaina työssä klo 8-15.00.
        Lauantai iltalisä tulee klo 13.00 jälkeen tehtävästä työstä.Meillä ei palkkanauhoissa ole tyhjää kohtaa, vaikka se joskus siltä näyttäisikin. Aina siinä on jotain ollut.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko mokannut?

Oletko omasta mielestäsi mokannut jotain kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      182
      2138
    2. Oletko ymmärtänyt

Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?
      Ikävä
      164
      1856
    3. Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin

"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I
      Perussuomalaiset
      46
      1816
    4. Ottaisitko miten

Kaivattusi?
      Ikävä
      123
      1533
    5. Liian paljon hylättyjä ääniä

Ottakaa avustaja mukaan jos ette osaa äänestää oikein. Moni varmaan sekosi kahden listan ja lipun takia. Oliko tarkoitus
      Maailman menoa
      172
      1351
    6. Ikäero suhteessa

Huomasin äsken Iltalehden tuoreen artikkelin, jossa kerrottiin, että vain 5% parisuhteista on yli 10v ikäero. Millaisia
      Parisuhde
      62
      1348
    7. Tiedän kyllä sen

Että käyt täällä. En kuvittelisi sellaista asiaa. Tiedän kyllä senkin, että olet ainakin ollut minusta kiinnostunut. Sen
      Ikävä
      77
      1171
    8. Ärsyttää et olet

Niin välinpitämätön suhteeni
      Ikävä
      71
      1001
    9. Ähtärin vaalitulos ja nyt neuvottelut alkavat

Keskusta voitti yhden paikan Ähtärissä kun oli hyvin ehdokkaita ( 32) ja kansanedustaja veturina keräämässä ääniä. P
      Ähtäri
      30
      995
    10. Tämä Kuhmon valtuusto

Pöh, sanon minä.
      Kuhmo
      15
      939
    Aihe