Tutkimus: Ruma ulkonäkö on sinkkuuden syy

Pillujen--asiantuntija

52

2167

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Miksipuukottaatoista

      Sen olen oppinut että ruma ulkonäkö on suurin syy pariutumattomuudelle mutta sitä en koskaan tule tajuamaan miten hitossa huono itsetunto voi olla syy hylätä kumppani ehdokas. Huono itsetunto on usein kierre. Mitä enemmän koet huonoa käytöstä ja syrjintää sitä enemmän huonon itsetunnon kierre kasvaa. Jos huono itsetunto on syy hylätä kumppani se on kuin veitsen kääntöä haavassa ja haava on aina auki. Kuin kostettaisiin kostetulle. Suurinosa huonosta itsetunnosta korjaantuu niin että muut suhtautuvat häneen hyväksyvästi. Hyväksyen huono itsetuntoinen kumppaniksi se on eräänlaista suvaitsevuutta ja näin toisen huono itsetunto kohenee hyvään suuntaan.

      • As.m83

        Erittäin hieno kommentti! Itsetunto ei todellakaan nouse sillä, että kohdellaan huonosti.


      • Niin ikävää kuin se onkin, niin voin vahvistaa kyllä tuon, mutta toisinpäin.

        Lihavissa naisissa ei haittaa pelkästään lihavuus, vaan myös heikko itsetunto. Kun koko ajan kysellään rakastatko, vaikka olen läski, kytätään, että katseleeko se niitä hoikkia naisia, liitetään puheisiin jokin omaa ulkonäköä arvosteleva ilmaus ja odotetaan, että toisen pitäisi reagoida siihen. Lisäksi ei saa kuvata, ei saa näyttää kuvia toisille ei voi tulla uimarannalle, ei voi syödä lihottavia ruokia toisten nähden.


      • Anonyymi
        Yogamies kirjoitti:

        Niin ikävää kuin se onkin, niin voin vahvistaa kyllä tuon, mutta toisinpäin.

        Lihavissa naisissa ei haittaa pelkästään lihavuus, vaan myös heikko itsetunto. Kun koko ajan kysellään rakastatko, vaikka olen läski, kytätään, että katseleeko se niitä hoikkia naisia, liitetään puheisiin jokin omaa ulkonäköä arvosteleva ilmaus ja odotetaan, että toisen pitäisi reagoida siihen. Lisäksi ei saa kuvata, ei saa näyttää kuvia toisille ei voi tulla uimarannalle, ei voi syödä lihottavia ruokia toisten nähden.

        Parin ylipainoisen miehen kanssa seurusteelleena totean, että miehissä on ihan tasan sama ongelma.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Parin ylipainoisen miehen kanssa seurusteelleena totean, että miehissä on ihan tasan sama ongelma.

        Niin on. Ja laihat miehet on sängyssä huonoja kun niiden luut pistää lonkkia.


    • Parisuhdemies-

      Huono itsetunto tulee kymmenistä pakeista joita naisilta saa. Sitten sitä alkaa uskomaan että on oikeesti ruma mikä varmaan pitää paikkansa. Itseään ei rumaksi pidä sanoa mutta deittailu mielessä miehen pitää olla komea jotta saa naisen iskettyä.

      • teorisoidaanasia

        Totta. Komeille miehille ei pakkeja jaella. Mutta huono itsetunto selitteenä kelpaamattomuuteen on tavallaan "hyvä selitys" laumasieluuden jatkumolle eli toisinsanoen "olet saanut pakkeja eli et kelpaa muille et kelpaa silloin minullekaan" (en vaivaudu ottamaan sisimmästäsi edes selvää).
        Eli rumalla miehellä on ikuisesti pyörivä noidankehä ja ainaisesti mureneva itsetunto mitä laumasieluiset naiset oikein yhteistuumin ruokkivat.
        Komea mies=suosiollinen naisten keskuudessa ja kilpailullisestikin parisuhde kelvollinen=hyvä itsetunto=ruokkii jatkuvasti uusia kontakteja ja naiset käytännössä tappelevat tuosta komeasta miehestä.
        Komea mies voi olla vaikka ruman miehen kaksoisveli ajatusmaailmallisesti mutta kun se komeus ja hyvä itsetunto.
        Mitä jos tuo ruma mies olisikin syntynyt komeaksi? Vieläkö hänen huonosta itsetunnostaan sakotettaisiin vai kääntyykö se yhtäkkiä toisinpäin? Ainiin eihän komealle edes voi tulla huonoa itsetuntoa. Totta tosiaan.


    • Päihteiden väärinkäyttö, huonot kokemukset, ihmisarvon häviäminen ja masennus. Nämä sai ainakin itsellä sen aikaan, että en jaksa enää luottaa ihmisiin. Enkä jaksa enää hakea baaristakaan ihmiskontaktia. Useat pakit naisille antaneena aion jatkaa käytöstäni sovinistisena sikana, jotta lähentely yritykset loppuvat kokonaan.

      Komeana miehenä ei ole edes tarvetta lähestyä rumia naisia.

    • Naisasialooser11

      "Esiteollisessa yhteiskunnassa avioliitot olivat järjestettyjä, miesten välinen kilpailu kiivasta ja vaimo hankittiin joskus jopa väkivalloin."

      On täysin luonnollista hankkia vaimo väkivalloin. Tuohon aikaan miehet myös saivat odottaa valmista palaa eli vanhemmat hommasivat vaimon eikä miehen tarvinnut tehdä asian eteen mitään.

      • Naisasialooser11

        P.S. Miinuksena tietysti se, että jos vanhemmat sattuivat valitsemaan vaimoksi jostain syystä ruman naisen, esim. jos ruman naisen isällä oli bisneksiä miehen isän kanssa ja avioliitto piti suhteet hyvänä.


      • Pillujen--asiantuntija

        Mies saa helposti naisen jos on väkivaltainen luonteeltaan. Jännämiehet on aina komeita myös ja siksi jännämiehet on aina parisuhteessa eikä niillä ole huonoa itsetuntoa. Sanokaa yksikin jännämies jolla on huono itsetunto. Onko axl smithillä huono itsetunto, ei taida olla koska paneskeli satoja naisia.


      • Naisasialooser11 kirjoitti:

        P.S. Miinuksena tietysti se, että jos vanhemmat sattuivat valitsemaan vaimoksi jostain syystä ruman naisen, esim. jos ruman naisen isällä oli bisneksiä miehen isän kanssa ja avioliitto piti suhteet hyvänä.

        Niin sullahan sitä ei itselläsi ne sosiaaliset taidot riitä sen vaimon hankkimiseen normaalin tavoin ja kun oot vielä ruma, niin sen vuoksi naiset eivät sua missään koskaa lähesty.

        Sun kannattaisi hakeutua johonkin hoitoon, niin saisit sun mielenterveytesi kuntoon ja joku sosiaalisten taitojen kurssi voisi auttaa sua ihmissuhteissa, kun et osaa ja uskalla normaalisti naisille missään jutella.


      • Pillujen--asiantuntija kirjoitti:

        Mies saa helposti naisen jos on väkivaltainen luonteeltaan. Jännämiehet on aina komeita myös ja siksi jännämiehet on aina parisuhteessa eikä niillä ole huonoa itsetuntoa. Sanokaa yksikin jännämies jolla on huono itsetunto. Onko axl smithillä huono itsetunto, ei taida olla koska paneskeli satoja naisia.

        Mä en kyllä Akselia ihan jännämieskategoriaan laskisi. Ytmi han kyllä on ja ehkä jopa superytmi. Tosin ainahan rikostuomio on miehelle plussaa X-D


    • oloon

      onko sinkut aina automaattisesti rumia miehiä,

      • Tämäontotuus

        Ei koska moni komea mies ja naiset voi olla sinkkuina ihan omasta halustaan vaikka vientiä olis paljonkin. Ruma mies on sinkku aina vastoin tahtoaan.


    • Kaisanoasaa

      Olen sinkku ja ruma. Olen aina ollut ruma ja naisten hyljeksimä. Monesti olen toivonut etten olisi koskaan syntynytkään.

      • eikykene

        Mulla on sama. jos en olis näin pelkuri niin hyppäisin heti kerrostalon katolta tai ajaisin rekan alle, mut ei pysty.


      • eikykene kirjoitti:

        Mulla on sama. jos en olis näin pelkuri niin hyppäisin heti kerrostalon katolta tai ajaisin rekan alle, mut ei pysty.

        Niinkuin saksankielessäkin, k-kirjain tekee pelurista pelkurin, ykkösestä nollan.


    • 64636334636336

      Ja mitäs ihmeellistä siinä on, tuskin kukaan haluaa rumaa miestä/naista.

      • RumuusOppiaineeksi

        Sehän siitä ihmeellisen tekee kun naiset valehtelee että "ei se ulkonäkö vaan sisin" Koko ongelmaa ei tarvitsisi koskaan enää puida kun sanoisitte suoraan että "ulkonäkö on se mikä ratkaisee ei se mitä päässäsi liikkuu"
        Miksi ei olisi vain helpompi todeta jokaiselle että olet niin ruma että et kelpaa kenellekään suhteeseen? Mielestäni rumia poikalapsia pitäisi alkaa jo koulussa psykologisesti kouluttamaan tulevaan ja jo silloin kertoa että heidän seksuaalinen markkina arvonsa on nolla ja eivät lisäänny koskaan. Näin rumuuteen oppisi jo lapsena ja se ei iskisi kuin puun takaa silloin kun tullaan siihen perheen perustamis ikään ja huomataan että rannalle jäädään koko touhusta.


      • statusjaresurssit
        RumuusOppiaineeksi kirjoitti:

        Sehän siitä ihmeellisen tekee kun naiset valehtelee että "ei se ulkonäkö vaan sisin" Koko ongelmaa ei tarvitsisi koskaan enää puida kun sanoisitte suoraan että "ulkonäkö on se mikä ratkaisee ei se mitä päässäsi liikkuu"
        Miksi ei olisi vain helpompi todeta jokaiselle että olet niin ruma että et kelpaa kenellekään suhteeseen? Mielestäni rumia poikalapsia pitäisi alkaa jo koulussa psykologisesti kouluttamaan tulevaan ja jo silloin kertoa että heidän seksuaalinen markkina arvonsa on nolla ja eivät lisäänny koskaan. Näin rumuuteen oppisi jo lapsena ja se ei iskisi kuin puun takaa silloin kun tullaan siihen perheen perustamis ikään ja huomataan että rannalle jäädään koko touhusta.

        Status ja resurssit on naisille, kuin mesi mehiläisille.


      • yuktwrytwkykt
        RumuusOppiaineeksi kirjoitti:

        Sehän siitä ihmeellisen tekee kun naiset valehtelee että "ei se ulkonäkö vaan sisin" Koko ongelmaa ei tarvitsisi koskaan enää puida kun sanoisitte suoraan että "ulkonäkö on se mikä ratkaisee ei se mitä päässäsi liikkuu"
        Miksi ei olisi vain helpompi todeta jokaiselle että olet niin ruma että et kelpaa kenellekään suhteeseen? Mielestäni rumia poikalapsia pitäisi alkaa jo koulussa psykologisesti kouluttamaan tulevaan ja jo silloin kertoa että heidän seksuaalinen markkina arvonsa on nolla ja eivät lisäänny koskaan. Näin rumuuteen oppisi jo lapsena ja se ei iskisi kuin puun takaa silloin kun tullaan siihen perheen perustamis ikään ja huomataan että rannalle jäädään koko touhusta.

        Missä naiset noin sanovat, itsekin kun melko paljon olen naisten profiileita eri palveluissa plärännyt niin ei tuota kovinkaan monella lue.


      • Naisasialooser11

        Ei profiileissa, mutta livenä sekä netissä kysyttäessä kyllä. Eräs nainen jopa valehtelei asiasta ameriikkalaisen uutiskanavan lähetyksessä, jossa aiheena oli incelit.


      • Naisasialooser11
        RumuusOppiaineeksi kirjoitti:

        Sehän siitä ihmeellisen tekee kun naiset valehtelee että "ei se ulkonäkö vaan sisin" Koko ongelmaa ei tarvitsisi koskaan enää puida kun sanoisitte suoraan että "ulkonäkö on se mikä ratkaisee ei se mitä päässäsi liikkuu"
        Miksi ei olisi vain helpompi todeta jokaiselle että olet niin ruma että et kelpaa kenellekään suhteeseen? Mielestäni rumia poikalapsia pitäisi alkaa jo koulussa psykologisesti kouluttamaan tulevaan ja jo silloin kertoa että heidän seksuaalinen markkina arvonsa on nolla ja eivät lisäänny koskaan. Näin rumuuteen oppisi jo lapsena ja se ei iskisi kuin puun takaa silloin kun tullaan siihen perheen perustamis ikään ja huomataan että rannalle jäädään koko touhusta.

        Hyvä pointti, mutta moni ruma mies on vielä ala-asteikäisenä söpö. Rumuus alkaa ilmetä vasta teini-iässä.


      • Anonyymi

        Onpas näillä puhetta,millainen on ruma nainen tai mies....miten nämä ns. komeat miehet sen määrittelee. Tosiaan rumaksi voi sanoa,itserakasta,itsekästä, väkivaltaista, törkeästi käyttäytyvää, jo vanhaa ukkoa,ketä luulee olevansa luojan lahja naisille,vieläpä nuorille.


    • rumahcätmi

      Kyllähän tän kaikki tietää tutkimattakin. Meille rumille ätmeille pitäis kustantaa eutanasia valtion piikkiin. Tai ainakin sallia hyvä bisnes terveydenhoitoalan yrityksille.

      • Naisasialooser11

        Tai ihan yksityisille toimijoille. Itse voisin alkaa omalla toiminimellä suorittamaan eutanasioita giljotiinillä(verisyydestään huolimatta nopea ja kivuton lähtö), ajan voisi varata netissä tai tulla suoraan vastaanotolle ihan kuten katsastusasemallekkin.


      • Naisasialooser11 kirjoitti:

        Tai ihan yksityisille toimijoille. Itse voisin alkaa omalla toiminimellä suorittamaan eutanasioita giljotiinillä(verisyydestään huolimatta nopea ja kivuton lähtö), ajan voisi varata netissä tai tulla suoraan vastaanotolle ihan kuten katsastusasemallekkin.

        Eikö voisi mieluummin järjestää mielenterveyshoitoa ja sosiaalisten taitojen kursseja teille ätmeille??

        Noista saisitte apua mielenterveysongelmiinne ja oppisitte parempia sosiaalisia taitoja, niin osaisitte jutella paremmin naisten kanssa, ilman että te autistit vaan syyttäisitte naisia sitä, kun he eivät kiinnostu teistä huonot sosiaaliset taidot omaavista miehistä.

        Jos olisitte viettäneet senkin ajan sosiaalisten taitojen kurssilla, minkä ootte kuluttaneet noissa typerillä incel-foorumeilla muiden kaltaistenne ätmien kanssa, niin olisitte jo oppineet yhtä ja toista ihmissuhteista ja voisitte uskaltaa jopa jutella naistenkin kanssa.


      • eikykene
        Naisasialooser11 kirjoitti:

        Tai ihan yksityisille toimijoille. Itse voisin alkaa omalla toiminimellä suorittamaan eutanasioita giljotiinillä(verisyydestään huolimatta nopea ja kivuton lähtö), ajan voisi varata netissä tai tulla suoraan vastaanotolle ihan kuten katsastusasemallekkin.

        Varaisin ajan muuten mut kova sosiaalistentilanteiden pelko, sori.


    • Pillujen--asiantuntija

      Vain suomessa rumat naiset antaa pakkeja rumille miehille. En usko että muissa maissa rumat naiset antaa pakkeja rumille miehille

      • nrhgb

        Ihan samanlailla niitä pakkeja saa joka paikassa muuallakin. Oon reissannut aika paljon ja muutama ulkkiskaveri on väittänyt, että paikalliset naiset ihastuu muhun helposti. Mutta paskan marjat, pakit sieltä on aina tullu kun on jotain yrittäny. Tällasen saastaisen ruman ätmin kuuluisi olla kuollut.


      • en.ole.botti

        Siinä tapauksessa kannattaa etsiä nainen ulkomailta


    • Kurppa-nainen

      Ei kannata olla ruma jos on vaikeata saada naista. Treenatkaa, pukeutukaa hyvin. menkää kauneus hoitoihin ja muuta niin sittens aatte naisia.

      • visvee

        kyllä tosiaan näkee nuoriakin miehiä pahasti yli painoisia huppadeissa lenkkarit kyllä jalassa kiskotaan kaljaa näyttävät jo vanhenmilta jo nuodena,


    • ioöiopöäiop
    • Pimpsa

      Jos ette palstailisi joka päivä kahdeksan tuntia niin teillä olis aikaa etsiä sitä kumppania. Teillä olisi aikaa treenata itsetuntoa ja kehoanne.

      • Nopainnogain

        Palstailjoiden kroppa ei voi olla kovin häävissä kunnossa koska aika, jonka he viettävät täällä.


    • En ymmärrä miksi miksi tätä rumuusasiaa tuodaan jatkuvasti esille. Okei, myönnän että on varmasti oikeasti rumia ihmisiä, joiden ulkonäkö on luotaantyöntävä. Mutta voiko oikeasti olla tilastollisesti mahdollista että tällä palstalla on niin paljon rumia ihmisiä kuin mitä keskustelut ja kommentit antavat ymmärtää? Itse ajattelisin että monella on enemmänkin itsetunto-ongelmia; monien pakkien ja lukuisten epäonnistuneiden tilanteiden johdosta ei jakseta yrittää ja oletetaan ettei saisi ketään.

      Rumuus-käsite ei tarkoita kaikille samaa. Voit katsoa peiliin ja ajatella olevasi ruma, mutta joku toinen voi ajatella kuinka kauniit silmät sinulla on tai kuinka mielenkiintoiset kasvosi ovat. Meillä jokaisella on makumme ja mielenkiintomme, ei kaikki tykkää samanlaisista asioista.

      Ne miehet, jotka ajattelevat olevansa rumia: kerro edes yhden julkisuudessa olevan miehen nimi (suomalainen tai ulkomaalainen), jonka ajattelet olevan ruma. Voimme vaikka kaikki naiset yhdessä ruotia tuon henkilön ulkonäköä ja katsoa löytyykö asioita joista tykätään tai inhotaan ja ovatko kaikki sitä mieltä että kyseessä on ruma mies. Ehkä näin saamme selvimme kuinka monta mielipidettä asiasta on. Ja toivon mukaan ymmärtäisitte myös sen että pakit yhdeltä tai useammalta naiselta ei tarkoita että kukaan Suomessa tai maailmassa ei pidä ulkonäöstäsi; se vain tarkoittaa sitä ettet vain ole vielä kohdannut oikeaa henkilöä.

      • wrtjmrtjmwmykrsjtdgn

        Paskat ominaisuudet kasaantuvat, eli rumilla ätmeillä on tarve päästä haukkumaan ja valittamaan. Jos tänne joku yrittää jotain positiivista laittaa niin eipä sinne kauheasti mitään kirjoitella. Toisaalta jos ruma ätmi olisikin positiivinen ekstrovertti niin tuskinpa ätmi olisikaan.


    • Anonyymi

      Kaikille teille löytyisi vaimo jos ette olisi niin nirsoja. Ongelma on just siinä että aina etsitään jotain miss universumia. Jos on paljon sekä miehiä että naisia jotka "eivät kelpaa kenellekään", niin miksi he eivät löydä toisiaan???

    • Anonyymi

      Aivan typerää väittää että EI SAA KETÄÄN, jos ei saa sitä luokan suosituinta ja kauneinta tyttöä/poikaa. Aina sinä jonkun saat jos haluat. Ulkoisesti hyvännäköiset ihmiset ovat sitäpaitsi usein sisältä täyttä paskaa.

    • Anonyymi

      Mutta jos on erittäin varakas niin silloin saa olla rumakin.

      • Anonyymi

        Juu,raha auttaa kummasti ,naiset kirmailee suorastaan ympärillä. Kannattaa tulla pirun rikkaaksi niin saa naisen kuin naisen.


    • Anonyymi

      Joku yli 199-vuotias öljysheikki jolle MILJARDI on taskuraha koska on triljardööri jolla on myöskin rahaa ostaa uusia elimiä elimistöönsä, elää kauan kun on rahaa vaihtaa sydämiä, keuhkoja ja elimiä kun ne kuluvat loppuun... sairaalaan vaan ja asentamaan uusi "varaosa".

      • Anonyymi

        Ihan todella houkuttelevaa.


    • Anonyymi

      On elintarvikeliike, kuin autojen varaosaliike, mistä voi ostaa varaelimiä.

    • Anonyymi

      siis jo otsikkohan sanoi "MIESTEN MIELESTÄ...". Kyse on siis mielipidekyselystä, joka ei ota kantaa todellisiin syihin.

    • Anonyymi

      Sisäinen kauneus on totta, mutta ei se tarkoita mitään alistuvuutta ja kynnysmatoksi ryhtymistä, kuten usein monet asian käsittää. Ei kukaan varmaan vapaaehtoiseen kynnysmattoon ihastu. Eikä tietty mikään vittupääkään olla. Ehkä cool on paras sana. Ystävällisen cool, coolin ystävällinen. Ainoastaan vittupäitä kohtaan vittupää. Silleen terveellä hyvällä tavalla.

    • Anonyymi

      Cool ystävä eli kylmä seksissä, frigidi siis. Hot-henkilön vastakohta.

      Mikä on miespuolinen frigidi? ...niiin homohan se....tottakai...

    • Anonyymi

      Olen ruma ja läski ,olin pitkään naimisissa ja itse otin eron ja sitten otin eron myös avioliitosta,jossa olin pari vuotta. Olen löytänyt kyllä miehiä,jotka haluaisi seurustella,mutta olen ruma läski ja hankala. Siksi pysyn sinkkuna.

    • Anonyymi

      hyvää ulko näköä katsellaan auton peilistä, siitä huolimatta monikaan tule iskemään pelkän naaman vuoksi,

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Olisiko sinulla mitään toiveita?

      Miten sinä toivoisit minun sinua lähestyvän? Mitään mitä olisi tosi hyvä tietää ennen sitä? Jos ei sen kummempia, niin
      Ikävä
      99
      2735
    2. Turun tunnin juna toteutetaan

      Köyhiltä viedään mutta tunnin juna Turkuun viedään läpi. Puhaltakaa PS nyt tämä poikki! https://www.hs.fi/politiikka/ar
      Perussuomalaiset
      199
      1804
    3. Oletko kertonut tästä

      Meidän oudosta jutusta kenellekään? Olen kertonut ystävälleni, että olet saanut minut sekaisin…, mutta tästä hän ei tied
      Ikävä
      92
      1773
    4. huono vai hyvä juttu

      Miten ulkopuoliset reagoisivat jos olisit kaivattusi kanssa yhdessä....?
      Ikävä
      93
      1390
    5. Miksi miehet kohtelevat mua huonosti

      Oon nyt tapaillut kolmea ihmistä. Ensimmäisen kanssa nähtiin kolme kertaa, ja meidän oli tarkoitus mennä leffaan tiettyn
      Sinkut
      126
      1386
    6. Hitsi että olet tyylikäs!

      Sinulla on upea näkemys ja oikeaa värisilmää. Hyvä etten melkein pudonnut polvilleni eteesi kun hämmästytit minut jällee
      Ikävä
      36
      904
    7. Poliisi etsii Leif Lindemannia

      https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/poliisi-etsii-leif-lindemania-julkaisi-kuvan/8982310#gs.cec6zf Onko nähty jo tarhar
      Kokkola
      23
      904
    8. Mitä mielestäsi on aito

      rakkaus? Miten sen kuvailisit?
      Ikävä
      83
      894
    9. Voisiko kaivattusi tehdä jotain mitä

      Et voisi antaa anteeksi
      Ikävä
      43
      784
    10. Ensi kerralla aion ottaa sinun kanssa

      Tuijotus kisan ja mitäs sitten tapahtuu jää nähtäväksi 🤩😃 Voi olla vähän hankalaa jos muita ihmisiä mutta odotelkoot s
      Ikävä
      42
      753
    Aihe