Kellään muulla kokemusta? Siis aivan täysin pikimusta mies, mitä teen? T. Huolestunut kansalainen
Appiukkona nokikeppi
7
1223
Vastaukset
- Mitä.pitäis
Mitä olet tähän mennessä tehnyt? Jatka.
- etsiUusi
Ei tollasta kokemusta ole kellään muulla.
Miltähän tuokin tilanne tuntuisi?
Voin vaan kuvitella.
Onneksi mulla on ihan suomalainen tavallinen ukko. - kissakinkarkailee
onko hän siis Enoppi, eli eunukki?
- naiset.epävakaita
Mulla on vävynä nokikeppi. Tyttärellä ei olekaan asiaa enää mun taloon eikä pankkitilille. Onneksi otti miehensä nigerialaisen sukunimen, ettei enää saastuta minun nimeäni.
- Ole.yksin.vaan
Luuletko, että me hetkeäkään uskomme, että tyttärelläsi tähänkään asti on ollut pääsy pankkitilillesi.
Olet halveksinut jo ennen vävypojan ilmaantumistakin.
- Et.arvannut.vai
Entä aviopuolisosi? Eikö hän ole hiukan tärkeämpi? Etkö tavatessanne huomannut, että hänessä on vierasta verta? Mikä yllätys se appiukko muka oli?
- 745123
Tosi typerää. Et tee mitään hänhän on ihminen siinä missä sinäkin.
Tosin tää on feikkijuttu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad731279- 42911
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että360748- 118696
- 53683
- 51648
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän116646Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38615- 76602
- 56584