Olen kuin jokin

seminäolen

Roska tai muu vastaava.

15

800

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Miksikärsisinenempää

      Täällä joku tuntee vähän samalla tavalla!
      Itselleni olen ihminen, eletystä elämästä, valinnoista ja virheistä huolimatta!
      Olen surullinen ja vihainen monista tapahtuneista asioista ja vaikeuksista täällä elämässä.
      Jokaisella ihmisellä on ihmisarvo täällä, kenenkään ei tulisi joutua vainotuksi -
      Ja elämään elämäänsä kuin kaatopaikkajäte..
      Sinun ja sinun tai teidän ei tarvitse tykätä minusta ihmisenä eikä tuhlata aikaanne minuun.
      Uskon kaikesta huolimatta ihmisyyteen ja et täällä pallolla on vielä hyviäkin ihmisiä.
      Ovatko nämä paremmat ihmiset sittenkin, meillä asuvia ulkomaalaisia?
      Avarakatseisempia, ystävällisiä tunnustaen ja ymmärtäen ihmisarvon.
      Tuleeko tässä käymään näin, että joudun jättämään tutut ja ystäviksi sanoutuneet ihmiset?
      Ja elämään yksinäni, vaikka tiedän että koskaan en ole täysin yksin missään.
      Kunnes jonain päivänä kohtaan sinut ihminen, joka olet aito, haavoittuvainen ja elämää nähnyt ja kokenut sen nurjatkin puolet.

      • Surusilmäinen

        Tuota minäkin olen miettinyt, että olisivatko ulkomaalaiset ymmärtäväisempiä. Mutta varmasti omat vikansa heilläkin. Ystävätkin osaavat olla aika itsekkäitä. Miehistä ei ole kuin sydänsuruja. Yksin saa olla.


      • justinäinon

        Tuo on niin totta, huomannut itsekin
        Sellaisia miehiä joka paikassa, joka ammateissa jne


      • Hänenluonne

        Kun katsoo maailmankartta niin Välimeren maissa on vihaisimmat ja agressiivisemmat ihmiset ja kyllä Tässä juuri äsken nainen lyttäsi minut roskikseen


      • kaikenlaisia

        Mut lyttäs Lahdelainen mies roskikseen, tavallaan itse lopetin kuin petti mut


      • Anonyymi

        Tapasin Kusipään bussipysäkillä, alettiin jutella ja vaihettiin numeroita, Samana iltana oli meidän ekat treffit. Tapailtiin pari viikkoa ennenku mentiin sänkyyn. Olin ihastunu mutta se oli erilaista en rakastunut päätä pahkaa niinku tavallisesti
        Kusipää petti mua ekan kerran parin kuukauden jälkeen. Sillon aattelin että tää oli tässä mutta piiritti mua ja jauhoi rakkaudesta. Annoin anteeksi ja jatkettiin. Toisen kerran petti siitä kuukauden päästä, oltiin just päätetty jatkaa yhessä. En enää muista miten se sillon meni mutta jatkettiin siitäkin huolimatta. Päätin syyskuussa että Kusipää on väärä ihminen mulle ja päätin jatkaa ilman sitä. kuukauden kestin olla olman kusipäätä ja sitten palasin Kusipään luo. Oi sitä aikaa elämä oli ihanaa mikään ei tuntunut yhtä ihanalta ku olla Kusipään kanssa, Siitäkin huolimatta että Kusipään 2 exää pyöri kuvioissa. En voinu kieltää ku ite asuin exän kanssa ja erilleen muutto venyi huhtikuun loppuun
        Talvi kului Kusipään täytti mun elämän ja pään. Keväällä rakastuin Kusipäähän täysillä
        Toukokuussa alkoi kauheat riidat ja oltiin eron partaalla monta kertaa. Kaikki huipentui mun ehdottamaan taukoon halusin otta etäisyyttä riitoihin en lakannu rakastamasta. Tarkoitus oli palata vielä yhteen mutta Kusipäällä oli omat suunnitelmat; vain pari tuntia meidän hyvästien (Kusipää tiesi varmasti että ne ei ollu vikat ja että aioin palata) hänpä päätti pettää mua TAAS exänsä kanssa. Se oli mulle viiminen pisara mä sanoin et nyt tää oli tässä
        Mun päätös mää jätin ihan kuin se mitään helpottas. Mää rakastan ja kaipaan Kusipäätä vaikka sain tietää että hän vehtasi exän kanssa koko meidän " suhteen" ajan
        Kusipää käytti mua yli vuoden, leperteli rakkaudesta, puhuttiin kihloista ja muusta yhteisestä tulevaisuudesta. ja mä tyhmä nauta uskoin kaiken
        mä'ä syytän itteeni että miksi olin niin sokea Olo on arvoton ja kovin surullinen. Mun on parempi ilman Kusipäätä mutta silti ikävä ei lakkaa


    • Kaunotarjakulkuri

      Tuo on niin tuttu tunne, miesten aiheuttama minulla. Vaikka olisin kuinka hyvä, niin pitää pettää, pahoinpidellä (henkisesti tai fyysisesti) tai jättää selittämättä, heittää poiskuin roskan.

    • Jätettä

      Sama tunne täällä. Minua voi kohdella ihan miten haluaa. Ei mitään arvoa.

    • jasmiine

      Itse suomalaisena olen niin pettynyt suomalaisin, vuosia ollut vaan ulkomaalaiset
      Tee sinäkin näin, maailma aukea

    • Hyvähavainto

      Tuohon voinen yhtyä. Olet löytänyt arvopohjan, josta on vain mahdollisuus nousta ylöspäin. Juuri näin

    • olensemhuomanut

      Ulkomaalaisella miehellä ehkä 1-2 naista, suomalaisella miehellä tuplasti , suomalainen ei ole mihinkään tyytyväinen

    • Niinsamatunne

      Täällä.

    • kokeillen

      Samassa verkossa, taas kerran pettynyt. Ovat niin p.... a kuin olla voi, siirryn ulkomaalaisin ja sillä siisti

    • Anonyymi

      Sen siitä saa kun pettää miestä

    • Anonyymi

      Olet pettänyt miest kerran liikaa.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      69
      6826
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      28
      4430
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      272
      2863
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      27
      2111
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1673
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      99
      1465
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1161
    8. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1144
    9. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      306
      1143
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1101
    Aihe