Nainen, lähdetkö kanssani ulos perjantaina tai lauantaina? Muutama tunniste oikein ja olen valmis viemään sinut ulos syömään. Nyt pallo on todellakin sinulla :P
- Milloin tavattiin viimeksi?
- Milloin oltiin viimeksi yhteydessä ja minkä välityksellä?
- Onko minulla lemmikkiä ja jos on, niin sen nimi?
- Bonus: Menopelini väri?
Lähdetkö kanssani ulos? Perjantaibingo!
7
552
Vastaukset
Mmm liian vaikea :dd
- ohikulkijax
Lähden.
Etäältä nähtiin tällä viikolla. Juteltiin noin vuosi sitten.
Ei oo lemmikkiä.
Se nelirenkainen taitaa olla musta tai sitten todella tumman sininen. - Ihanmielenkiinnolla
Laita sinä ensin vastaukset itsestäsi?
- eiarpaonnea
menneisyydessä
IRL
on
bonukset jäi nyt saamatta - Jaaaniii
Tietämättömyys pitää aina muistaa
- KysyHäneltäsIrl
No kai sulla lemmikki on jos sen nimeäkin peräät. Tosi älykästä. Ja palstoillahan nää jutut hoidetaan..Jaksavat foorumit viihdyttää, mut joskus alkaa keittää ihmisten penikkatautiepidemia.
- Dilledong
- Reilu kuukausi sitten
- Pari-kolme viikkoa taaksepäin, kännykällä
- On, lemmikkivalas nimeltä Pikkufisu
- Punainen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873645
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)813270Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.683102On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle702740Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli472260- 651832
Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,271809- 351765
Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181709- 601668