Miehen logiikka???

väsynyt

Miksi bussikuski kuvittelee nuoren juuri paikkakunnalle muuttaneen naisen olevan hänestä millään tavalla kiinnostunut??
Eiköhän olisi tälläkin nuorella naisella vain mukavampi olo ilman sitä että ei voi enää ollenkaan nousta tietyn bussin kyytiin??

Missä on järki teillä miehillä joskus, välillä tuntuu hieman harhaiselta nuo kuvitelmat...
Olen kai ihan näyttävä nainen, mutta mielestäni minulla on siihen oikeus ilman että heti on lähes jokaisella kanssani tekemisissä olevalla miehellä valmiina kuvitelmat minusta mielessään...(?)
Voin kertoa että vähän ahdistavaa ja kuvottavaa, olisi kiva tulla nähdyksi muunakin kuin jonain objektina mitä minusta ei kuitenkaan kukaan saa kuin kuvitelmissaan, joista taas en halua tietää enempää!!

11

295

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jOKAISELLA ON AINA OMAT (kas CL oikuttelee) kuvitelmansa. Bussikuskejakin on moneen lähtöön, eräs tuttu neiti nukahti bussiin ja heräsi vasta päätepysäkillä. Kuski olisi vienyt kotiin, mikäli neiti olisi suostunut seksiin. Ei suostunut. Sattumalta oli tuo tuttu liftaamassa tien poskessa, poimin kyytiin ja vein kotiinsa.

      Siskonmies oli myös bussikuskina yli kymmenen vuotta ja siinä ohessa onnistui saamaan muutaman sivusuhteen. Sisko toki oli tyytyväinen, kun itse välttyi seksiltä.

      Se jäi epäselväksi onko bussikuski kotimaalaista vai ulkomaalaista lajia. Helsingissä lienee suurin osa kuljettajista ulkomaalaisia ja pikkuhiljaa postinjakajatkin alkavat siellä olemaan ulkomaalaisia

      • oksetus

        Toivottavasti neiti jolle kuski ehdotti seksiä teki valituksen kyseisestä siasta, ei miehille pidä antaa yhtään sellaista käsitystä että naisten on vain kestettävä heidän tapansa nähdä naiset aina mahdollisina pantavina reikinä, oppisivat hillitsemään itsensä.
        Oksettaa ihan oikeasti.
        Ja bussikuskit varmaan ehtivät miettiä vaikka mitä kuvottavuuksia sen työpäivänsä aikana jona ajavat edes takaisin samaa reittiä ympäri, hyh..


      • oksetus kirjoitti:

        Toivottavasti neiti jolle kuski ehdotti seksiä teki valituksen kyseisestä siasta, ei miehille pidä antaa yhtään sellaista käsitystä että naisten on vain kestettävä heidän tapansa nähdä naiset aina mahdollisina pantavina reikinä, oppisivat hillitsemään itsensä.
        Oksettaa ihan oikeasti.
        Ja bussikuskit varmaan ehtivät miettiä vaikka mitä kuvottavuuksia sen työpäivänsä aikana jona ajavat edes takaisin samaa reittiä ympäri, hyh..

        "Ehdotus" on liian mieto imaisu. Sikakuski yritti taloudellisella edulla ja pakolla yllyttää halutonta seksiin. Rikollista.


      • rennostiM kirjoitti:

        "Ehdotus" on liian mieto imaisu. Sikakuski yritti taloudellisella edulla ja pakolla yllyttää halutonta seksiin. Rikollista.

        Anteeksi, imaisu > ilmaisu


    • järkikadoksissako

      Pukeudu vähemmän paljasteleviin vaatteisiin niin saat vähemmän epätoivottua huomiota. Näin kesällä, kun katselee aikuispissisten olkapäät ja melkein rintavaonkin paljastelevia paitoja kera tiukkojen yogapantsien joissa kamelinvarvas välillä vilkkuu ja peffa näkyy kankaasta läpi. Tulee väistämättä miettineeksi jäikö järki kotiin, kun kaupungille neitokainen lähti. Ihmisten järki on jäänyt pysyväisjäähylle jos pukeutuu, kuin tyrkky itsensä tarjoaja yökerhossa tai aikuisviihdealan ammattilainen.

      • Irvokasta

        Ne paidat ja topit eivät ole "melkein" rintavaon paljastavia vaan välillä on inhottavaa kun joutuu vasten tahtoaan, esimerkiksi kaupan kassalla näkemään naisten tisseistä puolet. Olen kaupassa ostamassa ruokaa enkä tissibaarissa. Kaupassa pitäisi hygieenisyyden yms asioiden olla etusijalla eikä itsensä tälläys tekoripsineen.


      • Irvokasta kirjoitti:

        Ne paidat ja topit eivät ole "melkein" rintavaon paljastavia vaan välillä on inhottavaa kun joutuu vasten tahtoaan, esimerkiksi kaupan kassalla näkemään naisten tisseistä puolet. Olen kaupassa ostamassa ruokaa enkä tissibaarissa. Kaupassa pitäisi hygieenisyyden yms asioiden olla etusijalla eikä itsensä tälläys tekoripsineen.

        Oot nainen? Mua ei häiritse yhtään vaikka näkyiskin puolet tisseistä tai kokonaan. Ei kai se hygienaa heikennä. Vuonna 2018 ei voi olla enää niin rajoittunutta että vähäpukeisuus saa voimaan pahoin. Jos olisi liian paljastavaa niin kaupan henkilökunnan tehtävä on puuttua siihen, jos näin ei käy niin kaikki hyvin.


      • boobsarewild
        Jiimen kirjoitti:

        Oot nainen? Mua ei häiritse yhtään vaikka näkyiskin puolet tisseistä tai kokonaan. Ei kai se hygienaa heikennä. Vuonna 2018 ei voi olla enää niin rajoittunutta että vähäpukeisuus saa voimaan pahoin. Jos olisi liian paljastavaa niin kaupan henkilökunnan tehtävä on puuttua siihen, jos näin ei käy niin kaikki hyvin.

        Hahhaa, ei itseäkään haittaisi vaikka naiset kulkisi alasti ja sellaiseen kauppaan jossa naiset povet tiskillä menisin enemmän kuin mielelläni..! 💖


    • Lakos

      Kyllä se tosiaankin on hieman kuvottavaa ajatella millaiseen tilaan naisen jalkoväli voi miehen saada, en halua olla reikä vaan ihminen, kokonaisuus.

    • pitäisikösunmennähoitoon

      ...Olen kai ihan näyttävä nainen, mutta mielestäni minulla on siihen oikeus ilman että heti on lähes jokaisella kanssani tekemisissä olevalla miehellä valmiina kuvitelmat minusta mielessään...

      Oikeastiko sinä kuvittelet, että jokaisella kanssasi tekemisissä olevilla miehillä on jotain seksuaalisia kuvitelmia sinusta? Jos tosiaan kuvittelet noin, tarvitset apua mielenterveystoimistosta.

      • wrtyo

        Tekstissä luki LÄHES jokaisella, ei jokaisella. Sellaista se voi kuule ihan oikeasti olla nuorena kauniina naisena, usko pois vaan.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      273
      2843
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      75
      1506
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1460
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      34
      1240
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      25
      1177
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1170
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1170
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1109
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      19
      1036
    10. Ihan mielenkiinnosta kyselen...

      Kun olen huomannut, että omat sähköpostit sakkaavat, puhelut eivät yhdisty jne. että missähän mahtaa olla vika? Osaisko
      Ikävä
      14
      1003
    Aihe