Olen töissä pienessä yrittäjävetoisessa firmassa. Hallituksessa istuu hän ja sukulaisensa varmaan vain nimellisesti, koska pitää. Yrittäjä on myös tj ja eläkeiän ylittänyt, vakavasti sairas. Hän maksaa palkat, enkä tiedä onko hänellä mitään back up-plania, jos joku päivä ei herääkään, tai joutuu sairaalaan pidemmäksi aikaa. Oletan, että palkkaa ei tule maksamaan tilille kukaan muu ja jäämme tyhjän päälle kaikki.
Muilla on miehet, tai varakkaat vanhemmat, jotka jeesaa. Luottoa jne, että pärjäävät. Miten kävisi minun? Olen lojaali ja siksi jäänyt tänne, vaikka välilä meno hirvittää.
Mitäs jos yrittäjäpomo kupsahtaa?
vähänkauhistuttaa
2
115
Vastaukset
- arvatenkin
Sinut laitetaan kanssa arkkuun pomosi viereen pötköttämään.
- Zombies
Sitten työnantajan kuolinpesä jatkaa palkan maksamista, kunnes työsuhteeseen loppuu.
Työsopimuslaki: Työnantajan kuoltua on sekä kuolinpesän osakkailla että työntekijällä oikeus irtisanoa työsopimus sen kestosta riippumatta. Irtisanomisaika on 14 päivää. Irtisanomisoikeutta on käytettävä kolmen kuukauden kuluessa työnantajan kuolemasta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400005278128- 2342768
- 262621
- 1642019
- 1211911
24h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?61725Kansallismieliset järjestöt muistelivat Tammisunnuntaita eri puolilla maata
Ugissa muisteltu kunnolla. 🔥 https://www.kansalainen.fi/kansallismieliset-jarjestot-muistelivat-tammisunnuntaita-eri-p21646- 801262
Nyt mielipiteitä kehiin?
Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu621208IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."
Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka41185