Olen töissä pienessä yrittäjävetoisessa firmassa. Hallituksessa istuu hän ja sukulaisensa varmaan vain nimellisesti, koska pitää. Yrittäjä on myös tj ja eläkeiän ylittänyt, vakavasti sairas. Hän maksaa palkat, enkä tiedä onko hänellä mitään back up-plania, jos joku päivä ei herääkään, tai joutuu sairaalaan pidemmäksi aikaa. Oletan, että palkkaa ei tule maksamaan tilille kukaan muu ja jäämme tyhjän päälle kaikki.
Muilla on miehet, tai varakkaat vanhemmat, jotka jeesaa. Luottoa jne, että pärjäävät. Miten kävisi minun? Olen lojaali ja siksi jäänyt tänne, vaikka välilä meno hirvittää.
Mitäs jos yrittäjäpomo kupsahtaa?
vähänkauhistuttaa
2
144
Vastaukset
- arvatenkin
Sinut laitetaan kanssa arkkuun pomosi viereen pötköttämään.
- Zombies
Sitten työnantajan kuolinpesä jatkaa palkan maksamista, kunnes työsuhteeseen loppuu.
Työsopimuslaki: Työnantajan kuoltua on sekä kuolinpesän osakkailla että työntekijällä oikeus irtisanoa työsopimus sen kestosta riippumatta. Irtisanomisaika on 14 päivää. Irtisanomisoikeutta on käytettävä kolmen kuukauden kuluessa työnantajan kuolemasta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle443032Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖362651Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k532604Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt1052304Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle502136Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me3421903- 1501556
- 731418
vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos231248Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.281185