Onko ketään keskustellut tyypin kanssa. Olen nähnyn Simon ja tyyppi on oikein ylimielinen. "Minä, minä, minä, minä..." Kun tyyppi oli päihdesairaalassa samaan aikaan, hän luuli olevan muita parempi. Ohitti kaikki lääke- ja ruokajonossa. Leuhki muille potilaille että hän on kuuluisuus yms. Potilaillakin pitäisi olla vaitiolovelvollisuus, mutta on pakko kertoa millainen paskapää tua ns. "raitustunut kuuluisuus" on... Joka pian ryyppäsi...
Simo Silmu
4
161
Vastaukset
- Agriculture
Hei, kuuluisi kysyä että onko KUKAAN keskustellut tyypin kanssa! Suomen on vallannut tuo Turkulainen kielitaidottomuus. Ja sitä paasaavat jo kaikki julkisuuden toimittajatkin.
Opetelkaa Suomen kieli ja puhukaa sen jälkeen!!! Agricolan muistoa kunnioittaen... - Uskomatonta
Ei uskoisi, että Simolla on noussut näin hattuun julkisuus. Antaa julkisissa haastatteluissa itsestään aika vaatimattoman kuvan.
Mitähän Elvistelemistä siinä on, jos on joutunut päihdesairaalaan. Siellä jos missään luulisi
julkkiksen pitävän matalampaa profiilia.
Eikä tälläisille tanssibändien solisteille oikein muutenkaan sovi suurenmaailman julkkiksille
tyypilline diivailu.- Anonyymi
Simo on ollut kuivilla vuodesta 2022, eikä korvat heilu!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Simo on ollut kuivilla vuodesta 2022, eikä korvat heilu!
Kyllä ne tuulessa heiluvat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sua j-mies!
Enkä oikeesti ymmärrä miksi. Eihän me tunneta ees kovin hyvin. Mut haluaisin sun kanssa jotain säätöä sit kai vaan 🫦585535Voi itku! Sanna Marinilla EI OLLUT mitään tekemistä jäänmurtajakauppojen kanssa
Miten tässä näin kävi? Sanna-kultti paniikissa.1774482En välttämättä koskaan aikaisemmin tosissani uskonut mihinkään sielunkumppanuuteen ym
Ennen kuin tapasin sinut. Oudointahan tässä on että ollaan tiedetty toisemme kuitenkin vuosia ja enemmän vuosia, mutta v163932Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?
Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k423499- 513471
- 603243
- 103070
- 272672
- 462297
- 392256