Lii "lehmänsilmä" Andersson uhkaili

karmeaa

vihervassuhallituksella. Jumala Suomea siltä varjelkoon.

28

363

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ja kansa ratkaisee

    • kkkheewgef

      Joo, ei noista kylläkään ole mitään kummenpaa uhkaa yhteiskunnallamme tule olemaan!

      Pakkaus on kyllä ihan ok, mutta sisältö on vaan ihan normihöttöä! Moni ei sitä vaan huomaa.

    • tradelikeapro

      En ole vasemmistoon kallellaan ollenkaan mutta täytyy kyllä myöntää että Lii tekee vaikutuksen aina kun avaa suunsa. Todellinen asia osaaja ja siitä pisteet hänelle. Täysin päinvastainen sitten on tämä Timo joka ei osaa muuta kuin möläytellä ja toistella hokemia papukaijan tavoin.

    • Herran.voitto

      Kehoitankin kaikkia Jumalaan turvautuvia olemaan luottamatta liikaa ateistien ja muiden Jumalan hylkäämien "demokratiaan". Äänestämisen sijaan olisi parempi että Jumalan omat käyttäisivät äänestämiseen kuluvan ajan rukoilemiseen. Kyllä Herra sitten pitää omiensa puolta.

      • Nukkuvien puolue?

        Onko rukoilu tähän mennessä tehonnut?

        Millaista diktatuuria on tullut rukoiltua?


      • Olen kyllä sitä mieltä, että uskovienkin pitäisi äänestää.


      • Olen kyllä sitä mieltä, että uskovienkin pitäisi äänestää.


      • Kristityn.vastuu

        Kristitty äänestää. Ellet äänestä olet jehova.


      • Kuusenjuuret kirjoitti:

        Olen kyllä sitä mieltä, että uskovienkin pitäisi äänestää.

        Aika usein koneeltasi tulee kaksi samaa viestiä, onkohan vika yhteydessä vai koneessa, vai missä.

        Kaikkien minun mielestäni pitäisi äänestää, luulen, että monet maltillisimmista jättävät äänestämättä, ja se on vahinko.


      • sage8 kirjoitti:

        Aika usein koneeltasi tulee kaksi samaa viestiä, onkohan vika yhteydessä vai koneessa, vai missä.

        Kaikkien minun mielestäni pitäisi äänestää, luulen, että monet maltillisimmista jättävät äänestämättä, ja se on vahinko.

        Luulen, että mun hiiressä on joku vika. Monesti minulla aukeaa nuo mainokset, jotka ikään kuin jäävät jonkun valikon alle kun klikkaan valikon jotain kohtaa. Hiiri siis ilmeisesti tekee kaksoisklikkauksen, vaikka klikkaan vain kerran. Pitäisi vaihtaa hiirtä. Nuo tuplat ovat aika harmillisia.

        Äänestäminen on tapa vaikuttaa asioihin.


    • Minusta Andersson esitys on hyvä vaikken oikein luota hänen taloustaitoihin esimerkiksi valtionvarainministerinä. Mutta fiksu nainen hän on.

      • Muikunpäälle

        Kerro joku Liin ansio taloustaidoissa.


      • Tomi.Robinson
        Muikunpäälle kirjoitti:

        Kerro joku Liin ansio taloustaidoissa.

        no ne kuule löytyy vassareiden talousohjelmasta. vaikkapa tuolta:

        http://www.vasemmisto.fi/tag/talouspolitiikka/

        mutta kerroppas sinä nyt joku päivi räsäsen taloustaidoista....


    • vallan vaaka-ajattelussa tilanne menee kuitenkin niin, että jos oikeistolle kertyy liikaa vallanpainoa, se valuu alas ja vasemmisto nousee ylös , ja toisinpäin, jos vallan painoa kertyy liikaa vasemmalle se painuu alas, ja oikeisto nousee ylös .

      Alas painumista voisi verrata myös vallan vaikutukseen.

    • Aloittajan nimittely on tätä tyypillistä herjaamista usko.vaisen ja korkkiruuvin tapaan.

      • Muikunpäälle

        Muikunpää taas nimittelee.


    • Erkkipappi

      Li Anderssonilla on ihanat makuukamarisilmät. Nytkin kun niitä aattelen mulla alkaa jöpöttää...

      • märehtijälle

        Jos tykkää lehmästä makuukamarissaan niin sitä vaan.


      • Papit ovat vanhan käsityksen mukaankin erotiikassa aktiivisia ja helposti innostuvia.


      • Muikunpäälle
        sage8 kirjoitti:

        Papit ovat vanhan käsityksen mukaankin erotiikassa aktiivisia ja helposti innostuvia.

        Miten se liittyy Liin lehmänsilmiin


    • terroristinainen

      mitäs siitä, mutta kun tämä koko Suomen valtio RÄJÄHTÄÄ TUUSANNUUSKAKSI. Onko teillä edes makuupaikkaa naapurivaltiosta???

    • Oikea-vasen
      Oikea-väärä ?? Onko vasen yhtä kuin väärä?

      Väärän vastapari on SUORA , ' Kuka sen suoraksi vääntää, mikä on vääräksi taipunut. '

      Se että vasen on halveksittu, on hyvin vanha käsitys. Tuomaan helmihymnissä on sanonta: ' Minä jätin Babylonian vasemmalle puolelleni.' sillä osoitetaan halveksuntaa.
      Tai poika on isän oikealla puolella, on saanut myös muodon, että poika kasvaa aina kohdun oikealla puolella ja tyttö vasemmalla.

      Kaikenlaista ne pojat keksii.

    • Lehmillä on äärimmäisen kauniit silmät.

      • Näin muuten on :)


    • kui2

      No olipa taas kristillistä rakkautta, toisen ulkonäköön viitaten? Eikö aloittajalle olekaan opetettu siellä seurakunnassasi sellaista "sivuseikkaa" että Jumala loi kaikki ihmiset kauniiksi, eikä ulkonäköasioita pidä pilkata tai kutsua rumaksi sen paremmin itseään kuin muitakaan?

      Mitä tuumit silloin kun tuommosta siellä puhutaan/opetetaan lavalta tai pöntöstä, etkö usko?

      • Tämähän ihan selvästi kohdistuu juurikin naisiin, miehiähän nämä uskovat eivät arvostelekkaan ulkonäön perusteella. Lehmänsilmä saattaa tuntua tosiaan pahalta mutta ei oikeastaan ole, lehmällä on erittäin kauniit silmät vähän kuin hevosella. Molemmat ovat tuikitärkeitä maataloutemme tukipilareita, hevoset ei niinkään enää, mutta lehmät ovat, oletan , että maitotuotteet maistuvat jossakin muodossa.

        No jatketaan eläinlinjalla. Timo Soini, hänen silmistä sen lisäksi, että miettii milloin viimeinen verisuoni katkeaa, tulee mieleen siansilmät. Viirulliset hieman kiiltävät ja tavallaan tyhjät. Ne eivät kuvasta älyä, eikä oikeastaan muutakaan kunhan pälyilevät ja ehkä kuten sika niin hänkin on tarvittaessa valmis vaikka ravitsemaan itseään tarvittaessa äärimmäisinkeinoin .


      • kui2
        nähty.on kirjoitti:

        Tämähän ihan selvästi kohdistuu juurikin naisiin, miehiähän nämä uskovat eivät arvostelekkaan ulkonäön perusteella. Lehmänsilmä saattaa tuntua tosiaan pahalta mutta ei oikeastaan ole, lehmällä on erittäin kauniit silmät vähän kuin hevosella. Molemmat ovat tuikitärkeitä maataloutemme tukipilareita, hevoset ei niinkään enää, mutta lehmät ovat, oletan , että maitotuotteet maistuvat jossakin muodossa.

        No jatketaan eläinlinjalla. Timo Soini, hänen silmistä sen lisäksi, että miettii milloin viimeinen verisuoni katkeaa, tulee mieleen siansilmät. Viirulliset hieman kiiltävät ja tavallaan tyhjät. Ne eivät kuvasta älyä, eikä oikeastaan muutakaan kunhan pälyilevät ja ehkä kuten sika niin hänkin on tarvittaessa valmis vaikka ravitsemaan itseään tarvittaessa äärimmäisinkeinoin .

        :)
        Totta kauniit on hevosen ja lehmänkin silmät - ehkä hieman ulkonevat mutta niin viattomat, ehkä sen siankin, elävä olento ja oikeastaan siistikin jos mahdollista..

        Aloitus oli pilkkaa, kuten varmaan tiedät. :) - ja vissiin niitä mitättömimpiä oppeja lie tuo kielto huomautella ulkonäköseikoista..sen rikkomisen saanee automaattisesti anteeks kun se on niin vähäpätöinen synti..kun on vain muutama tosi synti näillä niin muun voinee unohtaa..


      • kui2 kirjoitti:

        :)
        Totta kauniit on hevosen ja lehmänkin silmät - ehkä hieman ulkonevat mutta niin viattomat, ehkä sen siankin, elävä olento ja oikeastaan siistikin jos mahdollista..

        Aloitus oli pilkkaa, kuten varmaan tiedät. :) - ja vissiin niitä mitättömimpiä oppeja lie tuo kielto huomautella ulkonäköseikoista..sen rikkomisen saanee automaattisesti anteeks kun se on niin vähäpätöinen synti..kun on vain muutama tosi synti näillä niin muun voinee unohtaa..

        Niin pääasiahan on se, ettei homostele :d ja siis onhan tuo tuikitärkeää tähdentää hetero ihmisille , muuten varmaan oltaisiin ihan vallattomina , koska onhan se ihan loogista, että heterolla se homostelu kokoajan siellä taustalla kuumottelee.

        No siansilmät ei kyllä ole kauniit mutta siinä olet oikeassa, että sika on siisti eläin. Sontiikin vain yhteen nurkkaan lätissään ja siastahan villisti veikataan, että pienellä muokkauksella siitä olisi ihmisille varaosiksi, eli ei ole sikaa haukkuminen. Ei se kyllä fiksuudessaan tosin hevosta hakkaa, hevonen kun on vähän kuin norsu se muistaa kaiken vanhan ja löytää kotiinsa vaikka oltuaan muutaman vuoden sotahommissa, kunhan joku tuo sen tutulle asemalle ;)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Se ääni ja

      Olemus vaan, kyl teis jotain samaa on ja samoja luonteenpiirteitäkin löytyy vaikka paljon on höpöäkin mukana 😍😂🤭 vaik
      Ikävä
      28
      2819
    2. Hallitus heitti kymmeniä miljoonia

      Yksityislääkäri kela korvauksiin. Ei ole mikään ihme, että se ei lyhentänyt terveyskeskusjonoja niinkuin hallitus väitti
      Maailman menoa
      102
      1468
    3. Anna anteeksi

      Olen rikkonut sinua vastaan tavalla, josta minäkin kärsin. Syitä tutkiskellessani löydän vain itseni. Minä kuulin jokais
      Ikävä
      85
      1331
    4. Todellinen brahmani ei koskaan menisi lastentarhaan

      Joku, joka tekee kaikkensa käännyttääkseen vääräuskoiset maailman ”ainoaan oikeaan” uskontoon, kristinuskoon, on kertonu
      Hindulaisuus
      376
      1098
    5. HS haukkuu Pate Mustajärven uuden levyn

      Täytyypä käydä ostamassa se. https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000010618367.html
      Maailman menoa
      87
      1083
    6. Nyt jos haluat vielä jotain nainen

      Niin laita tähän nimikirjain. Muuten klousaan keissin. Liikaa aikaa kulunut.
      Ikävä
      103
      981
    7. Mietin minä sitä vieläkin

      että rakastuitkohan sinäkin minuun silloin. Olin niin sekaisin ja onnellinen pelkästä näkemisestäsi aina....
      Ikävä
      49
      970
    8. Aika haavat parantaa

      Hyvää huomenta ja mukavaa päivää. ☕🌾😊❤️🪷
      Ikävä
      178
      940
    9. En oikeasti välitä sinusta nainen

      Naureskellaan sinulle ja palstajutuillesi kavereitten kesken. Ollaan lyöty vetoakin oletko se sinä oikeasti. Kirjoitat t
      Ikävä
      79
      922
    10. Kohta tulee iso uutinen

      muutama päivä niin kuullaan tästä!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      83
      876
    Aihe