Omistatko seksileluja?

ätmelsson

Dildoa, tekovaginaa tai ihan useamman reijän nukkea. Ja naisille on olemassa tekokyrpiä torsolla. Omistatko mitään?
Jos omistat niin onko se salaisuus. Joudutko piilottaa vierailta?

35

1630

Vastaukset 35

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • superBowl

Keilapallo on siitä mukava seksilelu, että sen voi pitää vaikkapa kirjahyllyssä kaikkien nähtävillä.

• Kaliiperi12cm

Minulla on ruåtsalaisten 27.4.1808 ampuma tykinkuula kirjahyllyssä kaikkien nähtävillä. En kyllä tiedä miten se liittyy seksileluun, mutta en kyllä keilapallostakaan...

• turhaahommaa

En omista yhtään, ei mitään tarvetta.

• tottahan toki,eiköhän useimmilla ole jotain leluja? :) voikun sais semmosen real doll mies nuken,voisin puhua sille koko päivän haha

• doldoldol

Minä voisin olla se realdolllmies. ;)

• doldoldol kirjoitti:

Minä voisin olla se realdolllmies. ;)

niinkö? sä siis suostut että teippaan sun suun,köytän tuoliin ja pakotan sut kuuntelemaan mun jaarituksia tuntikausia?;) sit ehkä käytän sua kuin realdoll nukkea?;)

• lihavihatipunen

Mulla on kurkku. Ajattelin kyllä laittaa sitä salaattiin.

• peppupupu

Loistava idea! :D Tuli mieleen et mun pitää tehdä tänään vihree salaatti:)

• klppppp

Laitat salaattiin vain pienen palan kurkusta kuitenkin..

• En syö sinkkunaisten tarjoamia kurkkuja.. :D

• KonnaKettu kirjoitti:

En syö sinkkunaisten tarjoamia kurkkuja.. :D

Eikös ne just oo parhaita,silleen mehukkaita?;)

• peppupupu kirjoitti:

Eikös ne just oo parhaita,silleen mehukkaita?;)

Vähän kesähelteellä räytyneitä.. Nam nam.. :D

• KonnaKettu kirjoitti:

Vähän kesähelteellä räytyneitä.. Nam nam.. :D

Mulla meni kurkut vanhaks täällä argh! Oli ihan keltasia ja vinkeetä,ei kovin seksikästä :D Sen takia vetäsin äsken makkaran ;)

• Tuli mieleen se juttu, kun yleisradion toimittaja kävi haastattelemassa kahta vanhaa poikaa sellaisen salotorpassa jossain jänkällä. Miehet kertoiat auliisti elämästään ja sitten naistoimittaja kysyi, että mitenkäs mahtaa noin niinkuin seksuaaliset tarpeet tyydyttyä täällä satojen kilometrien päässä sivilisaatiosta. No toinen miehistä sanoi, että tuohon kelopuuhun käydään oksanreikään ne jättämässä. No toimittaja kysyi, että mitenkäs se oikeinkäytännössä käy? Toinen mies aloitti, että ensin kopsautetaan tuolla kepillä puuta reilusti kylkeen ja sitten vaan housut kinttuun ja nylkytetään reikää. Toimittaja kysyi, että miksi sillä pulikalla pitää lyödä puuta. No että orava lähtee kolostaan pois. Myhäili toinen mies.

• Sano ettei tää oo totta lol ? ? ^-^

• peppupupu kirjoitti:

Sano ettei tää oo totta lol ? ? ^-^

Ettei tää oo totta lol ? ? ^-^

menikö oikein?

heh...

• Dissident kirjoitti:

Ettei tää oo totta lol ? ? ^-^

menikö oikein?

heh...

haluatko läpsyn :D olipa vitsikästä lol : p tosta tuli mieleen yks ohjelma aikoja sitten,siinä oli juttua fetisseistä..siinä oli tyyppi joka sai kiksejä kun tunki kananmunia persukseen. tais yrittää omelettia vähän väärällä tavalla ^-^

• peppupupu kirjoitti:

haluatko läpsyn :D olipa vitsikästä lol : p tosta tuli mieleen yks ohjelma aikoja sitten,siinä oli juttua fetisseistä..siinä oli tyyppi joka sai kiksejä kun tunki kananmunia persukseen. tais yrittää omelettia vähän väärällä tavalla ^-^

No jo on ollut fetissi... Onhan niitä vaippoihin paskojia ja ties mitä varpaiden nuolijoita... Välillä tulee mieleen, että onkohan sitä vähän ankeankin tylsä, kun perusseksi on ihan jees... toisaalta enpä ole esimerkiks kokeillut, että saako kiksit, jos pukis vaikka raksamiehen rytkyt itselleen ja vaikka hmmmm kirjastotätin vaatteet naiselle... tai sitten perus batmanninä vaan pistelis... heh..

• lihavihatipunen
        Dissident kirjoitti:

No jo on ollut fetissi... Onhan niitä vaippoihin paskojia ja ties mitä varpaiden nuolijoita... Välillä tulee mieleen, että onkohan sitä vähän ankeankin tylsä, kun perusseksi on ihan jees... toisaalta enpä ole esimerkiks kokeillut, että saako kiksit, jos pukis vaikka raksamiehen rytkyt itselleen ja vaikka hmmmm kirjastotätin vaatteet naiselle... tai sitten perus batmanninä vaan pistelis... heh..

"ja vaikka hmmmm kirjastotätin vaatteet naiselle"

😁. Minkälaiset sun mielestä on "kirjastontäti-vaatteet"?

• lihavihatipunen kirjoitti:

"ja vaikka hmmmm kirjastotätin vaatteet naiselle"

😁. Minkälaiset sun mielestä on "kirjastontäti-vaatteet"?

No niin pitkälle en miettinyt... Vieläkin mietin mitkä ois rehtorinkin vaatteet...Ne on mielikuvajuttuja...

tätihän löytyi... https://goo.gl/images/ztda4n

Entäs rehtori? Oisko tää?

https://goo.gl/images/FPprcw

Vähänhän noista vois joutuu keventämään sit loppukohtaukseen...

• Dissident kirjoitti:

Joo,mä luulen et ne oli keitettyjä munia niin kuvittele jos ne hajoo siellä persuksessa..AUTS! ihan pimee tyyppi se ^_^ ah,vaippa miehet,niitä aina joskus näkee palstoilla haha haluaavat leikkiä vauvaa..mikäköhän niidenkin lapsuudessa on mennyt pieleen?: p mut hey,varpaiden nuolemisessa ei ole mitään pahaa m´kay?;) perusseksi ei ole tylsää..se on tää aika kun pitää kokeilla kaikkea outoa ja extremeä niin porukka luulee ettei tavallinen tunnu enää miltään..roolileikeissä ei ole mitään outoa,on mukava pukeutua erinlaisiin asuihin:) mulla on tota arsenaalia mutta peppupupu on historiaa tällä palstalla joten uusia kuvia ei tule: p mikä estää sua kokeilemasta niitä raksamiehen kuteita..ja kirjastotädit voi olla aika hotteja;D

batman??: p :D

• lihavihatipunen
        Dissident kirjoitti:

No niin pitkälle en miettinyt... Vieläkin mietin mitkä ois rehtorinkin vaatteet...Ne on mielikuvajuttuja...

tätihän löytyi... https://goo.gl/images/ztda4n

Entäs rehtori? Oisko tää?

https://goo.gl/images/FPprcw

Vähänhän noista vois joutuu keventämään sit loppukohtaukseen...

Mää on kyllä nähnyt kirjastontätejä (ja setiä) vaikka minkälaisissa vaatteissa...

Mun ala-asteen rehtorilla tais olla slipoveri ja samettihousut. Yläasteen reksi muistaakseni käytti jakkupukuja, nainen oli hän.

• peppupupu kirjoitti:

Joo,mä luulen et ne oli keitettyjä munia niin kuvittele jos ne hajoo siellä persuksessa..AUTS! ihan pimee tyyppi se ^_^ ah,vaippa miehet,niitä aina joskus näkee palstoilla haha haluaavat leikkiä vauvaa..mikäköhän niidenkin lapsuudessa on mennyt pieleen?: p mut hey,varpaiden nuolemisessa ei ole mitään pahaa m´kay?;) perusseksi ei ole tylsää..se on tää aika kun pitää kokeilla kaikkea outoa ja extremeä niin porukka luulee ettei tavallinen tunnu enää miltään..roolileikeissä ei ole mitään outoa,on mukava pukeutua erinlaisiin asuihin:) mulla on tota arsenaalia mutta peppupupu on historiaa tällä palstalla joten uusia kuvia ei tule: p mikä estää sua kokeilemasta niitä raksamiehen kuteita..ja kirjastotädit voi olla aika hotteja;D

batman??: p :D

No en mä ole pidättyväinen seksin suhteen, mutta onhan noi roolit kivoja, mutta en mä ainakaan kerkeis mitään rooleja leikkiä. Kyllä ainakin rytkyt lentelis nurkkaan alta aikayksikön. Ehkä joku tantrahomma vois toimia tms.
        Kyllä se kiva laji kuitenkin on... Eikä siihen kyllä ehket mitään apuvälineitä oikein malta edes käyttää...

Mää on kyllä nähnyt kirjastontätejä (ja setiä) vaikka minkälaisissa vaatteissa...

Mun ala-asteen rehtorilla tais olla slipoveri ja samettihousut. Yläasteen reksi muistaakseni käytti jakkupukuja, nainen oli hän.

Samettihousut on varmaan se juttu joo. vakosamettihousuinen mies....heh
        Ja se kiiltävä pälvikalju, mihin on sivulta koitettu sliipata hiuksia...mutta siihen tarviis kyllä jonkun jutun...mulla on liikaa hiuksia...vielä..

Meilläkin oli nais rehtori yläasteella..Silläkin oli jakkupukuja mutta joskus tyköistuvia farkkuja. Keski-ikäinen,permiksellä ja isoilla laseilla:)

• Dissident kirjoitti:

No en mä ole pidättyväinen seksin suhteen, mutta onhan noi roolit kivoja, mutta en mä ainakaan kerkeis mitään rooleja leikkiä. Kyllä ainakin rytkyt lentelis nurkkaan alta aikayksikön. Ehkä joku tantrahomma vois toimia tms.
        Kyllä se kiva laji kuitenkin on... Eikä siihen kyllä ehket mitään apuvälineitä oikein malta edes käyttää...

Nooh,sehän niissä roolileikeissä on että leikitään vähän,hottista nähä toinen niissä kuteissa,pitää vähän odottaa:) Ehkäpä sun naisella pitäis olla kokolateksi asu ilman aukkoja..sun olis pakko odottaa;) Mutta tantra seksi pitäisi olla tajunnanräjäyttävää..En ole kokeillut mutta kuullut ja lukenut..siinä saattaa mennä tunteja!

• peppupupu kirjoitti:

Meilläkin oli nais rehtori yläasteella..Silläkin oli jakkupukuja mutta joskus tyköistuvia farkkuja. Keski-ikäinen,permiksellä ja isoilla laseilla:)

Jakkupuku on muuten aika seksikäs... mutta siihen sopis sellaiset kissalasit hyvin...

https://goo.gl/images/7328De

Grrrr!!!

• peppupupu kirjoitti:

Nooh,sehän niissä roolileikeissä on että leikitään vähän,hottista nähä toinen niissä kuteissa,pitää vähän odottaa:) Ehkäpä sun naisella pitäis olla kokolateksi asu ilman aukkoja..sun olis pakko odottaa;) Mutta tantra seksi pitäisi olla tajunnanräjäyttävää..En ole kokeillut mutta kuullut ja lukenut..siinä saattaa mennä tunteja!

Ei malttais...kumpikaan. Mutta ehkä sitten kun alkuhuuma on ohi voi jo hillitä hetkisen, ennen kuin käy käsiks..

Joo, no tuollainen on aika jännää ajatella, kun se jo sujuu muutenkin aika hulppeesti ja aistikkaasti. Vois ollakin ihan mukava kaikkea tajunnankin räjäyttävää kokeilla...vähän lisää sitä tunnetta peliin... Ja jotain hengitystekniikkaa, mitä liekään??? Mutta aikaahan sitä tarviis sitten pirusti...

• Naisilla pitää olla sellanen nukke joka lepertelee kokoajan.. :D

• Mies riittää, kunhan se osaa leperrelläkin. 🤣

• olinpakerrankiltti

haluaisin nuken jolla on kolme panoaukkoa. sen saisin joka ilta hakata ja raiskata

• En omista ja mieskin ( ainoa seksilelu )on rakastettu " omaksi".

• Iaskin..väärin

Unohdit sen dildon, jonka veistit koivuklapista ;)

• Iaskin..väärin kirjoitti:

Unohdit sen dildon, jonka veistit koivuklapista ;)

Boring. :(

Ionittomia tensidejä 5-15 %, jotka alentavat veden pintajännitystä ja irroittaa likaa. Millähän mun jännitystä saisi alennettua. :/

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalaiset nuoret Eu:n köyhimpiä?

Suomalaisen nuoren varallisuus keskimäärin 5000e. Eu:ssa keskimäärin 25 000e.
      Maailman menoa
      179
      1384
    2. Mikä on sun ja kaivattusi nimen viimeinen kirjain?

Välillä näin päin...
      Ikävä
      88
      1214
    3. Sofia teki aika pahat oharit

Leikkiikö Sofia kansainvälistä kosmopoliittia vai menikö rehdisti pupu pöksyyn, kun perui viestillä tulonsa puoli tunti
      Kotimaiset julkkisjuorut
      219
      1131
    4. Mikä on toinen nimesi?

Tiedätkö naisen?
      Ikävä
      68
      952
    5. Mikä on kaivattusi

Nimi väärinpäin🤔🙃
      Ikävä
      62
      744
    6. Kohdataanko me

Enää?
      Ikävä
      55
      600
    7. Mikä kaivatussasi

on niin erityistä?
      Ikävä
      32
      568
    8. Muiden vaikutus

Oletko antanut muiden vaikuttaa mielipiteisiisi, tunteisiini tai valintoihisi suhteessa kaivattuusi?
      Ikävä
      80
      526
    9. No tavallaan seuraava kohtaaminen on käänteentekevä

Koska sanon sulle että rakastan sua. On aika. Pösilö.
      Ikävä
      29
      504
    10. Miten J sitten tehdään se?

Varaanko kumin?
      Ikävä
      45
      497
    Aihe