Oletko käynyt puolassa

Kaikysyäsaa

38

526

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sopiihyvin

      Ottakaa puolan kaunis nainen. Molemmat osapuolet on tyytyväisiä.

    • Kaikysyäsaa
      • viinamies

        Oli missä tahansa maailmassa, samat säännöt pätevät:

        Raitis jää yksin. Viinamies saa naisen.


      • sfsfsfsfsfsfsfssfsfsf

        Tossakin ätmi yrittää säälittävästi änkyttää jotain takaisin, eipä oo kyllä mikään pelimies.


    • .. Noh, Oletkos Sä käynyt?.. Jos olet, niin Millaista Siel Oli ja mitä Puuhasit jne.?.. ;P

    • Monet puolalaiset naiset on kyllä aika kuumia. Olen päässyt laittamaankin yhtä tummaa kaunotarta.

      • fffllh

        laitoitko hiukset vai mitä?


    • Raha-on-kemia

      Helppoa naista ei kannata haluta.

      • Enhalua

        Mies on aina helppo.


      • aivan

        Niin. Seksin saamisen kuuluu olla vaikeata miehille.


    • ewfwecwefadfzfdfa

      Puolassakin naiset ovat tottuneet viinaa vetäviin ryssiin joten palstan "kiltit" miehet olisivat tylsiä hetkessä.

    • eipavakuuta

      Mikä noissakin videoissa on idea, jannut vaihtavat muutaman sanan kadulla naisten kanssa ja sekö tekee heistä jotain pelimiehiä? Ihan kuka tahansa saa saman verran juttua aikaiseksi missä tahansa jos haluaa.

      • Pillujen--asiantuntija

        No meneppä sitten näyttämään ja tuo naisen numero näytille


      • numerotantiikkia
        Pillujen--asiantuntija kirjoitti:

        No meneppä sitten näyttämään ja tuo naisen numero näytille

        Missäs vuodessa oikein elät?


    • En ole käynyt, joskus voisin käydä. Katsomassa mimmosta siellä on...pommerista on suku karannut tänne pohjolaan. Ihan sikskin kiinnostaisi...

    • sanonvaan--

      Oon mie käynyt. Kiva maa ja sopivasti nähtävää. Naiset tosi kivoja ja jokaisen kanssa pääsee juttelee jos osaat enkkua. Naiset lähtee helposti treffeille jos osaat olla normaali.

      • AB320

        Moro. Allekirjoitan. Lennän tällä hetkellä IE--kohteisiin, en Finnairilla mutta vastaavalla A320-kalustolla. Puola on hmm...mitenkä tämän muotoilisi, ehkä paras kohde laatunaisten suhteen. Kolme straippia saa jo kentällä neidin mukaan. Suosittelen kentistä WAW, KRK. Olen lentänyt myös LCJ:lle, ei yhtä hyvä. Kun palaan Stadiin, pidän hauskaa kavereiden kanssa. Panohommat Puolassa, highly recommended!


    • AB320

      Enkä ole mikään mr.Finland. Sanotaan niin että naiset tykkäävät stabiileista, enemmän älykkäistä kuin jännämiehistä. Tämä on fakta. Kokemusta on.

      • fakta.tässä

        Sanotaanko totuus, että statuksen tai resurssien haloefektin voima on se oikea syy.


      • AB320

        Kertottakoon että olen f/o enkä kapteeni, en koe olevani mitenkään "status"-ihminen. Saan samaa liksaa kun esim suomessa joku it-päällikkö tällä lentotuntimäärällä. Ja ihan tavis ulkonäöltäni.


      • nbnbnbnbnbnbnbbnbn
        AB320 kirjoitti:

        Kertottakoon että olen f/o enkä kapteeni, en koe olevani mitenkään "status"-ihminen. Saan samaa liksaa kun esim suomessa joku it-päällikkö tällä lentotuntimäärällä. Ja ihan tavis ulkonäöltäni.

        Joku palstalainen vissiin keksinyt itselleen uuden ammatin.


      • Nyhtänköljä12

        Sä et vissiin tiedä mikä on f/o. Kvg.


      • eitarttegooglea
        Nyhtänköljä12 kirjoitti:

        Sä et vissiin tiedä mikä on f/o. Kvg.

        Eiköhän toi tarkota sitä että tuskinpa palstalaisilla on kellään mitään "status"ammattia, niinpä jokin perämieskin on melko ton.näk. keksitty.


      • Nyhtänköljä12

        Onks täällä kaikki vailla hyvää ammattia? Tai duunia yleensäkään? Nyt loppui nimittäin meitsin kirjottelu tänne, jotta palstan taso saadaan pidettyä sellaisena kun se on. Koneen perämies ei todellakaan ole mikään statys-yrke. Suosittelen myös A320 -nimimerkille vaikka vauva.fi-palstaa, sekin on parempi. Tarkotus varmaan oli hyvä.


      • 01234543210
        Nyhtänköljä12 kirjoitti:

        Onks täällä kaikki vailla hyvää ammattia? Tai duunia yleensäkään? Nyt loppui nimittäin meitsin kirjottelu tänne, jotta palstan taso saadaan pidettyä sellaisena kun se on. Koneen perämies ei todellakaan ole mikään statys-yrke. Suosittelen myös A320 -nimimerkille vaikka vauva.fi-palstaa, sekin on parempi. Tarkotus varmaan oli hyvä.

        No mitäs luulet jos yhtään palstan juttuja olet lueskellut. Eihän se taivaiden linja-auton pelkääjän penkillä istuminen oikeasti olekaan, mutta suurimman osan mielestä kuitenkin on.


    • Per-kel

      Olen, vaimo sammui käsivarsille :(

    • 7470

      Ilman vaimoa silloin kun kv-hotellissa laadukkaan ammattilaisen yö maksoi 50$ pullo kuohuviiniä.
      Siis, en minä vaan pojat!

    • Kokenutmies-

      Parikin kertaa olen käynyt kun oltiin road tripillä kavereiden kanssa. Käytiin siellä keskitysleirillä katselemassa ja muitakin nähtävyyksiä kuten linnoja. Puolassa talot on kauniita ja vanhoja niitä tykkään katsella etenkin gdanskissa. Naiset on kyllä todella kauniita mukavia ja sain seksiäkin. Kannattaa mennä puolaan käytiin sopotissa joka oli hieno rantakaupunki. Sofitel grand sopot on hyvä hotelli. Ehdottomasti kannattaa käydä puolassa paljon nähtävää ja naiset on kyllä tosi ystävällisiä.

      • lihavihatipunen

        Joo joo, Atm32.


      • EdesUnissa

        Ovat kyllä selkeästi ystävällisempiä ja kauniimpia kuin suomalaiset kanssa-sisarensa noin yleensä, mutta mielestäni ovat vaikeampia sänkyyn.


      • EdesUnissa kirjoitti:

        Ovat kyllä selkeästi ystävällisempiä ja kauniimpia kuin suomalaiset kanssa-sisarensa noin yleensä, mutta mielestäni ovat vaikeampia sänkyyn.

        .. Se on ihan Tutkittua(kin) tietoa, että Suomi on BonoBoLand Nr1.. Ollut jo Iät Ajat.. Ja luultavammin ollaan KokoAjan vain Kirkastettu "MitalliSijaa" Enemmän.. ;D

        https://fi.wikipedia.org/wiki/Promiskuiteetti


    • atmejaenemmänkin

      Täytyy kyllä sanoa että ei noiden videoista kauheastikaan pelimiehet tule mieleen.

    • Olen käynyt, Krakovassa ja Zakopanessa. Naisia ei ainakaan tarvinnut pois hätistellä.

      • sdfsdfsdfsdsdfsd

        Niin sen takia kun eivät tulleet kontaktiin.


    • Unelmamies-

      En ole käynyt mutta katsellut esitteitä ja juttuja joten varmasti matkaan puolaan ensi vuoden puolella. Oon käynyt kroatiassa ja käytiin montenegrossa joka oli hieno paikka.

      • lihavihatipunen

        Joo joo, Atm32.


    • samallasitten

      Jos sinne suunnille meinaa niin ehkä kannattaisi suoraan mennä Ukrainaan tai Moldovaan.

    • En ole. Puolapuilla paljailla pannupaskanjauhatus...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Olisiko sinulla mitään toiveita?

      Miten sinä toivoisit minun sinua lähestyvän? Mitään mitä olisi tosi hyvä tietää ennen sitä? Jos ei sen kummempia, niin
      Ikävä
      95
      2610
    2. Turun tunnin juna toteutetaan

      Köyhiltä viedään mutta tunnin juna Turkuun viedään läpi. Puhaltakaa PS nyt tämä poikki! https://www.hs.fi/politiikka/ar
      Perussuomalaiset
      190
      1700
    3. Oletko kertonut tästä

      Meidän oudosta jutusta kenellekään? Olen kertonut ystävälleni, että olet saanut minut sekaisin…, mutta tästä hän ei tied
      Ikävä
      83
      1645
    4. huono vai hyvä juttu

      Miten ulkopuoliset reagoisivat jos olisit kaivattusi kanssa yhdessä....?
      Ikävä
      93
      1360
    5. Miksi miehet kohtelevat mua huonosti

      Oon nyt tapaillut kolmea ihmistä. Ensimmäisen kanssa nähtiin kolme kertaa, ja meidän oli tarkoitus mennä leffaan tiettyn
      Sinkut
      77
      1047
    6. Mitä mielestäsi on aito

      rakkaus? Miten sen kuvailisit?
      Ikävä
      82
      847
    7. Hitsi että olet tyylikäs!

      Sinulla on upea näkemys ja oikeaa värisilmää. Hyvä etten melkein pudonnut polvilleni eteesi kun hämmästytit minut jällee
      Ikävä
      36
      834
    8. Poliisi etsii Leif Lindemannia

      https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/poliisi-etsii-leif-lindemania-julkaisi-kuvan/8982310#gs.cec6zf Onko nähty jo tarhar
      Kokkola
      19
      785
    9. Ensi kerralla aion ottaa sinun kanssa

      Tuijotus kisan ja mitäs sitten tapahtuu jää nähtäväksi 🤩😃 Voi olla vähän hankalaa jos muita ihmisiä mutta odotelkoot s
      Ikävä
      42
      700
    10. Voisiko kaivattusi tehdä jotain mitä

      Et voisi antaa anteeksi
      Ikävä
      35
      696
    Aihe