Ei sanota eikä sovita mitään, ehkä muutetaan naisen luo asumaan jollain verukkeella ja aletaan käyttäytyä kuin aviomies vaikka mitään selkeää sitoumusta ei ole... tai mies hankkii naiselle omaan kotiinsa omia tavaroita vaikka ollaan vain tapailtu.. tai ryhdytään vakiosti vierailuilla panemaan, ilman sanaakaan siitä missä mennään, mitä meinataan ja mitä halutaan. Onko tarkoitus totuttaa nainen uuteen olotilaan vaivihkaa niin että hän alkaa itsekin mieltää miehen puolisokseen tai mikä onkaan se paikka mihin häntä ollaan sanoitta toiminnalla totuttamassa?...
Onko tämä joku uusi tapa aloittaa seurustelu
3
250
Vastaukset
- sorjamarja
Näitä kaikkia todella yhdistää puhumattomuus samalla kun hyvin päättäväisesti toimitaan uuden mallin mukaan.
- apn_äo_10_tai_alle
Sinulla ei siis ole minkäänlaista omaa tahtoa. Mies kantaa kamat luoksesi ja jää siihen asumaan. Mies panee sinua toistuvasti ja sinä makaat kuin lahna siinä alla ja mietit että mitä ihmettä se tekee.
Vaikka olet mitä ilmeisimmin puhekyvytön, niin näköjään kuitenkin osaat kirjoittaa.
Mitäpä jos kirjoittaisit kirjeen luonasi ilman suostumustasi majailevalle ja sinua panevalle miehelle, antaisit sen hänelle, ja kysyisit ylläolevat kysymyksesi suoraan häneltä!
Vai eikö mies osaa lukea? - alikehittyneisyys
Tuossa kuvaillaan henkisesti alikehittyneiden "kaveruutta", "seurustelua", panosuhteita.
Noiden ihmisten täytyisi pakon määräämänä sterilisoida itsensä. On rikollista kun tuon tason (muuhun kuin seksiin) kykenemättömät ihmiset alkavat lisääntyä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273513- 412339
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut352178Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s71937Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431532- 381379
- 1271262
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2591210Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451155- 131149