Ei sanota eikä sovita mitään, ehkä muutetaan naisen luo asumaan jollain verukkeella ja aletaan käyttäytyä kuin aviomies vaikka mitään selkeää sitoumusta ei ole... tai mies hankkii naiselle omaan kotiinsa omia tavaroita vaikka ollaan vain tapailtu.. tai ryhdytään vakiosti vierailuilla panemaan, ilman sanaakaan siitä missä mennään, mitä meinataan ja mitä halutaan. Onko tarkoitus totuttaa nainen uuteen olotilaan vaivihkaa niin että hän alkaa itsekin mieltää miehen puolisokseen tai mikä onkaan se paikka mihin häntä ollaan sanoitta toiminnalla totuttamassa?...
Vastaukset 3
- sorjamarja
Näitä kaikkia todella yhdistää puhumattomuus samalla kun hyvin päättäväisesti toimitaan uuden mallin mukaan.
- apn_äo_10_tai_alle
Sinulla ei siis ole minkäänlaista omaa tahtoa. Mies kantaa kamat luoksesi ja jää siihen asumaan. Mies panee sinua toistuvasti ja sinä makaat kuin lahna siinä alla ja mietit että mitä ihmettä se tekee.
Vaikka olet mitä ilmeisimmin puhekyvytön, niin näköjään kuitenkin osaat kirjoittaa.
Mitäpä jos kirjoittaisit kirjeen luonasi ilman suostumustasi majailevalle ja sinua panevalle miehelle, antaisit sen hänelle, ja kysyisit ylläolevat kysymyksesi suoraan häneltä!
Vai eikö mies osaa lukea? - alikehittyneisyys
Tuossa kuvaillaan henkisesti alikehittyneiden "kaveruutta", "seurustelua", panosuhteita.
Noiden ihmisten täytyisi pakon määräämänä sterilisoida itsensä. On rikollista kun tuon tason (muuhun kuin seksiin) kykenemättömät ihmiset alkavat lisääntyä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän48930Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll15798Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl497769- 46687
- 41624
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin30586- 35563
Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE170528Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37520- 44470