Lähdetkö treffeille joku päivä?, voisin vaikka viedä sinut ulos syömään ja sen jälkeen voitaisiin vielä käydä kävelylenkillä, mennään vaikka ranta kävelylle tai jotain.
Lähdetkö mukaan?
Lähdetkö nainen?
13
846
Vastaukset
- naishki
Tottakai lähden, kiitos kutsusta! nähdään...........
- kaikilletasapuolisesti
Jos olis mulle niin sanon etten lähde.
Totta kai lähden
- Miska22
Totta kai lähden❤❤❤
- Miska22
Totta kai lähden
- Miska22
Lähden
- otankosauvatmukaan
Siitä tuleekin kiva joukkokävely 😊
- ensikeväänä
sovitaan ensi huhtikuulle, jos silloin jo jaksaisi jutella
- Miesuumaa
Edellyttää tietysti että asut aika lähellä🙃 kerro mihin haluaisit että vien sinut?
- Miks
Ai, kuka pyytä?
- Puhuttavaakinn
Lähtisin mielelläni rantaan kävelylle ja syömään miehen kanssa, josta välitän todella paljon. Itsekin voisin pyytää, mutta se on vähän tyrkyttämistä. On tottunut miehen pyytävän, jos haluaa. Muuten kotosalla.
- Sienikorimukhaan
Da, mennään kattoo sieniä onko nousseet
- Sienimies11
Sopii se🤣 milloin lähdetään🤔
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1151121
- 115991
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap97822- 87758
- 48665
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi17637Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa209582- 49559
- 40559
- 25525