Lähdetkö treffeille joku päivä?, voisin vaikka viedä sinut ulos syömään ja sen jälkeen voitaisiin vielä käydä kävelylenkillä, mennään vaikka ranta kävelylle tai jotain.
Lähdetkö mukaan?
Lähdetkö nainen?
13
765
Vastaukset
- naishki
Tottakai lähden, kiitos kutsusta! nähdään...........
- kaikilletasapuolisesti
Jos olis mulle niin sanon etten lähde.
Totta kai lähden
- Miska22
Totta kai lähden❤❤❤
- Miska22
Totta kai lähden
- Miska22
Lähden
- otankosauvatmukaan
Siitä tuleekin kiva joukkokävely 😊
- ensikeväänä
sovitaan ensi huhtikuulle, jos silloin jo jaksaisi jutella
- Miesuumaa
Edellyttää tietysti että asut aika lähellä🙃 kerro mihin haluaisit että vien sinut?
- Miks
Ai, kuka pyytä?
- Puhuttavaakinn
Lähtisin mielelläni rantaan kävelylle ja syömään miehen kanssa, josta välitän todella paljon. Itsekin voisin pyytää, mutta se on vähän tyrkyttämistä. On tottunut miehen pyytävän, jos haluaa. Muuten kotosalla.
- Sienikorimukhaan
Da, mennään kattoo sieniä onko nousseet
- Sienimies11
Sopii se🤣 milloin lähdetään🤔
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!1272236Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?1871099Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo99953Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa385898- 53791
- 46789
- 56768
- 84753
Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi250728- 51713