Lähdetkö treffeille joku päivä?, voisin vaikka viedä sinut ulos syömään ja sen jälkeen voitaisiin vielä käydä kävelylenkillä, mennään vaikka ranta kävelylle tai jotain.
Lähdetkö mukaan?
Lähdetkö nainen?
13
846
Vastaukset
- naishki
Tottakai lähden, kiitos kutsusta! nähdään...........
- kaikilletasapuolisesti
Jos olis mulle niin sanon etten lähde.
Totta kai lähden
- Miska22
Totta kai lähden❤❤❤
- Miska22
Totta kai lähden
- Miska22
Lähden
- otankosauvatmukaan
Siitä tuleekin kiva joukkokävely 😊
- ensikeväänä
sovitaan ensi huhtikuulle, jos silloin jo jaksaisi jutella
- Miesuumaa
Edellyttää tietysti että asut aika lähellä🙃 kerro mihin haluaisit että vien sinut?
- Miks
Ai, kuka pyytä?
- Puhuttavaakinn
Lähtisin mielelläni rantaan kävelylle ja syömään miehen kanssa, josta välitän todella paljon. Itsekin voisin pyytää, mutta se on vähän tyrkyttämistä. On tottunut miehen pyytävän, jos haluaa. Muuten kotosalla.
- Sienikorimukhaan
Da, mennään kattoo sieniä onko nousseet
- Sienimies11
Sopii se🤣 milloin lähdetään🤔
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1051034
- 102908
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap96787- 85693
- 48645
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi16580- 34506
- 25485
- 43482
- 44469