Otsikon mukaan haluaisin lopettaa sukulaisuuteni erään sukulaiseni kanssa. Riittääkö, jos kiellän sukulaisuuteni kolme kertaa niin kuin Pietari kielsi Jeesuksen? Olen nyt kolme kertaa kieltänyt tuntevani hänet ja sukulaisuuteni häneen. Joko voin ilmoittaa maistraatille, että hän ei ole enää sukulaiseni?
Voiko sukulaisuudesta erota?
6
685
Vastaukset
- åouytt
Siis häh!
Miten se maistraatti pystyy poistamaan sukulaisuuden, vaihtaa sinulle jonkun toisen ihmisen geenit?- NiinSeKäy
Siis lain (ankaran) mukaan. Geeneistä ei ole väliä.
- åuetrbsdfg
NiinSeKäy kirjoitti:
Siis lain (ankaran) mukaan. Geeneistä ei ole väliä.
Käsittääkseni sukulaisuus on yhtä kuin kahdella ihmisellä on samoja geeniperimiä tai yhteisiä "sukulaisia" vaikkapa avioliiton kautta.
Enpä ole kuullut lakipykälästä jolla sukulaisuuden voisi poistaa, paitsi käsittääkseni adoption voi purkaa jos se toinen käyttäytyy tosi rikollisesti, esim. on insestiä tai muuta väkivaltaa, mutta mitenkäs maistraatti poistaisi verisukulaisuuden.
Lähestymiskiellolla tyyppi saadaan pysymään poissa, tai ei, riippuu ihan vastapuolesta roikkuuko yhä kimpussasi. Perinnöttömäksi tekemimällä se ei taloudellisesti hyödy sinusta, mutta ei kumpikaan pykälä lopeta teidän sukulaisuuttanne.
- geeämoo
Joo, ei sitä sukulaisuutta varmaan saa pois muuten, kuin geenimuuntelulla ;D. Oman nimesihän voit vaihtaa, niin kaikki tuntemattomat eivät heti arvaa, sinun olevan sukua hänelle...
- Häpeä
Monet vaihtavat sukunimensä häpeän vuoksi.
- Anonyymi
ANNOIN KOKO SUVULLENI HATKAT EPÄREILUN TESTAMENTIN TAKIA !
en ole pitänyt mitään yhteyttä eikä nekään hautarosvot ole uskaltaneet lähestyä minua pahan omantunnonta vuoksi.
Olen vapaa ikävistä velvollisuuksista rosvosukulaiiinin nähden.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 285410
- 1621860
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1571515Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais141314Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike231185- 941125
En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.711088viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.2101033Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan40946- 38885