Otsikon mukaan haluaisin lopettaa sukulaisuuteni erään sukulaiseni kanssa. Riittääkö, jos kiellän sukulaisuuteni kolme kertaa niin kuin Pietari kielsi Jeesuksen? Olen nyt kolme kertaa kieltänyt tuntevani hänet ja sukulaisuuteni häneen. Joko voin ilmoittaa maistraatille, että hän ei ole enää sukulaiseni?
Voiko sukulaisuudesta erota?
6
669
Vastaukset
- åouytt
Siis häh!
Miten se maistraatti pystyy poistamaan sukulaisuuden, vaihtaa sinulle jonkun toisen ihmisen geenit?- NiinSeKäy
Siis lain (ankaran) mukaan. Geeneistä ei ole väliä.
- åuetrbsdfg
NiinSeKäy kirjoitti:
Siis lain (ankaran) mukaan. Geeneistä ei ole väliä.
Käsittääkseni sukulaisuus on yhtä kuin kahdella ihmisellä on samoja geeniperimiä tai yhteisiä "sukulaisia" vaikkapa avioliiton kautta.
Enpä ole kuullut lakipykälästä jolla sukulaisuuden voisi poistaa, paitsi käsittääkseni adoption voi purkaa jos se toinen käyttäytyy tosi rikollisesti, esim. on insestiä tai muuta väkivaltaa, mutta mitenkäs maistraatti poistaisi verisukulaisuuden.
Lähestymiskiellolla tyyppi saadaan pysymään poissa, tai ei, riippuu ihan vastapuolesta roikkuuko yhä kimpussasi. Perinnöttömäksi tekemimällä se ei taloudellisesti hyödy sinusta, mutta ei kumpikaan pykälä lopeta teidän sukulaisuuttanne.
- geeämoo
Joo, ei sitä sukulaisuutta varmaan saa pois muuten, kuin geenimuuntelulla ;D. Oman nimesihän voit vaihtaa, niin kaikki tuntemattomat eivät heti arvaa, sinun olevan sukua hänelle...
- Häpeä
Monet vaihtavat sukunimensä häpeän vuoksi.
- Anonyymi
ANNOIN KOKO SUVULLENI HATKAT EPÄREILUN TESTAMENTIN TAKIA !
en ole pitänyt mitään yhteyttä eikä nekään hautarosvot ole uskaltaneet lähestyä minua pahan omantunnonta vuoksi.
Olen vapaa ikävistä velvollisuuksista rosvosukulaiiinin nähden.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121431
Se helpottaisi oloa jos
Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin881297Palsta kysely..
Mikä on mielestäsi hyvä ikäero parisuhteessa? Tulevassa/kuvitteellisessa tulevaisuuden suhteessa, voisitko harkita ”ott1351043- 68964
- 39897
- 71863
- 97857
- 75846
Haluaisin nainen vain välillä heilutella peittoa sinun kanssa
Mutta kuitenkin oltaisiin uskollisia toisillemme.54822Ihmeellistä millaisissa tilanteissa ajatukset kulkuun sinuun
Eilen seurasin kun ihmiset ajoivat kaupan parkkipaikalle ja menivät yhdessä kauppaan. Iski jotenkin ikävä. Mietin että39774