Miksi mies ei osta mitääm

Asun miehen kanssa kenellä on hieno talo ja paljon rahaa. olemme olleet yhdessä yli kaksi vuotta. Edellisen suhteen aikana mies maksoi kaiken mukaan lukien matkat ym. Minun kanssa on tosi tarkka; kaikki pitää maksaa puoliksi. Ruoat ,matkat ja vaatteet. Miksi näin. Olen yrittänyt kysyä. Aikaisempi nainen ostatti uuden talon, moottoripyörän ja uudet huonekalut ja Kanarian matkat. Minä pyysin uutta sohvaa niin mies huusi osta itse oma sohvasi ,
Ilmianna
Jaa

5 Vastausta

Puhut ilmeisesti suomiukosta? Sitä se parisuhde suomiukon kanssa teettää. Ulkomaalaiselle miehelle naiset ovat prinsessoja ja mies antaa naiselle rahaa ja ostaa mitä nainen ikinä haluaakin. Naisen ei tarvitse osallistua perheen elatukseen vaan saa käyttää rahansa (jos käy töissä) mihin haluaa.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
2 VASTAUSTA:

Tästä on poistettu viesti sääntöjen vastaisena.

Kommentoi
Ilmianna
Jaa

Säkö tunnet joka ikisen muslimin kun oikein ostositoumisista puhut? Muslimimies pitää naistaansa todellakin prinsessana mikä on musta todella ihanaa. Oon opettanut omille tytöillekin että ovat miehilleensä niitä prinsessoja kun taas mies herrasmiehenä kantaa raskaat kauppakassit, avaa oven, maksaa ostokset, ostaa lahjoja jne.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa

Kommentoi
Ilmianna
Jaa

Kommentoi
Ilmianna
Jaa
romantiikkaaelämään kirjoitti:
Säkö tunnet joka ikisen muslimin kun oikein ostositoumisista puhut? Muslimimies pitää naistaansa todellakin prinsessana mikä on musta todella ihanaa. Oon opettanut omille tytöillekin että ovat miehilleensä niitä prinsessoja kun taas mies herrasmiehenä kantaa raskaat kauppakassit, avaa oven, maksaa ostokset, ostaa lahjoja jne.
Onko kyseessä sossuyksinhuoltajia laiduntava musumies? Suomiukolla ei ole mahiksia tämmöiseen.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa

Kommentoi
Ilmianna
Jaa

Kommentoi
Ilmianna
Jaa

Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
No jo on...asutte yhdessä ja pitää olla omat sohvat. Kai teillä on myös omat jääkaapit vai leikkaatteko myös kaiken puoliksi vaatteennekin?
Ilmianna
Jaa

Ilmianna
Jaa
Sun mies on tullut järkiinsä kun edellinen nainen käytti vain hyväkseen. Varmaan nainen pettikin kiitokseksi.
Niin yksinkertaista logiikkaa, pitää nyt huolen ettei käy uudestaan, ei tarvitse ja halua enää elättiä :)
Ilmianna
Jaa

Ilmianna
Jaa

Vastaa alkuperäiseen viestiin

Miksi mies ei osta mitääm

Asun miehen kanssa kenellä on hieno talo ja paljon rahaa. olemme olleet yhdessä yli kaksi vuotta. Edellisen suhteen aikana mies maksoi kaiken mukaan lukien matkat ym. Minun kanssa on tosi tarkka; kaikki pitää maksaa puoliksi. Ruoat ,matkat ja vaatteet. Miksi näin. Olen yrittänyt kysyä. Aikaisempi nainen ostatti uuden talon, moottoripyörän ja uudet huonekalut ja Kanarian matkat. Minä pyysin uutta sohvaa niin mies huusi osta itse oma sohvasi ,

5000 merkkiä jäljellä

Peruuta