Miksi mies ei osta mitääm
Asun miehen kanssa kenellä on hieno talo ja paljon rahaa. olemme olleet yhdessä yli kaksi vuotta. Edellisen suhteen aikana mies maksoi kaiken mukaan lukien matkat ym. Minun kanssa on tosi tarkka; kaikki pitää maksaa puoliksi. Ruoat ,matkat ja vaatteet. Miksi näin. Olen yrittänyt kysyä. Aikaisempi nainen ostatti uuden talon, moottoripyörän ja uudet huonekalut ja Kanarian matkat. Minä pyysin uutta sohvaa niin mies huusi osta itse oma sohvasi ,
Puhut ilmeisesti suomiukosta? Sitä se parisuhde suomiukon kanssa teettää. Ulkomaalaiselle miehelle naiset ovat prinsessoja ja mies antaa naiselle rahaa ja ostaa mitä nainen ikinä haluaakin. Naisen ei tarvitse osallistua perheen elatukseen vaan saa käyttää rahansa (jos käy töissä) mihin haluaa.
No jo on...asutte yhdessä ja pitää olla omat sohvat. Kai teillä on myös omat jääkaapit vai leikkaatteko myös kaiken puoliksi vaatteennekin?
Tästä on poistettu viesti sääntöjen vastaisena.
Sun mies on tullut järkiinsä kun edellinen nainen käytti vain hyväkseen. Varmaan nainen pettikin kiitokseksi.
Niin yksinkertaista logiikkaa, pitää nyt huolen ettei käy uudestaan, ei tarvitse ja halua enää elättiä :)
Niin yksinkertaista logiikkaa, pitää nyt huolen ettei käy uudestaan, ei tarvitse ja halua enää elättiä :)
Parannamme palvelua
Raaka_-_Watson
21.8.2018 14:09
romantiikkaaelämään
21.8.2018 15:02
mukavempaailmanteitä
21.8.2018 15:41
Raaka_-_Watson
21.8.2018 17:20
Paljonmahdollista
21.8.2018 19:14
Vituttaako
21.8.2018 20:02
Raaka_-_Watson
22.8.2018 12:39
Buahahaha
14.9.2018 22:04