Asun miehen kanssa kenellä on hieno talo ja paljon rahaa. olemme olleet yhdessä yli kaksi vuotta. Edellisen suhteen aikana mies maksoi kaiken mukaan lukien matkat ym. Minun kanssa on tosi tarkka; kaikki pitää maksaa puoliksi. Ruoat ,matkat ja vaatteet. Miksi näin. Olen yrittänyt kysyä. Aikaisempi nainen ostatti uuden talon, moottoripyörän ja uudet huonekalut ja Kanarian matkat. Minä pyysin uutta sohvaa niin mies huusi osta itse oma sohvasi ,
Miksi mies ei osta mitääm
5
680
Vastaukset
- vapaampinaisena
Puhut ilmeisesti suomiukosta? Sitä se parisuhde suomiukon kanssa teettää. Ulkomaalaiselle miehelle naiset ovat prinsessoja ja mies antaa naiselle rahaa ja ostaa mitä nainen ikinä haluaakin. Naisen ei tarvitse osallistua perheen elatukseen vaan saa käyttää rahansa (jos käy töissä) mihin haluaa.
- romantiikkaaelämään
Säkö tunnet joka ikisen muslimin kun oikein ostositoumisista puhut? Muslimimies pitää naistaansa todellakin prinsessana mikä on musta todella ihanaa. Oon opettanut omille tytöillekin että ovat miehilleensä niitä prinsessoja kun taas mies herrasmiehenä kantaa raskaat kauppakassit, avaa oven, maksaa ostokset, ostaa lahjoja jne.
- Paljonmahdollista
romantiikkaaelämään kirjoitti:
Säkö tunnet joka ikisen muslimin kun oikein ostositoumisista puhut? Muslimimies pitää naistaansa todellakin prinsessana mikä on musta todella ihanaa. Oon opettanut omille tytöillekin että ovat miehilleensä niitä prinsessoja kun taas mies herrasmiehenä kantaa raskaat kauppakassit, avaa oven, maksaa ostokset, ostaa lahjoja jne.
Onko kyseessä sossuyksinhuoltajia laiduntava musumies? Suomiukolla ei ole mahiksia tämmöiseen.
- Vitun_pihi
No jo on...asutte yhdessä ja pitää olla omat sohvat. Kai teillä on myös omat jääkaapit vai leikkaatteko myös kaiken puoliksi vaatteennekin?
- m35veee
Sun mies on tullut järkiinsä kun edellinen nainen käytti vain hyväkseen. Varmaan nainen pettikin kiitokseksi.
Niin yksinkertaista logiikkaa, pitää nyt huolen ettei käy uudestaan, ei tarvitse ja halua enää elättiä :)
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moi, nainen
Tunnustan, olen heikkona sun hymyyn, ja sekään ei auta yhtään, että sulla on täydellinen nenä. Joten ensi kerralla, kun511815Some räjähti! Joel Harkimo jakoi haikean viestin meriltä tärkeänä merkkipäivänä: "Välillä..."
Joel Harkimo on lähtenyt yksin purjehdukselle Atlantin yli. Tsemppiä ja voimia, Joel Harkimo! Lue lisää: https://www.s221408- 821123
Sedun opettaja?
Kukas Sedussa on ahdistellut alaikäisiä opiskelijoita? Tämä kansankynttilä oli saanut monta varoitusta, mutta sama homma361020- 55984
Bess jakoi hämmentävän kuvan - Anna Puu heittää roisin kommentin: "Onneks ei oo eka synnytys"
Ohhoh! No nyt on aika provosoiva kuva Bessistä. Kivoja kommentteja julkkisystävät laukoo... Tiesitkö, että Bessin (s.15970- 48965
Mitä mun pitää tehdä?
Mitä me mies tehdään? Mitä sä haluat mun tekevän? Mä en tiedä. Mä luulen tietäväni, että molemmat kärvistelee tunteid40908Keskusta on kovassa nousussa
Persut ovat jäämässä kauas taakse. Maaseudun ihmiset ovat palaamassa järkiinsä epäonnistuneen persuseikkailun jälkeen.121890Näytät paremmalta kuin koskaan ennen
Aivan jokaisena päivänä. Minä pidän sinusta parhaimman huolen. Lupaan sen, sen voin luvata.38876