kova karpaasi tuli juttelee

ätmelsson

Poltin bussipysäkillä sähkötupakkaa ja siihen tuli viereen nuori ehkä 25-30v mies selittää sähkötupakoinnin hyödyistä vs tavalliseen tupakkaan. Oli vähän pulska, joten yllätyin ku vaihto asiasta toiseen yhtäkkiä ja sanoi harrastavansa juoksua. Sanoi juoksevansa 10km maastossa puoleen tuntiin. Sìlle olis varmaan pitäny ehdottaa hoitopaikan etsimistä.

Mites teillä sujuu 10km? Itellä taitaa olla 50 min. siis mäki maasto

7

301

Äänestä

Vastaukset 7

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tindermies

Just joo kun suomen parhaat kestävyysjuoksijat juoksee 10 km puoleen tuntiin eikä ne polta röökiä. En itse juokse mutta 25 km poljen fillarilla vajaassa tunnissa.

• ätmelsson

Mika Myllylä olis rööki suussa juossut puoleen tuntiin. Samoin tekis Iivo Niskanen

• JossainMuualla

Henkilökohtainen keskinopeus vähän alle 5 km / h puskassa polulla rinkka selässä.

Siis menisi noin rapiat kaksi tuntia.

Ja minä kun olen kuvitellut olevani kovakin karju.

Oletko varma, että tyyppi ei puhunut julkisella matkustamisesta?

Minulla on mennyt työpaikalle joskus melkein 45 min matkan ollessa vaivaiset 6 km.

• Oma ennätys 10vuoden takaa 41min.
      Nykyään ei tuohon tule, mutta nelosella alkava lukema kuitenkin.

• Noin 45 min vuosi sitten. Silloin treenasin aktiivisemmin juoksua, mutta nyt juoksu jäänyt taka-alalle punttitreenin myötä.

• 40 minuuttia meni aikaa maastossa 10 kilometriin normaalia lenkkivauhtia silloin kun olin hyvässä kunnossa ja harrastin kilpajuoksua. Cooper 3550m.
      Aika kova sälli oli kun 30minuuttiin juoksi kympin maastossa ollakseen vielä pulska. :)

Viime vuonna kun olin s24 deiteissä niin tuli yhen naisen kanssa puheeksi juurikin juokseminen, nainen sanoi nuorena tyttönä yläasteikäisenä juosseensa 800 m kahden minuutin pintaan ilman harjoittelemista.
      Sanoin siihen että itse juoksin 16 vuotiaana 800m 2.02 mutta treenasin kuitenkin joka päivä.
      Kysyin että olisiko matka ollut 600 metriä eikä 800m koska maailman huippunaisillakin tekee tiukkaa päästä kahteen minuuttiin.

Yllättäen nainen lopettikin siihen yhteydenpidon, ei vastannut enää viesteihin.. :)

• 555555555

Ei se kuinka nopeasti vaan kuinka pitkälle.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä haluaisit minusta mies

Meidän tilanne on ns.vaikea, eikä olla koskaan puhuttu tai edes ehditty puhua siitä, että mihin me tällä kaikella säätäm
      Ikävä
      88
      1378
    2. Niin se mies

Mikä sen miehen etunimi muuten on ketä kaipailet
      Ikävä
      56
      1141
    3. Kun olet noin varovainen, niin tehdään näin

Ollaan luontevia kun tavataan. Ei mitään paineita. Halataan lämpimästi toisiamme, ja sitä hetkeä voi viivyttää, kunnes s
      Ikävä
      47
      1084
    4. Martina Aitolehti ja Nanna Karalahti - Rajua röykytystä nyrkkeilymatsista "Ettei naisten botoksi..."

Martina Aitolehti ja Nanna Karalahti nyrkkeilevät toisiaan vastaan Immu Fight Nightissa. Naiset ovat saaneet osakseen k
      Kotimaiset julkkisjuorut
      76
      991
    5. Harmittaa kun en saa edes tietää

miten elämässäs menee. Niinkin tärkeä asia, et miten jaksat. Kuinka terveys jne. Olet niin tärkeä, että haluaisin tietää
      Ikävä
      73
      933
    6. Martina ja Levin kiinteistö

Ei ole enää "mun Leviä". Kiinteistöllä uudet omistajat ja välillä palautui takaisin rakennuttajallekin, miksköhän.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      360
      888
    7. Selvitetään tämä meidän välinen juttu

Kertoisin sulle, mitä sinussa näen ja mikä viehättää eniten. Pitkä tarina tulisi siitä, mutta haluisin nähdä, kun kuunte
      Ikävä
      21
      774
    8. Onko jo liian törkeää? Selviytyjät Suomi herättää kummastusta

Selviytyjät Suomi juhlistaa 10. tuotantokauttaan - ja tiedossa on entistä ankarampaa menoa. Mutta mennäänkö jo liian pi
      Tv-sarjat
      12
      763
    9. Mikä on ollut

Paras kuva kaivatustasi?
      Ikävä
      40
      747
    10. Teköäly löytää teidät

Tästä on ollut ennenkin puhetta. Muistan Sergein tehneen aiheesta aloituksen, ja Disse analysoi minua ja kirjoituksiani
      Sinkut
      183
      689
    Aihe