kova karpaasi tuli juttelee

ätmelsson

Poltin bussipysäkillä sähkötupakkaa ja siihen tuli viereen nuori ehkä 25-30v mies selittää sähkötupakoinnin hyödyistä vs tavalliseen tupakkaan. Oli vähän pulska, joten yllätyin ku vaihto asiasta toiseen yhtäkkiä ja sanoi harrastavansa juoksua. Sanoi juoksevansa 10km maastossa puoleen tuntiin. Sìlle olis varmaan pitäny ehdottaa hoitopaikan etsimistä.

Mites teillä sujuu 10km? Itellä taitaa olla 50 min. siis mäki maasto

7

250

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tindermies

Just joo kun suomen parhaat kestävyysjuoksijat juoksee 10 km puoleen tuntiin eikä ne polta röökiä. En itse juokse mutta 25 km poljen fillarilla vajaassa tunnissa.

• ätmelsson

Mika Myllylä olis rööki suussa juossut puoleen tuntiin. Samoin tekis Iivo Niskanen

• JossainMuualla

Henkilökohtainen keskinopeus vähän alle 5 km / h puskassa polulla rinkka selässä.

Siis menisi noin rapiat kaksi tuntia.

Ja minä kun olen kuvitellut olevani kovakin karju.

Oletko varma, että tyyppi ei puhunut julkisella matkustamisesta?

Minulla on mennyt työpaikalle joskus melkein 45 min matkan ollessa vaivaiset 6 km.

• Oma ennätys 10vuoden takaa 41min.
      Nykyään ei tuohon tule, mutta nelosella alkava lukema kuitenkin.

• Noin 45 min vuosi sitten. Silloin treenasin aktiivisemmin juoksua, mutta nyt juoksu jäänyt taka-alalle punttitreenin myötä.

• 40 minuuttia meni aikaa maastossa 10 kilometriin normaalia lenkkivauhtia silloin kun olin hyvässä kunnossa ja harrastin kilpajuoksua. Cooper 3550m.
      Aika kova sälli oli kun 30minuuttiin juoksi kympin maastossa ollakseen vielä pulska. :)

Viime vuonna kun olin s24 deiteissä niin tuli yhen naisen kanssa puheeksi juurikin juokseminen, nainen sanoi nuorena tyttönä yläasteikäisenä juosseensa 800 m kahden minuutin pintaan ilman harjoittelemista.
      Sanoin siihen että itse juoksin 16 vuotiaana 800m 2.02 mutta treenasin kuitenkin joka päivä.
      Kysyin että olisiko matka ollut 600 metriä eikä 800m koska maailman huippunaisillakin tekee tiukkaa päästä kahteen minuuttiin.

Yllättäen nainen lopettikin siihen yhteydenpidon, ei vastannut enää viesteihin.. :)

• 555555555

Ei se kuinka nopeasti vaan kuinka pitkälle.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olet taitava

monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo
      Ikävä
      74
      7244
    2. Sinällään hauska miten jostakin

jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per
      Ikävä
      58
      3133
    3. Mikä ihme sai sut käyttäytymään

Niin helvetin törkeästi mua kohtaan, jos kerta olet ihastunut?
      Ikävä
      34
      2360
    4. Osuuspankki Kuhmo!

Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto
      Kuhmo
      24
      1920
    5. Voi helvetti

Mihin olet mut ajanut.
      Ikävä
      20
      1898
    6. Tiedät etten tiedä

Mitä pitäisi tehdä.
      Ikävä
      13
      1867
    7. Rakkaalleni!

Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus
      Tunteet
      13
      1602
    8. hyvää yötä.

toivottavasti sulla oli kiva jouluaatto. 🤍
      Ikävä
      18
      1569
    9. Hyvää joulua!

Naiselle. Tänä vuonna tutustuttiin ❤️
      Ikävä
      10