Vinkkejä vanhempien suostutteluun

15v

Olen siis 15 vuotias tyttö lapista ja oon halunnu alkaa venyttään mun korvia jo parisen vuotta. Vanhemmat on molemmat vähän kaikkia lävistyksiä vastaan, mutta antoi onneksi kuitenki korvareiät ottaa 7 vuoden iässä.

Oon koittanu suostutella pari päivää, mutta ovat sitä mieltä, ettei näin nuori oikein voi.

Miten saan vanhemmat suostuteltua?

(Koenumeroilla lahjominen testattu, ei tuottanut tulosta :D)

4

321

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • girgir

      Sun omaks parhaaks ne sua estelee ettet tee liian pikasia päätöksiä joita ehkä kadut myöhemmin. Kysy uudestaan kuukauden tai parin päästä jos sillon vieläkin haluttais venyttää. Luulis että sillon saat sitten luvan jos sun vanhemmat on sen verran ymmärtäväisiä että tajuavat sun oikeasti haluavan sitä ;)

    • Lävistystyttö

      Mä oon parhaillaan 17vuotta ja aloin venyttää korvia joskus sun ikäsenä, sain kaverilta venytyskorut ja laitoin ne korviin ja hiukset etee ettei vanhemmat huomaa. Nyt toises korvas 10mm ja toises 5mm. Mun vanhemmat sanoo niistä edelleen mutta eipä mua hirveesti kiinnosta, ja loppuenlopuks sun vanhemmat ei jaksa enään valittaa sulle siitä ku tajuaa ettet niitä tuu tottelemaan koska se tuntuu sun mielestä oikeelta mitä teet.

    • Miullaonviiltelyarpia

      No itte oon 13v tyttö, varsinais suomesta ja 15veenä aijon mennä lähimpään lävistys liikkeeseen juttelee ja sanon et oon 16, ja nöytän muutenkin vähän vanhemmalta kuin monet muut mun ikäset. Laitan ripsarii, luomivärii ja rajaukset silmiin, kajaalii kulmiin, ja sitte viel leggarit tai tiukat housut ja hihattoman pitkän topin. Takuulla onnistuu. Ja oon jo säästämy rahaa ja kukaan aijs mun lähipiirissä, ened vanhempani eivät tiedä tätä. 😆😛🙊👩‍💻

      PS. Aijon siis ottaa Madonna lävärin.

      🏃‍♀️💃🤳💖👠👜🕶👗💄

      • Miullaonviiltelyarpia

        No okei, tänään sain selvitettyy et saan ens vuon!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      117
      2625
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      255
      1148
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      86
      1094
    4. Taas kuoli kuortaneella

      Mitä tapahtui kuhinoilla kun auton alle jäi ja kuoli 66.
      Kuortane
      8
      1054
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1011
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      930
    7. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      63
      923
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      896
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      41
      832
    10. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      37
      799
    Aihe