mitähän tässä tekis olen 71v mutta viriili?
seksi loppu vaimo vak.sairas
5
287
Vastaukset
- ghgjgjg
Juttelet vaimosi kanssa. Kun on tarpeeksi sairas, niin antaa varmaan sun naida kaikkia. Ainoa ehto voisi olla, ettet kuseta niitä naisia, vaan rehellisesti kerrot, ettet ole eroamassa, vaan ihan luvalla naimassa, niin ei tule lisäongelmia.
- 7851312
Oletko puhunut vaimon kanssa. Keskustele, löydätte siihen ratkaisun.
- 84295398
Kaikkiin ongelmiin ei ole ratkaisua.
- 7470
Sairauden laatukin vaikuttanee. On mahdotonta ryhtyä viisastelemaan olemattoman taustatiedon perusteella.
Oma vaimoni on sairastanut yli 17 vuotta parantamatonta syöpää jonka sytostaatti ja muuta lääkitystä tarkistetaan kuukausittain.
Sairaus on vaikuttanut seksin toteutustapoihin, ei itse tapahtumaan. vedä käteen, niin kuin sadat tuhannet muutkin miehet tässä maassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun694879KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1923820- 1883571
Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?783249Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo502979- 252004
- 241951
- 1821804
- 301696
- 431395