Minun pyyteetöntä rakkautta. Annan sen jollekkin toiselle. Koska kuitenkin minulla on ollut humoristinen esimerkki niin tiedän että saan arjen pidettyä hauskana. Sekä minua on sanottu hyväksi kokiksi! Eikä mikään ihme! Kaikki tuttuni ketkä ovat vanhempieni valmistamia juttuja maistaneet ovat kehuneet todella hyviksi. Ja mistähän minä olen oppini saanut? Sen lisäksi on monta hyvin kokkaavaa tuttua keneltä aina kysyä neuvoja jos olen pulassa asian kanssa. Ymmärrän myös ohjeita hyvin. Ei mene sormi suuhun eri juttujen kanssa mitä kotona joutuu tekemään. Näitten lisäksi pistän merkille pikkuasioita toisessa... niin kuin tapoja jne. Ja toimin niitten mukaan jotta arki helpottuu... koska tiedän että vaikka jokin asia saattaa olla pieni... niin jos ei se arjen keskellä tapahdu oikein niin se saattaa ärsyttää :D tyyliin jos huomaan että olet tottunut pitämään jonkun asian jossain tietyssä järjestyksessä niin en sotke sitä (sanotaan nyt vaikka legendaarinen wc-paperi rulla et miten päin sen pitää olla). Puhumattakaan yllätyksistä arjen keskellä. Saatan ehkä joskus saada idean tehdä jotain pientä jos vain sattuu tulemaan mieleen. Hmmm... sanotaan vaikka pienelle kävelylle menemistä. Tai sitten jos huomaan jonkun leffan tulleen mistä saattaisi toinen pitää ja se ei oo kuullu siitä. Niin ehdotan kattomista ja sitten jälkikäteen joko nauretaan leffan huonoudelle tai pohditaan sitä miten hyvä se oli ja miten odottamattomia juonen käänteitä siinä oli.
Et sinä ansaitse
15
515
Vastaukset
Miksikäs hän ei ansaitse sitä? :D
- olenko.omistautuva
Oikeastaan hyvä kysymys. Taisin muotoilla otsikon ehkä väärin.
olenko.omistautuva kirjoitti:
Oikeastaan hyvä kysymys. Taisin muotoilla otsikon ehkä väärin.
Nonni ja onkos tähän syy sitten miksi haluat antaa pyytettömän rakkautes jollekki muulle? :)
- olenko.omistautuva
AinaNorsu kirjoitti:
Nonni ja onkos tähän syy sitten miksi haluat antaa pyytettömän rakkautes jollekki muulle? :)
Sille on syy. Hänen takiaan rikki oleminen.
- olenko.omistautuva
Huonosti taas kirjotettu. Syy ei ole täysin hänen. Taidan olla väsynyt.
Mitäs sit tapahtunu kun ihan rikki on? Ehkä lepo tekis hyvää sulle? ☺️
- olenko.omistautuva
AinaNorsu kirjoitti:
Mitäs sit tapahtunu kun ihan rikki on? Ehkä lepo tekis hyvää sulle? ☺️
Enpäs availekkaan asiaa enempää. Ja lepo tosiaan olis paikallaan.
Enpäs availekkaan asiaa enempää. Ja lepo tosiaan olis paikallaan.
Ehkä kannattas puhua sen henkilön kanssa vähän enemmän, eikä tehdä hätiköityjä päätöksiä😛 Vääriä päätöksiä tulee katumaan jossain vaiheessa 😉
- Hytreopo
Puhuitteko riittävästi ennen näitä käsityksiään ja tapahtumia sen jälkeen
- olenko.omistautuva
Ei puhumiselle ollut mitään tarvetta. Niin käsitin edellisen keskustelun perusteella.
- ajatusvirtaa
Täydellistähän se olisi, kun kaksi pyyteetöntä rakkautta kohtaisi! Kaikki olisi sulavaa ja helppoa. Alussa olisi uteliaisuus ja kiinnostus, hakeuduttaisiin toisen seuraan, otettaisiin yhteyttä, pyydettäisiin parvekekahveille, syötäisi itse tehtyjä leivonnaisia, tai hei, ei syötäisikään mitään, kun vain oltaisiin ja opetettaisiin toista. Ja jos huomattaisiin tai kuviteltaisiin, että nyt ei ole kaikki kunnossa, kysyttäisiin, että hei kuuntelen, mitä sulle kuuluu, eikä tuijotettaisi paskapalstaa ja etsittäisiin sieltä vastauksia trollien seasta, joiden kirjoittamiseen ajatuksen kohde ei edes liity. Itse en millään asetu kaavamaiseen ajattelutyyliin, vaikka se olisi parempikin kuin omani, niin se ei ole minun juttuni, symbioosimaisesti. Onhan se sievä ajatus, kukka nätissä kukkapurkissa, oikein istutettuna siihen, mullat muistetaan vaihtaa riittävän usein, ja vähän noin ravinteita sinne. Kaikki eivät vaan ole niitä kukkia, niillä on jalat, ne haluavat liikkua, ne eivät ole juuri sellaisia kuin tämä esteetikko haluaa olettaa. Niistä pitää ottaa selvää. Kyllä nekin ymmärtävät eivätkä ole pahantahtoisuuttaan suorapuheisia. Niillä on siihen todella hyvä syy. Sellainen ihminen kuin ap ansaitsee ja saa pyyteetöntä rakkautta juuri sellaisena kuin haluaa sitä jakaa vielä jostain, olen siitä aivan varma.
- omituisiaootte
Eihä se rakkaus ole pyyteetöntä jos se pitää ansaita.
Jumalaare näitä.- olenko.omistutuva
Kirjoitin jo tuolla aikaisemmin että muotoilin väärin otsikon... sitä olisi voinut lukea ketjun ennen kuin kommentoit. Miten voin antaa rakkautta jollekkin sellaiselle joka on tappanut sen kokonaan?
- Nimimerkki-
olenko.omistutuva kirjoitti:
Kirjoitin jo tuolla aikaisemmin että muotoilin väärin otsikon... sitä olisi voinut lukea ketjun ennen kuin kommentoit. Miten voin antaa rakkautta jollekkin sellaiselle joka on tappanut sen kokonaan?
Hyvä selventävä kommentti, muttei tuo tullut aiemmin esiin. Oletkohan itsekään ottanut Koppia mistään, mikä selventäisi sinulle asiaa?
- olenko.omistautuva
Nimimerkki- kirjoitti:
Hyvä selventävä kommentti, muttei tuo tullut aiemmin esiin. Oletkohan itsekään ottanut Koppia mistään, mikä selventäisi sinulle asiaa?
Mistähän kopeista puhut? Olet varmaan nyt luullut minua joksikin henkilöksi... en keksi muuta syytä miksi kysyisit tuollaista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle342735Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖362581Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k532564Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt962084Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle401951Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me3121732- 1501526
- 731388
vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos231158Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.271113