Kivekset pois kastraatiolla

Lapin

Tästä kastraatiosta liittyen oman elämän kautta koettuun parhaaseen ratkaisuun oman itsensä sukukyvyttömäksi tekemiseen, ei muuten näytä kauhean helpolla löytyvän tietoa muuta kuin kivessyöpään tai muunlaisen vaurion kautta suoritettuun hätätoimenpiteeseen ryhtymiseen. Onkohan tämä jotenkin vaikea puheenaihe monelle, kun miehenä tietää itsekkin sen ettei ole isäksi ollessaan selkärangaton heikko ihminen.

Pienenä äiti jo aloitti asian keskustelulla että itse olen emoriipuvainen, Oidipuskomplexista kärsivä poikanen. Mutta eihän kukaan tietenkään äitinsä kanssa voi sillä lailla elää, eikä varmaan muidenkaan naispuoleisen kanssa rakentaa koska heikon selkärangan myötä on kyvytön luomaan suhteita naisen kanssa. Tästä seurauksena on ollut sidonnainen niinnkutsuttu "emoriipuvuus", heikko mies! Tulihan sitä tyttöjä tapailtua nuorempana mutta suuren pelon myötä, tulla halveksituksi, tirskutuksi hyvin kauniiden, viehättävien tyttöjen suunnalta oli niin suuri etten pystynyt montaa kertaa heitä tapaamaan ja lopulta äitini teki näille tytöille selväksi näille kullekkin tytölle että poika ei ole kyllin kypsä täysi ikäisyydestään huolimatta että kaipaa äitiä ja käy äidin tissillä tämän tästä.

Edellämainitusta oli tietenkin seurausta etten lopulta pystynyt tyttöjä ja naisia käsittelemään enkä luomaan naissuhteita. Teininä äiti olisi halunnut kivekseni pois tai että pojalle upotetaan kemiallisen myrkyn piikit kiveksiin niin että menevät kuolioon, koska minusta ei ollut vanhemmaksi, ja tajuan sen todella nykypäivänä ettei todella olekaan, olen naisellinen mies joka elää ja tekee asioita kuten tyttö tai nainen. Hyvin suuren vaikutuksen on tehnyt myös se ettei elämässäni ole vahvoja mieshahmoja, kun isäkin oli sulkeutunut vähän naisellinen tossu ja koen että olisin äitiä tarvinnut pidempään kypsyyteni kehittymiseksi. Holhotuksi tulemisen vietin kanssa olen elänyt näihin päiviin saakka.

Tätä kastraatio asiaa olen käsitellyt nykyään ja puhunut myös lääkärille, koska ei tällainen naisellinen "ämmämäinen poika" tarvitse kiveksiä kun ei pysty lastentekoon. Olen jopa miettininyt asiaa koska olen kuullut että Suomessa ja maailmalla on ihmisiä jotka tekevät avustetun tai omatoimisen kastraation verraten Orkiektomiaan eli omatoiseen kivestenpoistoon eryisillä pihdeillä. Tarvitsisin ehkä kannustetta tähän sen aiheuttaman kivun takia. Onkohan joku saanut tämän onnistumaan itse, täysin onnistuneesti?

5

472

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • <<...äitini teki näille tytöille selväksi näille kullekkin tytölle että poika ei ole kyllin kypsä täysi ikäisyydestään huolimatta että kaipaa äitiä ja käy äidin tissillä tämän tästä.>>

      <<Teininä äiti olisi halunnut kivekseni pois tai että pojalle upotetaan kemiallisen myrkyn piikit kiveksiin niin että menevät kuolioon, koska minusta ei ollut vanhemmaksi.>>

      Lainaamieni kohtien ja muunkin kertomuksesi perusteella pidän todennäköisenä, että äitiäsi on vaivannut mielisairaus ja vastenmielisyys sinua kohtaan. Lapsen ei ole aivan helppo havaita äitiään mielisairaaksi, koska on kasvanut pikku hiljaa sairaassa ympäristössä, eikä tunne tervettä, johon voisi verrata.

      Kastraatio ei hyödyttäisi, vaan pahentaisi asiaa. Miehen miehekäs käyttäytyminen johtuu testosteronista, jota juuri kivekset erittävät. Jos kivekset poistettaisiin, testosteronitaso putoaisi nollaan, ja sekä ulkonäkö naisistuisi että käytös muuttuisi naiselliseksi. Mitä hyötyä siitä olisi?

    • Lapin

      Tätä on minulle ihmiset mm. tätini analysoinut nykypäivänä ja ollut nykyään myös yhtä mieltä äitini kanssa ettei olisi itselleni eikä varsinkaan tytölle hyväsi jos siemennestettäni joutuisi tavalla tai toisella hänen sisäänsä. Hän opetti myös että minun pitää huomioida tuleva länsimaisen naisen asema klassisesti sanottuna "nainen perii maan". Äiti tietää kaiken hän sanoi ja että äiti on asioissa oikeassa. Tätini ja äitini ovat sitä mieltä että pystyisin elämään tässä yhteiskunnassa ilman testosteroinia koska se taistelee omaa luonnettani vähäpätöisyyttäni vastaan. Itkin monta menetettyä tyttöystävää joiden kanssa äiti halusi aina puhua naisten kesken. Äiti totesi että "olet siis saanut ihan oikeita tyttöjä tapaamaan itseäsi. Et tarvitse muita tyttöjä elämääsi kuin äitisi, ja tulen pitämään huolta että näin tulee myös tapahtumaan, nykyään pelkään laskea siittiöitä mihinkään.

      • höpöhöpöhöpö

        Sairasta. Ole mies, äläkä kuuntele manipuloivia sukulaisiasi.


    • eikä_vahinkolapsia

      En jaksanut lukea alkusatuja,
      mutta miesten kastrointi on erittäin helppo toimenpide verrattuna naisten vastaavaan : paikallispuudutuksessa siemenjohtimet kivespussista poikki, pikku arvet jää. Ja kaikki TOIMII, niinkuin ennenkin, paitsi siittiöitä ei tule.

    • örinääää

      Kyllä hullu saa olla, mutta ei tyhmä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      67
      1676
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      163
      1391
    3. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1222
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      120
      1194
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      48
      1086
    6. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      70
      849
    7. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      104
      825
    8. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      186
      743
    9. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      92
      717
    10. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      654
    Aihe