Nyt puhuvat kiltit miehet julkisesti!!

Naisasialooser11

https://www.iltalehti.fi/rakkausjaseksiartikkelit/201808142201111257_rk.shtml

"Täytyy tyytyä sanomaan, että kiltit miehet eivät saa naisia. Usein jäämme siihen Friend zone -alueelle. En ollut nuoruudessa mikään pulmunen ja kävin naiseen suoraan kiinni. Naisia riitti, ja parisuhteita, kunnes aloin olemaan herrasmies. Parisuhteet loppuivat kuin seinään, kun aloin oikeasti kunnioittamaan naisia."

Ei kai vain palstatotuudet taas pidä paikkaansa?

16

346

Vastaukset 16

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pillujen--asiantuntija

Tottakai käsiksi käyvä jännämies saa naisen pillun märäksi.

• kiltinmiehenoikeudet

Onko tässä vihdoinkin se manifesti joka pelastaa kiltit miehet? Lopettavatko naiset nyt vihdoinkin jännäpaskojen perään kuolaamisen?

Tuskin.

Taistelu jännämiesten valtaa on kuitenkin alkanut. Vielä joskus näemme päivän, jolloin suomalaiset naiset antavat kilteille ja kunnollisille miehille seksiä, läheisyyttä sekä rakkautta tatuoitujen naistenhakkaajatappajarikollisten sijaan. Kiltillä miehellä on oikeus kokea parisuhteen ilot!

• MatSaaJulkisuutta

Yllätys että yksikään nainen ei ole kommentoinut ketjuun xD
      Ja kohta tulee se tyypillinen "niin mutta kun te ette ymmärrä" mutinaa.

• Toisaalta, millainen on tyttö/nainen luonteeltaan jos kiihottuu kuonasta ja paskasta kohtelusta? Tuntuu että tämän maan naispuoliset ovat aika vajakkeja,jos tollanen kiinnostaa..Joo tiedän,naiset on samanlaisia WW..

• en.tiedä

Olin jo tulossa sanomaan että tämä tuntuu olevan yleinen piirre ihan kaikille naisille.
        Itsekin voin allekirjoittaa kaikki nuo miesten viestit.
        Turhauttavaa kun olen vain parisuhteen perässä ja olen aina kohdellut naisia todella hyvin ja saan vain kaveripakkeja.
        Olisi kiinnostavaa tietää että onko kyse ulkonäöstäni vai voiko mies todellakin epäonnistua vain olemalla tällainen herkkä kiltti ja kunnollinen hyväsydäminen mies.

• Työkalupakkeja.vain

Hah! Kun saisi edes niitä kaveripakkeja! Vaan kun ei pääse edes viestintään saati puheisiin...!

• vääräkohde
        en.tiedä kirjoitti:

Olin jo tulossa sanomaan että tämä tuntuu olevan yleinen piirre ihan kaikille naisille.
        Turhauttavaa kun olen vain parisuhteen perässä ja olen aina kohdellut naisia todella hyvin ja saan vain kaveripakkeja.
        Olisi kiinnostavaa tietää että onko kyse ulkonäöstäni vai voiko mies todellakin epäonnistua vain olemalla tällainen herkkä kiltti ja kunnollinen hyväsydäminen mies.

Ongelma on ehkä siinä, että yrität vääränlaisia naisia.

• en.tiedä kirjoitti:

Hei, siltä vähän tuntuu..Kun luen naisten blogeja ja forumeita kyllä tuo asenne hyppää esiin. Kusipäistä tykätään,ne vie jalat alta,joskus kirjaimellisesti..Mutta,se on enemmän nuorien naisten juttu,vanhemmat haluavat normaali miehen ei mitään renttua. Kuvottavaa..voin vain sanoa älä missään nimessä muutu,kusipäitä on jo liikaa tässä maailmassa.
        Et olisi onnellinen feikkaamalla,muita hyväksikäyttäen ja sikaillen. Aivan varmasti sinulle löytyy se mukava normaali nainen joka arvostaa sua ja sun hyveitä.

• Työkalupakkeja.vain
        vääräkohde kirjoitti:

Ongelma on ehkä siinä, että yrität vääränlaisia naisia.

Hyvinkin mahdollista, sillä en toki sitä alinta pohjasakkaa huoli. Enkä kympin naista edes yritä.
        Joku tavallinen naapurintyttö olisi tavoitteena, mutta ei kiltti ja kunnollinen sellaiselle kelpaa.

• EnHaluaKusipääksi

Pakko olla ilman naista, koska en halua muuttua kusipääksi.

• ttttestooooooo

Meissä miehissä on, tai pitäisi olla, testosteronia jonka voimalla ollaan kautta aikain saavutettu kaikki. Mutta nykyään vissiin löysä elämä sitäkin laskee ja syntyy enemmän näitä "kilttejä" miehiä. Eikä se tarkoita että miehen pitäisi olla väkivaltainen vaan miehekäs eikä mikään nyyhkyttäjä.

• 432

Just noin!

• Tää menee vähän laiasta laitaan..

Joko jännämies tai sitten paskahousu. :D

Kultainen keskitie..

• kauansitten

Niinkin voisi sanoa.

• Kiltti-ätmi

Pitäisi olla naisia hakkaava hulttio jännämies että pääsisi parisuhteeseen ja saisi seksiä naiselta. Mutta kun en ole joten joudun siksi olemaan koko elämäni yksin ilman että nainen edes koskee tai halaa minua koskaan.

• Tahvo53

Jep, vilinpitämätön ja suoraan vittuilu toimii kuin junan vessa. Tätä käytän baareissa aina tasaisin välein ja ei tarvitse lähteä yksin kotiin, aamulla sitten käskyttää häipymään.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalaiset nuoret Eu:n köyhimpiä?

Suomalaisen nuoren varallisuus keskimäärin 5000e. Eu:ssa keskimäärin 25 000e.
      Maailman menoa
      154
      1246
    2. Mikä on sun ja kaivattusi nimen viimeinen kirjain?

Välillä näin päin...
      Ikävä
      88
      1174
    3. Sofia teki aika pahat oharit

Leikkiikö Sofia kansainvälistä kosmopoliittia vai menikö rehdisti pupu pöksyyn, kun perui viestillä tulonsa puoli tunti
      Kotimaiset julkkisjuorut
      205
      1080
    4. Mikä on toinen nimesi?

Tiedätkö naisen?
      Ikävä
      65
      882
    5. Mikä on kaivattusi

Nimi väärinpäin🤔🙃
      Ikävä
      57
      632
    6. Mikä kaivatussasi

on niin erityistä?
      Ikävä
      32
      548
    7. Kohdataanko me

Enää?
      Ikävä
      52
      543
    8. Muiden vaikutus

Oletko antanut muiden vaikuttaa mielipiteisiisi, tunteisiini tai valintoihisi suhteessa kaivattuusi?
      Ikävä
      79
      499
    9. No tavallaan seuraava kohtaaminen on käänteentekevä

Koska sanon sulle että rakastan sua. On aika. Pösilö.
      Ikävä
      29
      474
    10. Miten J sitten tehdään se?

Varaanko kumin?
      Ikävä
      45
      467
    Aihe