Että jos mulle on jotain asiaa, niin viestittää sen henkilökohtaisesti.
Mä oon kyllä sitä mieltä
18
674
Vastaukset
- Voipitääturpkiinni
Jos et ole hlökohtaisesti edes olemassa. Jotkut tekee tuollaisia valintoja ja tulee sitten vinkumaan suoraan puhumisesta kun on itse ohi puhunut sen minkä kerinnyt. Ei vakuuta marttyyriasenteen kaivaminen esille, tärkeämpiäkin asioita mietittävänä, mihin ko kaltaisten ajatusmaailma ei riitä.
- Miksikolahti
Mä oon kyllä sitä mieltä silti. En ymmärrä näitä sinne tänne sohimisia. Minun on itseni helpompi hahmottaa maailmaa suoraan jutellen. Tämä oli vaan huomio palstan avattuani, ei ollut tarkoitus moralisoida.
- Jatko
Henkilökohtainen huomio, muilla eri ajatukset ja sekin Ok.
- Kysymysvielä
Mitä tarkoitat muuten tuolla ohi puhumisella?
- kahvitokoskettu
Keskustelupalstoilla saa paljon kivempia vastauksia ja voi vaikka valita mieluisensa.
- Kahvia_vain_sinulle
Voihan sen ajatella niinkin että ajattelee ettei voi lähettää henk.koht. viestiä kun jos vaikka häiritsee ja viestit mahdollisesti ei toivottuja..
- semmonen
uskalikko
- Kahvia_vain_sinulle
semmonen kirjoitti:
uskalikko
Mistä sitä voi toisen ajatuksia lukea..
Jos oikein romanttiselle linjalle haluaisi lähteä ja kirjoittaisi vain omista tunteista kaivattua kohtaan ja kuinka on ikävöinyt häntä..
Pitäisitkö sellaisesta viestistä vai yrittäisitkö hienotunteisesti vastata että kiitos mutta ei kiitos?
Tämä on kysymys aloittajalle.. - eituntemattomia
Kahvia_vain_sinulle kirjoitti:
Mistä sitä voi toisen ajatuksia lukea..
Jos oikein romanttiselle linjalle haluaisi lähteä ja kirjoittaisi vain omista tunteista kaivattua kohtaan ja kuinka on ikävöinyt häntä..
Pitäisitkö sellaisesta viestistä vai yrittäisitkö hienotunteisesti vastata että kiitos mutta ei kiitos?
Tämä on kysymys aloittajalle..En minä ainakaan haluaisi saada tuollaista viestiä, asioista jutelllaan kasvotusten sitten kun sen aika on.
- Kahvia_vain_sinulle
eituntemattomia kirjoitti:
En minä ainakaan haluaisi saada tuollaista viestiä, asioista jutelllaan kasvotusten sitten kun sen aika on.
Eiköhän ihmiset normi asioissa laitakkin viestiä , yleensä.
Niin ajattelin itsekin , kasvotusten tärkeimmät. - niinsemenee
"Voihan sen ajatella niinkin että ajattelee ettei voi lähettää henk.koht. viestiä kun jos vaikka häiritsee ja viestit mahdollisesti ei toivottuja.."
Veit jalat suustani... - semmonen
niinsemenee kirjoitti:
"Voihan sen ajatella niinkin että ajattelee ettei voi lähettää henk.koht. viestiä kun jos vaikka häiritsee ja viestit mahdollisesti ei toivottuja.."
Veit jalat suustani...Niin. Te olettekin maailman ensimmäiset ja ainoat ihmiset, jotka ovat noin kelanneet.
Juu juu mutta ei sitä halua häiritä toista liikaa ja se että haluaako edes kuulla niitä asioita mitä vois kertoa 😊
- kauansitten
Ei sitä kannata tehdä eikä kyllä ole numeroakaan. Ehkä joskus jossain nähdään ja jutellaan asioista.
- kauansitten
minussa, aavistus...
- Soittaisin
Ei ole numeroa mihin voisi soittaa.
- Fairytalee
Se on ollut kaikkein surullisinta etten ole tavoittanut sinua vuosien aikana. Tuntuu kuin olisi elänyt helvetin läpi yksinään saamastani avusta huolimatta.
Joskus aiemmin se ahdisti niin että olin työkyvytön...kärsin niin paljon kaikesta mitä oli tapahtunut. Jälkeenpäin kun olo parantui, minä ymmärsin,että kaikki se oli herättänyt ja koskettanut minua. Olin kuin herännyt unesta. Painajaista ja ruususen unta...
Jotain henkistä ja tunteellista minussa syttyi ja sinä sait sen aikaan. Vaikka menin rikki niin jälkeenpäin ajatellen sain jotain kummallisen tärkeää elämääni, hänen kauttaan...Voimaa ja rakkautta...
Kaikki on vieläkin kesken. Itse kävin voimakkaimmat tunteeni läpi täällä ja terapiassa. Ymmärsin itseäni niiden kautta.
Sinusta en tiedä, miten sinä selvisit. Löysitkö kuuntelijan vai jäitkö yksin.
Toivon,että kohtaamme ja puhumme. Meillä on paljon jaettavaa toisillemme. Jos vain saamme ja löydämme ajan siihen.
Oot rakas ja tärkeä. Aina sielussani.
Sydämessäni.
<3- Fairytalee
Toivon,että kohtaamme kolmen kuunkierron jälkeen...oikeesti. Levollista unta...<3
Jollemme kohtaa, sen jälkeen voin antaa tämän kaiken olla...ja saan toivoa elämääsi jotain parempaa ja rakkautta sydämestäni.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle442992Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖362631Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k532584Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt1022258Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle482094Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me3421893- 1501546
- 731408
vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos231188Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.281175