Keskustelun avaaminen Tinderissä

ahdistaa

Jos onnistun saamaan Tinderissä osuman, mikä tarkoittaa sitä että molemmat ovat jo näyttäneet vihreää valoa tykkäämällä toisen profiilista, on äärimmäisen harvinaista että nainen lähettää avausviestin. Kuitenkin jos itse lähetän viestin niin vastaus saattaa tulla muutaman minuutin päästä. Hän voi siis odottaa vaikka puoli vuotta ja sitten kun hän pääsee vain esimerkiksi vastaamaan johonkin kysymykseen, hän on valmis siihen.

Mikä on logiikka tämän avuttomuuden ja aloitekyvyttömyyden takana?

10

317

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • enootinderissä

      periaate? Pelko siitä että match hylkäisi hänet liian innokkaana? Ujo? Epävarma? Selityksiä löytyy vaikka kuinka monta.

      Onko sillä väliä? Eikö kumpikin ole jollain tavalla toisesta kiinnostunut kuitenkin? Ja saithan nopeasti vastauksen mikä vielä vahvistaa sitä että olet kiinnostava. Älä ylitulkitse tuollaisia juttuja vaan tutustu häneen ja katso sitten irl millainen hän on.

      • ahdistaa

        On sillä väliä, varsinkin koska sama ilmiö toistuu aina. Moni mies alkaa nähdä naiset kaavamaisesti käyttäytyvänä joukkona vaikka jokainen onkin oikeasti oma persoonallinen itsensä. Onko sillä väliä -kysymyksen voisi osoittaa myös näille naisille. Onko sillä ihan oikeasti väliä kumpi lähettää ensimmäisen viestin? Tuntuu uskomattomalta että ilmeisesti sillä on paljonkin väliä.


    • enootinderissä

      Harmi että tuollaista on siellä Tinderissä. Olet varmaan ihan oikeassa siinä että jos se aina toistuu niin sitä alkaa kaikista ajattelemaan samalla tavalla. Mutta mitä itse olen kuullut, niin moni mies hakee siellä vaan seksiseuraa. Yksi kiteytti sen sillä tavalla että seuraa on kyllä helppoa saada tinderin kautta mutta kukaan ei tunnu haluavan mitään vakavampaa.

      En itse tosiaan ole siellä, niin paha sanoa, mutta ehkä ne naiset ketkä odottavat sitä yhteydenottoa mieheltä ovat vähän suuremmilla panoksilla liikkeellä? Voin olla ihan väärässäkin, mutta jotenkin tuli vaan mieleen.

      Jos itse olisin siellä tosi tarkoituksella ja kävisin treffeillä ja aina toistuisi sama kaava, että mies haluaakin vaan seksiä, niin voisin kyllä itsekin alkaa odottamaan sitä ekaa viestiä mieheltä, vaan jotta näkisin millainen se eka viesti on...

      • ahdistaa

        Ymmärrän. Voi olla yksi selitys sekin, ehkä jopa yleisin. Tosin sama ilmiö toistuu kyllä muuallakin. Nainen antaa katseellaan merkin ja mies lähestyy. Kaikki menee sääntöjen mukaan mutta mitä ovat nämä oudot säännöt? Ketä ne hyödyttävät? Missä muussa asiassa ollaan vielä yhtä alkukantaisia ja vanhanaikaisia?


    • Rippakinttu

      Naismielitymyksesi. Ilmeisesti painelet kuvia, joissa ei paljon tekstiä ole?
      Itse aloitin aina keskustelut, jos mätsi syntyi minun pyyhkäisystä ja painotin tätä myös profiilissa. "Se kellä mätsää, aloittaa juttelee." Huomasi hyvin nopeasti ne miehet, jotka eivät lukeneet profiilia, eivätkä vastanneet mitään.
      Yhden mätsin kanssa ollaan kavereita ja sanoi, ettei ole kyseistä ongelmaa, jos yhtään rankkaa, ketä vetää oikealle. Kuulemma pelkillä kuvilla tai parilla lauseella ratsastavat tekevät tuota, mutta eivät ne naiset, jotka oikeasti ovat panostaneet profiiliinsa. Saman tosin huomasin kyllä miehissäkin. Eli pitäisikö sinun vaan vähän tarkemmin katsoa, ketä mätsäät.

      • ahdistaa

        Ei, kyllä se on plussaa vaan jos on tekstiä. Tietysti tekstikin voi olla jollain tavalla epämiellyttävä tai poissulkeva. Miten voi olla mahdollista että sekin vaikuttaa kenen pyyhkäisystä mätsi syntyy? Eihän siinä ole mitään järkeä.


      • Sinnttu

        Miksi ei olisi? Minusta ainakin kohteliasta aloittaa keskustelu, jos sinä olet se, jonka kohdalla on mätsännyt. Sinä sen huomaat heti, toinen ehkä päivän tai kahden kuluttua (jolloin sen ensimmäisen viestin laittaminen venyy ja tässä herää kysymys, että miksi se toinen ei ole tehnyt jo aloitetta ja laittanut viestiä?)
        Tosin vaikutat olevan "minulle kaikki nyt" - tyylillä, eli teet aloituksen tasan silloin kun sinulle sopii, muuten nainen saa tehdä kyllä aloituksen tilanteessa kuin tilanteessa.


      • ahdistaa
        Sinnttu kirjoitti:

        Miksi ei olisi? Minusta ainakin kohteliasta aloittaa keskustelu, jos sinä olet se, jonka kohdalla on mätsännyt. Sinä sen huomaat heti, toinen ehkä päivän tai kahden kuluttua (jolloin sen ensimmäisen viestin laittaminen venyy ja tässä herää kysymys, että miksi se toinen ei ole tehnyt jo aloitetta ja laittanut viestiä?)
        Tosin vaikutat olevan "minulle kaikki nyt" - tyylillä, eli teet aloituksen tasan silloin kun sinulle sopii, muuten nainen saa tehdä kyllä aloituksen tilanteessa kuin tilanteessa.

        Tuo on jokin itse keksimäsi sääntö. Varmaan muillakin naisilla on vastaavia kummallisia ajatuksia. Molemmat saavat ilmoituksen osumasta samaan aikaan.


    • ghdfhf

      Itse olen huomannut, että jos nainen lähettää avausviestin, niin se on aina alempitasoinen kuin minä.

      Tehtiin sellainen testi komealla miehellä. Komea mies sai avausviestejä kympin naisilta ja komea mies sai ehdotella todella törkeitä juttuja ja naiset oli messissä. Tavis jamppa lähtee poistokkiin kun alkaa kirjoittelemaan yhtä törkeitä.

    • Ei-tinder-mies

      Joillakin toimii Tinder ja joillakin ei. En ole itse liian komea ja ehkä sen takia ei mulla toimi. Sitä varten liikun paikoissa missä naisia esim. 4 viikkoa sitten tuli yhden illan juttu.

      Ei se maailma tinderin takia kaadu. Pitää vaan uskaltaa poistua mukavuus alueelta ja itsesäälimiseltä

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nokialaisen koulun pihalta löytyi nuoren ruumis

      Näin kertovat iltapäivälehdet ja Nokian uutiset. Mitähän on tapahtunut..?
      Nokia
      144
      3064
    2. Missäs lynkkausjoukot piileksii?

      Tänään lähilehden kirjoituksessa paikallinen entinen pizzayrittäjä kertoi muuttaneensa pois Sysmästä. Syynä oli koulukiu
      Sysmä
      50
      913
    3. Mies hävisi oikeudenkäynnin koronapassista valtiota ja Fazeria vastaan määrättiin korvaamaan lähes

      https://yle.fi/a/74-20091554 Henkilö liikkui ilman Koronapassia ja yritti päästä aamiaiselle Fazer kahvilaan,
      Maailman menoa
      216
      841
    4. Tulihan tästä

      Meidän "jutusta" vähän turhan suuri show tänne palstalle. Sivusta seurasin sitä enimmäkseen.
      Ikävä
      67
      804
    5. Haluaisitko sitten mies

      Että ottaisin sinuun yhteyttä?
      Ikävä
      43
      800
    6. Haluisin jutella sulle siitä

      Mistä mennään. Tiedän yhteyden.
      Ikävä
      36
      793
    7. En ymmärrä käytöstäsi, mies

      Jotain miehen logiikkaa? Et siis halua tutustua yhtään millään tavoin paremmin, vaikka ajatuksissasi näköjään joskus pyö
      Rakkaus ja rakastaminen
      61
      722
    8. Suomen edesottamukset Ukrainan sodassa jaksavat ihmetyttää ulkomaisia työkavereitani

      Työskentelen korkean teknologian yrityksessä, jossa on ihmisiä ympäri maailmaa. Suuri osa ulkomaisista on kotoisin Aasia
      Maailman menoa
      237
      715
    9. Mitä ajattelisit siitä

      Miten reagoisit jos kaivattusi ottaisi yhteyttä?
      Ikävä
      37
      675
    10. Jos nainen haluaa oikeasti tutustua

      Niin tämä tekee jotakin konkreettista sen eteen. Luotan siihen. Jos ei tee, mielenkiintoa ei vaan ole riittävästi.
      Ikävä
      46
      632
    Aihe