Onko mitäään hajua miten saada seuraa jos tinder tai muut sosiaalisen median seuranhakupalvelut ei kiinnosta?:)
Pistelkääs alas jotain vinkkejä!^
T: nuoriaikuinen Bi
Miten löytäää kumppani?
6
474
Vastaukset
- viinamies
Seuraa saa kun käy yökerhoissa juomassa ja bailaamassa.
Jos yökerhot eivät kiinosta tai viina ei maistu, jää yksin.
Kannattaa vain kiltisti ryypätä niin voi tavata kumppanin.- humpalle
Kai sitä voi muuallakin juhlia kuin yökerhossa, onhan niitä muitakin.
- viinamies
No ehkä jossain opiskelijabileissä myös.
Tärkeintä on kuitenkin ymmärtää että jos ei ryyppää ei löydä kumppania. - vanhoina
viinamies kirjoitti:
No ehkä jossain opiskelijabileissä myös.
Tärkeintä on kuitenkin ymmärtää että jos ei ryyppää ei löydä kumppania.Ehkä me ollaan opiskelijoita koko elämämme ajan.
- sekin
entäs jos selvin päin etsii seuraa ja baarit jo kierretty nuodena,
- bnmjk
Seuraa voi löyttää ihan mistävaan. Minulle ovat naiset huudelleet jotain ihan pelkällä kadulla joten ei tarvitse välttämättä mennä baariin ryyppään. Riittää vain, että törmää kaudulla kävellessä johonkin naiseen jolla on haku päällä.
Toinen on yrittää itse lähestyä naisia mutta siinä saa sitten miljoona kertaa turpiin ja joskus sitten käy flaksi jos ei nyt ole sitten joku miesmallin näköinen komea lihaskimppu. Pitää siis olla todella komea jos kuvittelee ainakin 99 % yrityskerroista onnistua. Mutta kaikki naiset eivät ole niin tyhmiä, että haluaa jonkin miesmallin joten en usko että sellaisellakaan käy flaksi joka kerta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682519
Maisa Torppa
Voitto oikeudesta. Tässä näkee miten huteralla pohjalla nuo syytökset ovat. Hyvä Maisa 💖. IL1542503- 851441
- 2271427
Nainen, haluatko olla haluttava
Miettinyt tässä salaisuutta sun vetovoimallesi. Kaunis? Kyllä. Kiinnostava luonne? Kyllä. Hyvä kroppa? On. Harrastukset,441151Olen niin pettynyt itseeni
Että sait väärän kuvan minusta ja luulit etten ole kiinnostunut ja menit eteenpäin. Miten nyt käy jos vielä haluamme toi401110- 102992
Piuha poikki tällä kertaa Latvian ja Ruotsin välillä
Kyseessä Ventpilsin ja Gotlannin välinen datakaapeli. On syytä uskoa, että "vauriot johtuvat ulkoisista vaikutuksista"193954- 78838
Työnantajan kustannus palkasta
Palkka joka on brutto 3500,00 €/kk, joutuu työnantaja maksamme lisäksi 724,00 euroa työntekijän eläkemaksua. Vuosilomako136729