Mieleen, että olet jotenkin epäilyttävä? Sen on pakko olla totta.
Miksi mulla tulee aina uudestaan ja uudestaan
16
623
Vastaukset
Miksi epäilyttävä?
- Yhessä.ansassa
Jos vaikka pilde piristyy. Tuotakin asiaa varten on olemassa oma lautakunta. Turhan työn agenda. Nämä ovat asioita, joista ei loppuviimmein neuvotella. Toisen pliuse, toisen harha.
Koijaus häviää poismenoni myötä historiaan.
- Yllätän
Mä näen miksi voisit nähdä asian niin. Oon sellanen että en anna itsestäni parempaa kuvaa kuten useimmat, itseasiassa mua ei haittaa jos kuva jonka annan olisi huono.
- mikäonnormaali
Onko kukaan?
- Oonmonesti
ilmoittanut täällä etten ole täydellinen joten olleessa olet. Kannattaa tututua ihmiseen eikä olettaa palstoilla.
- Hyväksy
En haluakaan olla. Sitä kutsutaan aitoudeksi. Ja olet ihan samaa maata, oma persoonasi, joka vihdoin rimpuilee nyt aikuisena irti tiukan kotikurin aikaansaamasta minäkuvasta. Lopeta siis vihdoin se itsesi rankaiseminen. Anna mennä, oot nyt vapaa...
- tiedänsen
Ja tiedän myös vaikuttavani epäilyttävältä.
- tässäsulle
- Vaikkakin
Niin, se on sun totuutesi ja sen saat pitää.
Sillä ei oo kuitenkaan mitään tekemistä mun kanssa. - Perstuntuma
Mulle tulee tosta mieleen yks entinen heila. Joka hemmetin kerta tunsin sellaisen pienen väreilyn, enkä uskonu omaan arvostelukykyyni.
- Olenollutkohtelias
Ja sä olet helvetistä, sen perusteella miten olet mua kaikenkaikkiaan kohdellut. Tai sitten vain ihminen.
- mietiensin
Jospa sulla onkin itselläsi päässä vikaa?
- äitinpoika
Minulla on minun tyynyn alla minun äitin käytetyt pikkuköpsyt
- Enihmettelejostulee
Mähän oon kertonu et oon mielenvikanen. Oon kyllä muutenkin aika omituinen..
- Näinminä
Pidä se fiilis ja pysy kaukana. Keksi kaikkea paskaa lisää. Se on sun tapaista. Epäilet aina. Se on ärsyttävin piirre toisessa kun itse on avoin ja reilu.
- Psyykkistä
Jatkuva epäilysi on sairaus..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle442992Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖362631Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k532584Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt1022258Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle482094Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me3421893- 1501546
- 731408
vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos231188Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.281175