onko sinkusta parisuhteeseen

voiko.saada.kumppanin

eli tarkoitan jos on ollut vuosia sinkkuna tai ei koskaan seurustellut tai ollut vain lyhyitä suhteita monia niin onko heistä suhteeseen ja hyväksi kumppaniksi tai puolisoksi

5

172

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Voi olla tai sitten ei. Kyllä minulla pieni hälyytyskello kilkattaa, jos nainen on ollut vuosia ilman parisuhdetta tai ehkä koko ikänsä.

Osaako silloin tehdä kompromisseja, onko valmis muokkaamaan elämäänsä uusiksi sopimaan yhteiseen elämään.

Toisaalta eivät kaikki ole oppineet kompromisseihin parisuhteessakaan.

Vaikka lapset edellisestä parisuhteesta naisella ole toivottavia, niin ne kuitenkin opettavat parhaiten ajattelemaan muutakin kuin itseä.

• Pitkään sinkkuna olleena sanoisin että riippuu ihmisestä.

Sinkkuna ollessa elämä on jumiutunut omiin uomiinsa ja ainakin minulla on tietyt rutiinit ja asiat, joita en haluaisi ehkä täysin parisuhteessa muuttaa. En katso että muutos olisi huono asia, mutta aluksi muutoksien oppiminen voisi olla hankalaa. Mutta... elämässähän tulee tehdä kompromisseja, joten keskustelun kautta varmaan löytyisi kultainen keskitie molemmille osapuolille. Se, että kuinka suuria ja minkälaisia kompromisseja kukin haluaa tehdä (vai haluaako ollenkaan), riippuu ihmisestä ja luonteesta. Toiset tykkäävät muutoksista ja toiset taas ovat tiukasti kiinni omassa elämässään eivätkä halua minkään muuttuvan.

Jos sinkun puheista, tavoista ja muista eleistä käy selkeästi ilmi ettei ole valmis luopumaan asioista parisuhteen myötä, eikä tekemään kompromisseja, ehkä tämä henkilö ei ole sen arvoinen että häneen kannattaisi panostaa sen enempää. Ehkä ko. henkilö onnellisempi yksikseen sinkkuna.

• Eiköhän kyse ole kaiken kaikkiaan vain yhdestä asiasta, sen pidemmittä lurituksitta. Nimittäin siitä kuinka hyvin kykenee joustamaan vanhoista kaavoista toisenkin hyväksi.

Ei se muuta vaadi, kun toisesta oikeesti tykkää se joustavuus on itseasiassa melko helppoa. Mielummin hiukan joustaa, kun menettää ihmisen jota rakastaa napa karrella...ei niitä joka nurkalla vastaan kävele. Eikä mielinmäärin kai rakastukaan.

• Sellaiset jotka jättää, jättää jatkossa.

• jopopoikajodlaa

Tietenkin on.
      Ei se ole mustavalkoisesti niin että sinkut ovat kaavoihin kangistuneita ja parisuhteessa elävät joustavia. Sinkku itse asiassa tarjoaa luotettavamman ja "puhtaamman" alun. Parisuhteessa olleella on kaikenlaisia luuloja jotka pohjautuu edellisiin suhteisiin. Menee aikaa kun tällainen toope hoksaa olevansakin jonkun uuden ja toisen kanssa. Sinkku voi aloittaa puhtaammalta pöydältä. Ja koska hän on viettänyt aikaa itsekseen, tietää hän mitä haluaa ja mitä ei, ja näin ollen vältytään kenties läheisriippuvaisen miellyttämisen halun ahdingolta. Tosin jos ei oo koskaan ollut kenenkään kanssa, ei oo edes joutunut vielä kohtaamaan syvimpiä pelkojaan ja niiden ilmaantuessa ensi kertaa suhteen myötä koittaakin kauhistus, ja sitten haluaakin olla mieluiten yksin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomi julkaisi varautumisoppaan

Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j
      Maailman menoa
      238
      2292
    2. Kuhmo tekisi perässä

Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä
      Kuhmo
      10
      1828
    3. Miehille kysymys

Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse
      Tunteet
      67
      1557
    4. Onko telepatia totta

Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki
      Ikävä
      80
      1245
    5. Miksi kaivattusi on

erityinen? ❤️‍🔥
      Ikävä
      63
      1124
    6. Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku

Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.
      Forssa
      17
      1108
    7. TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."

Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi
      Tanssii tähtien kanssa
      16
      1018
    8. Nainen, olen niin pettynyt

Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään
      Ikävä
      89
      1004
    9. Haluaisin jo

Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos
      Ikävä
      42
      864
    10. Ootko nainen jo rauhoittunut

Vai vieläkö nousee savua päästä?
      Ikävä
      70
      852
    Aihe