jbl go kajarissani palaa punainen valo vaikka olen ladannut sitä yön yli täyteen ja otin pois laturista. kaijutin ei lähde päälle, vain valo palaa. mitä tehdä?!
JBL GO RIKKI?!
7
3817
Vastaukset
- aksemään
Ota kirves ja hakkaa sillä se kajari paskaks.
- Anonyymi
Sama ongelma
- Anonyymi
Oli sama ongelma, pitää power-näppäintä pitkään pohjassa (20sec) ja se sammuu. Sen jälkeen pitäisi toimia normaalisti.
- Anonyymi
eivittu toimi
- Anonyymi
Takuun aikana voi olla yhteydessä liikkeeseen. Takuun jälkeenkin on tuotteissa jonkinlainen virhevastuu ja silloinkin voi olla yhteydessä myyjään.
Takuu on myyjän vapaaehtoisesti tarjoama lisäetu, jolla ei kuitenkaan voida rajoittaa myyjän lakimääräistä virhevastuuta. - Anonyymi
Lontoon kiellellä neuvotaan näin:
- Turn it completely off by holding power button for around 20 seconds
- Plug it into charging and INSTANTLY press Bluetooth and + button, hold it for lets say 15 seconds.- Anonyymi
Kannattaa ensiksi testata tätä:
Power button + play (>) button for 20+ sec.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1396639
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?1495719- 1234891
Moi kuumis.
Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.434480Milloin olisi sinun ja kaivattusi
Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?523882- 623061
Itkin oikeasti aamulla taas
Haluaisin niin kertoa miltä musta tuntuu. Oon jotenkin hajalla. Tarvitsin ees jonkun joka ymmärtää.522956Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m242392- 352248
Naiselle hyvää viikkoa
olet edelleen sydämessäni. Toivon sinulle myötätuulta mitä ikinä teetkään🪢152187