Kuinka päästä surusta ja ikävästä yli ?

Surusilmäinen

Pitäisikö lähteä vastoin tapojani baariin ja juoda pääni täyteen unohtaakseni ? Yhden yön juttuja ? Uusi harrastus tai vastaava tuskin auttaa. Ei huvita pitää itsestä huolta, menisi hukkaan.
En voi puhua kelleen ystävälle asiasta koska en voi kertoa kaikkea eli sitä, että sain rakkaaltani herpeksen enkä sen vuoksi voi aloittaa koskaan vakavaa suhdetta kenenkään kanssa. Mies tulee hankkimaan uuden naisen ja väittämään ettei tiennyt tartunnastaan. Minä en voisi tehdä kelleen niin.
Voi kun sydänsuruun voisi kuolla.

4

705

Vastaukset 4

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kaikkijärjestyy

Ei se herpes nyt parisuhdetta sentään estä, muru. Maalailet nyt kyllä olemattomia mörköjä seinille. Suru ja ikävä lähtee ajan kanssa. Ne hälvenee. Usko minua. Siihen ei ole laastarina muu kuin se, että voit aina luottaa siihen että elämä kyllä kantaa. Asioilla on tapana järjestyä lopulta parhain päin.

En suosittele baariin menemistä enkä niitä yhden yön juttuja. Nyt on sulla voimavarat vähän vähissä, joten keskitä kaikki tarmosi siihen, että pidät itsestäsi hyvää huolta. Vaikka toinen on sua kohdellut kaltoin, niin se ei tarkoita että sinun pitäisi itse itseäsi kohdella kaltoin.

• Surusilmäinen

En olis uskonut, että joku kirjoittaa noin kauniisti täällä. Kiitos. Mutta mitä tehdä sitten ihan konkreettisesti jos joskus tästä yli pääsisi ? Ei auta suositella sen voiteen käyttöä koska minulle tulevat ne rakkulat niin huomaamatta, että havahdun vasta kauheaan kirvelyyn. Ja niitä voi tulla mm pakaroihini ja kämmenessänikin oli. Pelkäsin ihan hirveästi, että tartutan jonkun. En tunne mitään kihelmöintiä kai senkään takia että suoraan sanottuna panettaa melkein koko ajan. Mutta en kai voi heti kun olisin tutustumassa johonkin mieheen niin tokaista, että muuten mulla on herpes. Takuuvarma keino karkottaa mahdolliset kumppaniehdokkaat, sen olen lukenut. Enkä usko, että minulle on suotu parisuhteen onnea, tää tuntuu olevan kohtaloni. Takana yli 20 vuoden avioliitto skitsofreenikon kanssa, seuraava mies petti minkä ehti, seuraava oli väkivaltainen ja viimeisin jätti sanomatta sanaakaan. Ei edes tekstaria vaivautunut laittamaan.

• jongatar

Alkoholi ei ratkaise ongelma, mutta toisaalta ei ratkaise maitokaan.
      On sellainen sanonta, toinenkin on:
      Anna anteeksi- mutta muista sen kusipään nimi.

• miesvalinnat

Miesvalinnoistasi päätellen olisit tosiaankin paljon, paljon onnellisempi yksin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos SDP ei voita reilusti, persut kumoavat demokratian Suomesta

Näin tekisi ainakin Rydman seuratessaan idolinsa Trumpin mallia https://www.is.fi/politiikka/art-2000012187244.html
      Maailman menoa
      617
      1633
    2. Anteeksi arkuuteni

Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän
      Ikävä
      44
      887
    3. Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.

https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl
      Maailman menoa
      487
      753
    4. Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?

Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll
      Iisalmi
      14
      743
    5. kenen näköinen

kaivattusi on ?
      Ikävä
      45
      672
    6. Mikä on ollut

Söpöintä välillämme?
      Ikävä
      41
      614
    7. Tykkäätköhän vielä minusta?

Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin
      Ikävä
      30
      566
    8. Hyvännäköinen pakkaus

Olet hyvännäköinen pakkaus nainen.
      Ikävä
      32
      543
    9. Olet ihana

Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩‍❤️‍👩❤️😼😘
      Ikävä
      37
      510
    10. Vihervasemmistofeministinaisasianaiset

Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE
      Sinkut
      161
      498
    Aihe