Olenkohan ruma?

UjoMies83

Kävin nuorempana baarissa yli 300 kertaa, eikä koskaan kukaan tullut iskemään minua. Millä todennäköisyydellä olen ruma? Kuinka usein OK-näköisiä miehiä tullaan iskemään baarissa?

29

664

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Uusiakulmia

      Jos tyttö on ruma niin sille kyllä huudellaan siitä jatkuvasti, eikö pojille tehdä niin? En tiedä mutta epäreilua jos ei. On myös vaikea lähestyä ihmistä joka ei hymyile tai ota ystävällistä katsekontaktia.

      Kuvaile ulkonäköäsi, mistä muuten voi tietää kun ei kuvaakaan ole. Ulkonäölleen voi aina tehdä monenlaisia muutoksia jos vika on siinä.

      • Naisasialooser11

        Ei ole epäreilua koska mies saa olla ruma. Kyllä pojallkkin huudellaan jatkuvasti jos poika on nössä, mutta tytölle ei.


      • ruma50v

        "jos tyttö on ruma niin sille kyllä huudellaan siitä jatkuvasti" Olet oikeassa. Minulle on huudeltu lähes joka kerta kun olen ulkona ollut vaikka ihan pelkästään kaupassa käynyt niin aina joku muistaa huomauttaa rumuudestani. Tiedän siis oikein hyvin olevani ruma koska olen saanut kuulla siitä jo n. 40 vuotta. Viihteelläkin olen 80 luvulta lähtien käynyt ja aina on tullut miehen suusta että YÄK tai Hyi Vittu minkä näköinen. Pelkkä katsekin jo miehellä kertonut että ei kannata edes lähestyä sitä.


    • Tuskin sä nyt NIIN ruma olet..ehkäpä niissä baareissa vikaa? Tyhmältä kuulostaa mutta räkälöissä on monesti parempi meininki ja enemmän sosiaalista porukkaa :)

    • Rumuus on käsite, joka tarkoittaa eri asioita lähes jokaiselle. Minä voin inhota jotain asiaa, toinen voi olla haltioissaan. Minä voin tykätä jostain, mutta joku toinen voi pitää rumana.

      Voisitko kertoa tarkemmin itsestäsi. Ja kuinka nuori/vanha olit kun kävit baareissa ja oliko muu baariväki samanikäistä/vanhempaa/nuorempaa? Kävitkö yksin vai kavereiden kanssa? Kuinka sosiaalinen olit, yrititkö itse tehdä kontaktia toisiin vai olitko hiljaa? Moni asia voi vaikuttaa miten toiset reagoivat sinuun. Älä nyt heti ala ajattelemaan että olisit ruma tai juuri sinussa on jotain vikaa.

      En bailaa, enkä juo, joten en nyt varsinaisesti ole baareissa käymisen asiantuntija ;-) Uskon kuitenkin tuntevani aika hyvin miten ihmiset käyttäyvät.

      • UjoMies83

        Kävin baarissa siis 18-32-vuotiaana ja lähinnä kavereiden kanssa, Pukeutuminen, hiukset ja hygienia olivat kunnossa. Baarissa olin mielestäni ihan normaalin oloinen, eli suurimman osan ajasta istuskelin pöydässä/tiskillä ja välillä kävin tanssimassa ja pelaamassa bilistä. Koetin olla positiivisen ja rennon oloinen. Näin jälkikäteen ajateltuna on kummallista, ettei kukaan tullut juttelemaan minulle noina ~300 kertana.

        "Rumuus on käsite, joka tarkoittaa eri asioita lähes jokaiselle"

        Totta, mutta oikeasti rumia ihmisiä on olemassa ja he kelpaavat kumppaniksi todella harvalle. Minulle on ollut jo pitkään arvoitus, kuulunko tähän ryhmään. Kukaan ei ole koskaan ollut minusta kiinnostunut romanttisessa mielessä, enkä ole edes suudellut naista. Jos jotenkin pitäisi kuvailla ulkonäköäni, niin nuori Stephen King tulee mieleen - eli alanaama on hieman erilainen kuin muilla. Erilaiset haukkumasanat, kuten "apina", tulivat tutuiksi kouluaikoina ja vielä aikuisenakin minua on haukuttu rumaksi. Toisaalta jotkut ovat kehuneet komeaksikin, joten olen aika sekaisin tämän asian suhteen.


      • Hmm...

        No, Stephen King ei ole varsinaisesti komea, mutta eihän nuorena mikään rumakaan ollut. En nyt suoralta kädeltä lähtisi syyttämään ulkonäköäsi syyksi tähän ongelmaan mutta.... Naiset parveilevat baareissa useimmiten laumoina, joten voi olla että joku on voinutkin olla kiinnostunut mutta ei ole uskaltanut lähestyä jos muut eivät ole tykänneet ulkonäöstäsi.

        En tiedä... hankala sanoa mikä ongelmana on, mutta kuulostaa siltä että se voisi hyvinkin olla joku ulkonäöllinen syy, jos kuitenkin olit sosiaalinen. Voihan syynä olla joku muukin asia, jonka vain naiset huomaavat, mutta kukaan ei vain kerro sinulle. Naisenakin on pakko tunnustaa, ettei naisten logiikkaa voi aina järkeillä.


    • mkjhn

      Sä siis menit baariin odottamaan, että joku tulee ja iskee sut. Itse et tehnyt elettäkään naisten suuntaan?

      Naisethan noin käyttäytyvät. Valitettavasti asia on niin, että miehen itse on oltava aktiivinen jos suhdetta haluaa. Tuskin kukaan nainen käy iskemässä hyvännäköistäkään miestä, jos tämä vain passiivisena istuu odottamassa.

      • nihhhhhhhhhhh

        On tietenkin totta, että naiset ovat vähemmän aloitteellisia kuin miehet, mutta kyllä sekin jostain kertoo, jollei mies koskaan saa aloitteita naisilta. On siinä ainakin takamatkaa kirittäväksi, mikäli aikoo tehdä baareissa vaikutuksen naisiin, vaikka se miehen fyysinen olemus ei naisia kiinnostaisi yhtään pätkää.


    • Ruma-ätmi

      Olet ruma. Minäkin kävin baareissa 10 vuoden ajan varmasti yli 300 kertaa.

      • Entinen.baari-ätmi

        Minäkin kävin baareissa parikymmentä vuotta. Lähes joka päivä. Joskus kahdestikin. Teki mieli oikeaa lämmintä ruokaa kun nälkä oli ja se vakio näkkileipäpaketti ja laiha tee kaipasi vaihtelua. Muutamia halpoja ruokabaareja noin komessa eri kaupungissa löysin.
        Ei iskenyt minua kukaan. Yhden iskennän näin Porvoon baarissa: Kaksi nuorehkoa miestä, nousivat pöydän äärestä seisalleen ja toinen kajautti toista nyrkillä leukaan ja lyöty kaatui pitkäkseen. Kukaan yleisöstä tai henkilökunnasta ei ollut näkevinään mitään.


    • Ei sinun tarvitse olla edes erityisen ruma, vaan norminäköinen ja hiukan ujo. Jos vielä asut paikkakunnilla, kuten Helsinki tai Turku on tuo ihan normisettiä.

      • Ikivanhaätmi

        Niin se on muuallakin. Kokemuksia noin 20 paikkakunnasta.


      • ätmelsson
        Ikivanhaätmi kirjoitti:

        Niin se on muuallakin. Kokemuksia noin 20 paikkakunnasta.

        teet ilmeisedti samaa, kun mun yks ätmi kaveri lapsuudesta. muuttanut usein. tahtoo aina alottaa alusta. ei vaan ymmärrä ettei sitä ätmiyttä paeta paikkakuntaa vaihtamalla. nykyään ajelee autolla ympäri suomed treffeille ja nyt viimein oli pitkän uurastuksen jälkeen deitiltä saanut pillua. olin tuon kuullessa ihan tyytyväinen ku kaveri kovan duunin jälkeen pääsi maaliin


      • Ikivanhaätmi

        En tee samaa. Työn perässä olen joutunut muuttmaan. Ja koulujenkin. Pillua vain olen jäänyt saamatta.


    • P("ruma" | yli 300 kertaa baarissa, ei iskuja) = ?
      Vähän vaikea tuota on lähteä laskemaan, sillä ongelma on vaikea. Eikä kukaan sanonutkaan että se olisi helppoa, mitä se ei tietenkään olekaan.

      Ensinnäkin onko "rumuus" luokitettu {hyvännäköinen, iha ok, rumahko, ruma} vai mitenkä?
      Sitte meiän pitäs pittää galluppi, jossa kysytään ihmisen "rumuus" ja se kuinka monta kertaa "kävi nuorena baarissa" ja "oliko iskuyrityksiä" (tai kysytään suoraan kuinka monta). Olkoot nämä järjestyksessä A, B ja C. Sitten voidaan tästä datasta laskea kuinka suuri osuus niistä, joilla B>=300 ja C==0 on A="ruma".

    • Plussaasiitä

      No sinä et ainakaan ole sellainen taukki joka ottaa kaikki naisten katseet ja puheet iskuyrityksinä.

    • rannalle

      baarissa jää helposti näkymätömäksi jos et pidä itseäsi yllä jatkuvasti sujuvin puhein,

    • ghasghaö

      Aika harvinaistahan tuo on. Itse olen ulkonäöltäni varmaan aika keskinkertainen tavismies, mutta minulle on käynyt ehkä kerran kahdessa tai kolmessa vuodessa, että joku nainen ryhtyy iskemään. Ja keskimäärin käyn baarissa ehkä 50 kertaa vuodessa, eli 100-150 kertaa vaaditaan tällaiseen tilastoihmeeseen. Kyllä se valitettavasti niin menee, että miehen pitää itse ottaa aloite, muuten saa ryystää kaljaa ihan yksikseen.

    • Tämä-selvä

      Rumana ei tosiaan kannata mennä baariin. Ensinnäkin siellä baarissa ei ole yksinäisiä naisia jotka odottaa että yksinäinen ruma ätmi tulee iskemään. Naiset on aina baarissa kavereiden kanssa ja ne kaverit torppaa ätmin isku yritykset oitis. Mies on ruma jos ei saa samantasoista rumaa naista iskettyä joten huoriin vaan jos seksiä tekee mieli.

    • Viinamies---

      Siis odotatteko aina että nainen tulee iskemään. No saatte odottaa koko elämänne ajan sillä naiset iskee vain todella komeita miehiä jotka ovat luultavasti julkkiksia. Tavis jampan luokse nainen ei tule ja siksi miehen pitää juoda viinaa ja mennä itse naisen luokse baarissa. Miehen pitää pyytää nainen tanssimaan ja sitten tarjota sille viinaa, niin pääsette juttelemaan naiselle.

      • nihhhhhhhhhhh

        Voihan sitä toki olla aloitteellinen, mutta esim. ap:n tapauksessa tulee mieleen, että olisiko se johtanut muuhun kuin satoihin pakkeihin vuosien varrella?


    • Normimies35

      Paljonko meni rahaa 300 kertaan baarissa. Jos joka kerta menee taxit, juomat, narikka 70 euroa niin se on 21000 euroa etkä saanut naista iskettyä. Siis 21000 heitit ihan hukkaan. Olisit mennyt maksulliselle naiselle niin 21000 tonnilla olisit saanut sentään yli sata kertaa.

    • nihhhhhhhhhhh

      En oikein osaa sanoa. Mutta mitenkään erityisen haluttava et voi olla ulkonäöllisesti, jos kerran 14 vuoden aktiivisen baareilun aikana ei kukaan nainen ole tullut kertaakaan iskemään tms.

      Pakko kuitenkin sanoa, että minäkin odotin alaikäisenä baareilta vähän enemmän kuin niillä oli loppujen lopuksi antaa. Luulin suurinpiirtein, että lähes jokainen mies löytää niistä suhteellisen helposti seksiseuraa, mutta totuus oli toinen.

      Aika vaisuahan toi meininki noissa paikoissa on, suurin osa miehistä poistuu ilman naisseuraa ja niillekin miehille, jotka sitä seksiä niistä saavat, tapahtuu se lähinnä ns. "pöydän alta". Ei se naisen aseksuaalisuus ole yhtään sen vähäisempää baareissa kuin missään muuallakaan, eikä humalaisuus tee naisista oikeasti helpompia. Toki baareista on hieman helpompi löytää seuraa kuin kadulla tai lähikaupassa.

      Sitten vielä kun otetaan huomioon baareissa esiintyvä kilpailu niistä niukoista tarjolla olevista parittelumahdollisuuksista, kaveriporukoissa liikkuvilla miehillä on yleensä etumatka verrattuna yksin liikkeellä oleviin ja lisäksi monet naiset ovat noissa paikoissa liikkeellä poikaystävänsä kanssa.

      Yritä siinä sitten iskeä naisia...

    • Mustarinta

      Ihan ensinnäkin; kuka vittu laskee baarissa käyntikertoja?? Jo pelkästään se kertoo ihmisestä jotain ja se aivan varmasti näkyy myös päällepäin.
      Mua on tultu iskemään baarissa viimeisen 28 vuoden aikana alle viisi kertaa, käyntejä on varmasti enemmän. Kaikille olen antanut pakit. Selvinpäin sivilissä, harrastuksissa ja työssä on lähestytty selkeästi useemmin. Ne on johtaneetkin johonkin.
      Lue rivien välistä; hanki harrastus, jossa tapaat ihmisiä, myös niitä naisia.

    • 2003-2006 tuli käytyä lähes joka viikonloppu baarissa. Tuona aikana ehkä keskimäärin kaksi kertaa vuodessa joku nainen lähestyi oma-alotteisesti. Lähystyjät olivat aina satunnaisia baarissa kävijöitä, ei koskaan vakioasiakkaita.

    • 987325

      Syy on useimmiten baarien kehnossa valaistuksessa. Ei siellä hämärässä pääse esiin.

    • Normimies35

      Olet ruma, kannattaa myöntää se itselle ja mennä huoriin.

    • Totuuskunniaan

      Ujo, estoinen, tavallisen näköinen mieskin on baarissa nobody. Ketään ei kiinnosta. Miehen pitää niissä paikoissa ottaa nainen ja naida

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Olisiko sinulla mitään toiveita?

      Miten sinä toivoisit minun sinua lähestyvän? Mitään mitä olisi tosi hyvä tietää ennen sitä? Jos ei sen kummempia, niin
      Ikävä
      99
      2735
    2. Turun tunnin juna toteutetaan

      Köyhiltä viedään mutta tunnin juna Turkuun viedään läpi. Puhaltakaa PS nyt tämä poikki! https://www.hs.fi/politiikka/ar
      Perussuomalaiset
      199
      1804
    3. Oletko kertonut tästä

      Meidän oudosta jutusta kenellekään? Olen kertonut ystävälleni, että olet saanut minut sekaisin…, mutta tästä hän ei tied
      Ikävä
      92
      1773
    4. huono vai hyvä juttu

      Miten ulkopuoliset reagoisivat jos olisit kaivattusi kanssa yhdessä....?
      Ikävä
      93
      1390
    5. Miksi miehet kohtelevat mua huonosti

      Oon nyt tapaillut kolmea ihmistä. Ensimmäisen kanssa nähtiin kolme kertaa, ja meidän oli tarkoitus mennä leffaan tiettyn
      Sinkut
      126
      1386
    6. Hitsi että olet tyylikäs!

      Sinulla on upea näkemys ja oikeaa värisilmää. Hyvä etten melkein pudonnut polvilleni eteesi kun hämmästytit minut jällee
      Ikävä
      36
      904
    7. Poliisi etsii Leif Lindemannia

      https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/poliisi-etsii-leif-lindemania-julkaisi-kuvan/8982310#gs.cec6zf Onko nähty jo tarhar
      Kokkola
      23
      904
    8. Mitä mielestäsi on aito

      rakkaus? Miten sen kuvailisit?
      Ikävä
      83
      894
    9. Voisiko kaivattusi tehdä jotain mitä

      Et voisi antaa anteeksi
      Ikävä
      43
      784
    10. Ensi kerralla aion ottaa sinun kanssa

      Tuijotus kisan ja mitäs sitten tapahtuu jää nähtäväksi 🤩😃 Voi olla vähän hankalaa jos muita ihmisiä mutta odotelkoot s
      Ikävä
      42
      753
    Aihe