Sen, että onko joku tietty henkilö ikuinen sinkku vai löytääkö hän rakkauden?
Kuka päättää?
11
287
Vastaukset
Oma päätös 😀
- viisvee
ainahan se on oma valinta,
- NainenRuudunTakaa
Asia kannattaa alistaa tämän palstan asiantuntijoiden päätettäväksi.
- Soteantaa
Sote...
- Jotenkinhauska
😂😂😂😂
- lihavihatipunen
Jumala päättää.
- Kaisanoasaa
Jumala ei päätä mitään koska ei ole olemassa. Rumat naiset päättää ettei rumat miehet saa naista koskaan.
Aika pitkälle oma päätös.
.. PolunHenki.. ;P
Minä. Mä oon kolmeen vuoroon neljän (4) muun lisäks käynyt työkseni läpi anomuksia. Että mä oon yks neljästä. Noh... välillä voi tuurata yks kaiffari, mut aika tiijättekö pieni piiri näistä päättää... vituttaa vähän tää ainainen työhönpatistaminen, niin voi näkyä päätöksissä... sorppa!
- amorin.nuoli.päättää
amor sen päättää ja tinderitytöt päättää myös ja eikä aio koskaan seurustella ja pysyvät ikuisesti sinkkuina
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo hiiri kadoksissa, Marin jo kommentoi
Kuinka on valtiojohto hukassa, kun vihollinen Grönlantia valloittaa? Putinisti Purra myös hiljaa kuin kusi sukassa.224438Tehomaksu rankaisisi normaalista sähkönkäytöstä
Energiaviraston valmistelema tehomaksumalli herättää aiheellista huolta erityisesti tavallisten kotitalouksien näkökulma963061Tampereen "empatiatalu" - "Harvoin näkee mitään näin kajahtanutta"
sanoo kokoomuslainen. Tampereen kaupunginvaltuuston maanantain kokouksessa käsiteltävä Tampereen uusi hyvinvointisuunni1992889Ahdistelu ongelmaa vain vasemmistossa - ei oikeiston edustajissa
Mutta demarit ovat tunnetusti sivistymättömiä, ja vähemmän fiksuja.522532- 661193
Lopeta jo pelleily, tiedän kyllä mitä yrität mies
Et tule siinä onnistumaan. Tiedät kyllä, että tämä on just sulle. Sä et tule multa samaan minkäänlaista responssia, kosk651046Nuori lapualainen nainen tapettu Tampereella?
Työmatkalainen havahtui erikoiseen näkyyn hotellin käytävällä Tampereella – tämä kaikki epäillystä hotellisurmasta tie22862- 47817
Orpo pihalla kuin lumiukko
Onneksi pääministerimme ei ole ulkopolitiikassa päättäjiemme kärki. Hänellä on täysin lapsellisia luuloja Trumpin ja USA44763Lidl teki sen mistä puhuin jo vuosikymmen sitten
Eli asiakkaat saavat nyt "skannata" ostoksensa keräilyvaiheessa omalla älypuhelimellaan, jolloin ei tarvitse mitään eril107749